Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding til EgenPKontrol.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige starte med at tilføje siden herinde, da den er ny :-) Siden hedder www.EgenPKontrol.dk

EgenPKontrol er et nyt unikt koncept indenfor parkeringskontrol hvor bla. private virksomheder og boligforeninger selv kan lave egen p-kontrol og udskrive p-afgifter på eget område og p-plads. Selvfølgelig efter samme regler og forhold som større private p-selskaber, fleksibiliteten ligger i, at det er folk selv der bestemmer hvornår de vil lave kontrol og det ikke kræver et større selskab eller uddannede p-vagter som man normalt er afhængig af. Udstyret der bruges er desuden unikt og udviklet så det er fejlsikret, desuden uddannes personalet som skal varetage kontrollen af et anerkendt p-selskab, som også står for administrationen og opkrævning af afgifterne efterfølgende. 

Nå, men til mit spørgsmål, hvordan laver man bedst linkbuilding til en sådan side/firma? Man kan selvfølelig tilmelde siden til nogle få linkkataloger og forums som www.pvagt.dk Men hvor ellers? Det er jo desværre en branche med et dårligt ry og der er ikke ret mange steder på nettet hvor der skrives om p-kontrol andet end på online medier og det er svært at få en pressemeddelelse igennem.

Håber der er et par stykker der vil hjælpe lidt på vej, da dette koncept virkelig kan hjælpe mange mennesker.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Links er heldigvis noget man kan få andre til at lave hvis man ikke selv har erfaring eller viden til selv at gøre det. Tag gerne et kig på min profil seo freelancer

Hvis du selv ønsker at gøre et findes der et hav af guides og blog om netop dette emne, samt flere gode bøger som kommer rundt om emnet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Pu-ha! Der er mange ting som du kan gå i gang med!

Jeg ville starte med at lave noget mere godt indhold, fordelt på nogle flere undersider. Design bør du kigge på - det nuværende signalerer ikke seriøsitet, hvilket er nødvendigt hvis du også skal have folk til at linke til dig helt automatisk (flere kunne nok godt finde på at foreslå et firma som jeres, hvis boligforeninger spørger den service som i tilbyder, på et internetforum)

Skriver du til webmastere, vil du også opleve at få mange afslag, grundet den lille mængde information som du har, samt det førstehåndsindtryk som de besøgende bliver mødt af.

/ Emil

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal det lige siges at jeg ikke selv har lavet siden, men den fungere som en landingpage for et koncept fra et andet firma. Der skal selvfølgelig kigges lidt på designet, men tager jeg hen ad vejen. 

Da der ikke er lagt penge fra til markedsføring linkbuilding osv. bliver der ikke hyret hjælp til det, men efterhånden som jeg lærer mere så bliver jeg forhåbentlig også dygtigere.

 

Min forespørgsel gik i første omgang mest ud på, at høre om der var nogen der kunne foreslå nogle steder på nettet at poste info om denne side.

Men jeg må vidst ud og søge lidt selv, tak for de ellers gode forslag til ændringer osv.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå jeg måtte sande at det ikke var nok med en landingpage efter jeres konstruktive kritik af siden.

Så jeg fik endelig overtalt ejeren til at lave lidt mere indhold og det er blevet til nogle flere undersider. Dog er disse ikke blevet indexeret i google? Nu mangler jeg bare at få overtalt ham til, at få noget bedre topbanner ind :-)

Jeg mener ellers at der er den rigtige meta robot kode indsat, er der en hurtig måde at få de andre indexeret, andet end at prøve og lave noget nyt link til EgenPKontrol siden igen?

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Du benytter <META content=index,follow,noodp,noydir name=robots> hvilket er unødvendigt.
 
<LINK href="http://www.egenpkontrol.dk/" rel=canonical> koden derimod er skidt ifm. undersider, da canonical fortæller henviser til din forside, med beskeden til søgemaskinerne om at indholdet på undersiderne er meget lig din forside. Derfor skal denne fjernes.
 
Husk desuden at bygge links til dine undersider - både internt og eksternt.
 
Held og lykke, med at få spredt budskabet om dit site om privat parkeringskontrol.
 
/ Emil

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak emil, det var en rigtig godt svar jeg kunne bruge konstruktivt. Jeg vil straks få fjernet de unødvendige koder...

 Og så bliver der lige lavet unikke titler og beskrivelser samtidig....Smile

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg ved godt, at det ikke er det, du spørger om, men du burde rette sprogfejlene. Allerede i første afsnit går det galt:

"EgenPkontrol har fokus på kundernes ønsker. Derfor kan vi MED GLÆDE præsentere et spændende koncept, som er udarbejdet udfra efterspørgelser og ønsker fra vores kunder."

Den første sætning er en ren floskel. Hvilket firma har ikke fokus på kundernes ønsker?

I næste sætning: "ud fra" skal skrives i to ord. Og "efterspørgelser" staves "efterspørgsler". Men det ville være bedre at skrive "forespørgsler". Hele teksten er fyldt med den slags. Den trænger til en grundig korrektur. Det er i øvrigt næsten altid en dårlig idé at bruge negativ brødtekst, for den er meget sværere at læse.

Og må jeg så spørge, hvad billedet i toppen har med parkeringskontrol at gøre? En glad, ung pige, der ser ud som om, at hun skal til at bungy-jumpe?

Venligst

Rasmus (sprognørd Smile)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har kunden selv lavet tekster og jeg er ved at skal gennemgå dem, så tak for opmærksomheden på det :-)

Som jeg også skrev i tidligere indlæg, så arbejder jeg på, at få ham til at få ændret topbanneret....

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)