Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at komme ud over skærmen :-/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg sidder her med, de fedeste legeredskaber i super materialer, når folk ser dem på de messer vi har været på er de begejstrede og synes de er fede. 

Se dem her skumlegetøj

Men men men jeg har problemer med at få den til at tage sig godt ud i shoppen, det er svært at forestille sig størrelse osv. ved at se dem på et billede.

Jeg går og sysler med at få lavet nogle små videoklip som kan ligges på siden sammen med produktet, men hvad kan jeg ellers gøre??

Er der mon nogen der har nogle godt ideer??

 

Hilsner

Signe

 www.tumlerriet.dk

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne man ikke få et (eller flere) barn (børn) til at lege med/i skumfiduserne?

så får man vel et ret godt indtryk af størrelsen?

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Må jeg anbefale et komplet re-design af din shop. Det tror jeg helt bestemt vil give meget bedre konvertering.

Designet er lidt 'out-of-date' og ser noget mangelfuld ud, man får i hvert fald ikke et "dette er et trygt sted at handle online" indtryg når man besøger den. Er sikker på hvis du peppede designet lidt op ville du omsætte noget mere fra dine besøgende.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Helt konkret synes jeg, at du burde gøre billederne af skumlegetøjet større på siden med listen over de forskellige produkter (http://www.tumlerriet.dk/index.php?cPath=22) - det er på denne side, at du skal fange kundens opmærksomhed, og få dem til at klikke sig ind på et produkt.

Og så synes jeg forslaget om, at tage billeder af produkterne med legende børn, er en rigtig god idé, da man får et bedre indtryk af størrelsen på produkterne samt at det giver billederne større blikfang end nu.

Håber du finder ud af nogetSmile

Mvh
Henrik Kristensen 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Tak for jeres foreslag Smile Jeg har besluttet mig for at lave designet om og i den forbindelse få lavet nogle bedre billeder/video med nogle legnede børn.

 

Mvh

Signe

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)