Hej alle hjælpsomme amini, Vi er ved at åbne en virksomhed og har virkelig brug for hjælp, da der er usikkerhed i 2 poster ved etableringsomkostninger: 1. Stiftelsesomkostninger (ApS, uden bestyrelse), altså advokats bistand mm.. Hvad meget skal vi budgettere til! 2. Det månedlige honorar af en revisor, der tager sig af skatte/moms sager, samt medarbejdernes lønninger, feriepenge mm. Lidt mere info: Virksomheden skal ansætte 4-5 medarbejdere. Der skal oprettes en ApS (vi er 2, der er enige om alle punkter!) Der skal investeres i alt kr. 400.000 (afståelse, 1. måneds husleje, samt depositum ) Forventet omsætning er ca. 800.000 /år Kender I evt. en ”god”revisor/advokat i København eller omegn, I vil anbefale.
På forhånd tak |
Jacob Tøjner, http://www.sanktpetri-advokater.dk/
mvh