Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyline

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Er der nogle der har evt. erfaringer med Skyline, det tidligere Clearwire. Jeg bor i Ballerup/Skovlunde, og ved ikke helt om det kommer til at fungere her i mit område..?

Er der evt. andre der udbyder på samme måde: Altså trådløst internet via en "boks" og ikke som usb..?

 

Med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering
v/Kenneth Popp 

K

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge deres hjemmeside: Skylines bredbånd er baseret på den trådløse WiMAX-teknologi, som er uafhængig af geografi. Skyline leverer derfor lige godt og hurtigt, uanset hvor i landet kunden bor.

Trådløst bredbånd kan du få hos alle selskaber, det kræver bare en trådløs router, som du også får med de fleste steder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Ifølge deres hjemmeside: Skylines bredbånd er baseret på den trådløse WiMAX-teknologi, som er uafhængig af geografi. Skyline leverer derfor lige godt og hurtigt, uanset hvor i landet kunden bor.

Trådløst bredbånd kan du få hos alle selskaber, det kræver bare en trådløs router, som du også får med de fleste steder.

Er der evt. nogle du kan fremhæve frem for andre :)

K

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KPuds.dk:

Er der evt. nogle du kan fremhæve frem for andre :)

Jeg kan i hvert fald. Hvis du skal bruge en router hvor du skal dele forbindelsen med flere, er det kun 3 eller TDC der er gode nok.

Er det kun til dig selv, er Oister også et rigtig godt alternativ.

Jeg forhandler både mobilt bredbånd fra en del selskaber, samt Skyline. Og i modsætning til mobilt bredbånd, har jeg endnu ikke oplevet at Skyline ikke skulle virke pga. manglende dækning.

De har ovenikøbet et tilbud på en 4 Mbit forbindelse til 69 kr. pr. måned, de første 6 mdr. Derefter koster det 119 pr. måned. Dertil skal du dog lægge 14 kr. pr. måned, for en trådløs router. Det er billigere end mobilt bredbånd, men giver ikke samme fleksibilitet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

KPuds.dk:

 

Er der evt. nogle du kan fremhæve frem for andre :)

 

Jeg kan i hvert fald. Hvis du skal bruge en router hvor du skal dele forbindelsen med flere, er det kun 3 eller TDC der er gode nok.

Er det kun til dig selv, er Oister også et rigtig godt alternativ.

Jeg forhandler både mobilt bredbånd fra en del selskaber, samt Skyline. Og i modsætning til mobilt bredbånd, har jeg endnu ikke oplevet at Skyline ikke skulle virke pga. manglende dækning.

De har ovenikøbet et tilbud på en 4 Mbit forbindelse til 69 kr. pr. måned, de første 6 mdr. Derefter koster det 119 pr. måned. Dertil skal du dog lægge 14 kr. pr. måned, for en trådløs router. Det er billigere end mobilt bredbånd, men giver ikke samme fleksibilitet.

Vi er to som bruger internettet, og nogle gange er vi 3...!

De tilbud du snakker om ovenfor kan jeg ikke rigtig finde. Jeg kan se at Skyline har tilbud pt, og det er det tilbud jeg syntes virker intersandt. 

Jeg er ikke interesseret i internet via internetstik, det skal komme via master..!

 

K

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skyline er ægte trådløs forbindelse.

Jeg har en modtagerantenne på væggen, derfra går der et kabel ind til huset til routeren som også giver trådløs wifi i hele huset.

Virker godt.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det mobilt bredbånd vi snakker om Big Smile Du kan i princippet bestille hos alle selskaber, du skal bare have fat en en router som denne, for at I er flere der kan benytte den samme forbindelse trådløst.

3 er flere gange blevet kåret til at have det bedste netværk og de har et tilbud, hvor du kan få sådan en router med for 599,- kr., hvis du binder dig i 6 måneder som privat eller for 0,- kr., hvis du binder dig i 12 måneder som erhverv.

Oister benytter samme netværk, men tilbyder ikke lige så høje hastigheder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

og de har et tilbud, hvor du kan få sådan en router med for 599,- kr., hvis du binder dig i 6 måneder

Så lige at routeren kun koster 1,- kr. med EazyInternet Premium og 6 måneders binding. Tråden her inspirerede mig iøvrigt til at skrive lidt om det på MobilTjek, da du nok ikke er den eneste der efterspørger det produkt: mobilt bredbånd med Wlan router

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)