Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SLETTET TRÅD

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

 

jeg ahr forskellige skær selv sæbe øko med naturlige dufte af agur, fersken, jordbær levendel. der bliver solgt i butikker til pris a 50kr/100g. jeg har det i bloke a 2 kg, så sig tl hvis det er noget jeg kan frite med. jeg ahr billeder på trendsales.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, jeg faldt over et gammel indlæg du har skrevet her på Amino.

 

Jeg har et parti på et  par hundrede stk. originale Dolce & Gabbana herre boxershorts (grå + hvid), sorte dametrusser (g-streng og alm), samt sorte dame t-shirts.

 

Boxer/trusser har en vejledende udsalgspris på 199,00 og t-shirtsene 399,00.

 

Der er assorterede størrelser, og det hele ligger i de originale æsker.

 

Pris: 60,00 + moms (boxer/t-shirts), 100,00 + moms (t-shirts).

 

Sig til hvis du er interesseret.

 

mvh // Lars.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

 

Jeg har et parti på et par hundrede stk. originale Dolce & Gabbana herre boxershorts (grå + hvid), sorte dametrusser (g-streng og alm), samt sorte dame t-shirts.

Boxer/trusser har en vejledende udsalgspris på 199,00 og t-shirtsene 399,00.

Der er assorterede størrelser, og det hele ligger i de originale æsker.

Pris: 60,00 + moms (boxer/t-shirts), 100,00 + moms (t-shirts).

Sig til hvis du er interesseret.

mvh // Lars.

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et mindre parti af børnetøj fra 0-8 år. Sig til hvis du vil se billeder m.m.

BB

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har omkring 200 par Crocks i alle mulige farver, både modellen hvor den er helt lukket, men også den med "huller" og rem bagpå.

Har solgt dem på min hjemmeside for 150,-, men lukker biksen ned nu, og sælger restpartiet for kun 20,- pr. par afhentet. Det er et scoop, men jeg skal have ryddet ud nu...

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har omkring 200 par Crocks i alle mulige farver, både modellen hvor den er helt lukket, men også den med "huller" og rem bagpå. Både herre og damemodel

Har solgt dem på min hjemmeside for 150,-, men lukker biksen ned nu, og sælger restpartiet for kun 20,- pr. par afhentet. Det er et scoop, men jeg skal have ryddet ud nu...

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har omkring 200 par Crocks i alle mulige farver, både modellen hvor den er helt lukket, men også den med "huller" og rem bagpå. Både herre og damemodel

Har solgt dem på min hjemmeside for 150,-, men lukker biksen ned nu, og sælger restpartiet for kun 20,- pr. par afhentet. Det er et scoop, men jeg skal have ryddet ud nu...

min mail er lovenskiold@sol.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadig små 1300 par børnesolbriller, både drenge og pige solbriller hvis det skulle interessere! :-)

Prisen ligger på kun 7 kr stykket.

- Martin

Tilmeldt 2. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har 4-5 kasser med hårnips og elestikker til børn og unge som jeg gerne vil af med. De jeg ikke længere har tid til at stå på kræmmermarkeder vil vi gerne af med disse - vil det have din interesse? 

mvh. Mai

Fra Randers
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Fuhlendorff Consulting ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle julevarer, hvis det har interesse. 

Der er meget blandet, fra små billige nisser, nissehuer, gavebånd til store nisser. 

Alle vare er nye og uåbnet. Der er vare i indkøb for k. 7.000 + moms, og sælges + 50% avance.

Du kan se varene i Udbyhøj, nord for Randers. Giv evt. et bud på det hele.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)