Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MyTrendyPhone søger norsk told agent

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ER der nogen der har et samarbejde med en norsk told agent der kan stå for fortoldingen af vores pakker som vi sender til Norge og som er over 200 NOK i værdi?

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en norsk agent som jeg gerne vil skubbe din forespørgsel videre til. Men kan du ikke sende mig en mail med lidt flere detaljer om dine forsendelser, så vil jeg komme tilbage med en pris.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail er hermed afsendt :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silvan,

Hvem sender du dine pakker med?
Umiddelbart tilbyder de fleste pakketransportører priser inkl. fortoldning.

Vh. Jan

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Klindt:

Hej Silvan,

Hvem sender du dine pakker med?
Umiddelbart tilbyder de fleste pakketransportører priser inkl. fortoldning.

Vh. Jan

Hej Jan,

Vi sender vores pakker med UPS til Norge og vores breve sender vi med Postdanmark.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silvan,

Mig bekendt er UPS' priser inkl. fortoldning, så du behøves ikke en toldagent i Norge.
Med mindre du tænker på, at oprette dit eget selskab (så modtageren ikke får en toldregning)?

Vh. Jan 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Klindt:

Hej Silvan,

Mig bekendt er UPS' priser inkl. fortoldning, så du behøves ikke en toldagent i Norge.
Med mindre du tænker på, at oprette dit eget selskab (så modtageren ikke får en toldregning)?

Vh. Jan 

Problemet ligger i at man ved at lade modtageren betale tolden så er der en fast omkostning per pakke på ca. 200 kr. i administration. Ved at bruge en toldagent så slipper man for at betale denne omkostning per pakke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Silvan Popovic:

Problemet ligger i at man ved at lade modtageren betale tolden så er der en fast omkostning per pakke på ca. 200 kr. i administration. Ved at bruge en toldagent så slipper man for at betale denne omkostning per pakke.

Så du mener told agenten arbejder gratis? Og betaler du 200 kr pr pakke, så har du virkelig en dårlig aftale med UPS!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Silvan Popovic:

Problemet ligger i at man ved at lade modtageren betale tolden så er der en fast omkostning per pakke på ca. 200 kr. i administration. Ved at bruge en toldagent så slipper man for at betale denne omkostning per pakke.

 

Så du mener told agenten arbejder gratis? Og betaler du 200 kr pr pakke, så har du virkelig en dårlig aftale med UPS!

NEJ. Regner bestemt ikke med at toldagenten arbejder gratis men regner med at det er langt under de 200 kr. per pakke. Det ser ud til at vi har en dårlig aftale med UPS :(.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)