Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dybt forgældet

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner....

Jeg bliver jagtet af mine kreditorer.. Ønsker ikke gældssanering

Hvor er det (om man havde været advokat/resgistreret) man slår det op, at man/jeg ønsker at udligne mine gældsposter ... er det Børseln/Statstidende eller hva...

Jeg vil gerne videre i livet og mit flop for snart 20 år siden jager mig stadig... kreditoer er både banker, Told & skat, og panthavere i mit "gamle" hus -

Jeg er interesseret i en der tager sig af det - det ordner jeg selv - vil gerne undgælde gebyrer og dyre lønninger...

Tak tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ABSOLUT IKKE sættes uner administration

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

AV  det er en træls en du er havnet ud i.. Som jeg forstår det er det du gerne vil, - at du ønsker at indgå en tvangsakkord med dine kreditorer, - er det rigtigt?

Jeg vil råde dig til, at få en fat i advokat,, - der skal alligevel sådan en indover, og han kender helt sikkert også til farmalia omkring det.. Hellere igår end idag tror jeg...

Bedste hilsner/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.jjh.dk/

- ellers prøv lige at smutte forbi ovenstående hjemmeside, - det er altså ikke "farligt".. Køb evt en time hos ham (tror jeg der er mulighed for) - Han ved hvad han taler om...;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret..

Jeg undgår advokater (nu i snart 18 år) og ønsker selv, at ordne det -

Hyrer jeg en advokat (har forsøgt) bliver jeg sat under administration og det er jeg interesseret i (2300 kroner om måneden kan jeg ikke leve af... 2300 sidst jeg forhørte mig) - Jeg har trods alt min A-kasse og forhåbentligt snart et job igen

Jeg er sikker på, at jeg kan "akkorde" selv med mine kreditorer... hvorfor skulle jeg betale en mega dyr advokat for det arbejde, jeg selv kan udføre...

 

TAK - Tusind tak - alligevel for dit svar

Jeg mangler lige det vigtigste... hvor offentliggør jeg min gæld: Statstidende ????

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså kære ven

Der er ingen nemme løsninger..

At man bare kan slå sin gæld op offentlig og tro at man kan blive gældfri er vist for langt ude.

Der er kun betalingsaftaler der tæller, når eller hvis du ikke vil have en gældssanering og en advokat kan man vel ikke komme uden om.

Du kan så sandelig også selv styre en administration, men du får begrænset dine muligheder for at bestemme over kreditorerne.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er bare bange for at den ikke er juridisk gældende hvis ikke du har en advokat med indover..DVS, at når dine kreditorere først har fået en klat penge, så kommer de efter dig for at få resten..

Men en stor del af dine spørgsmål også hvor det skal slås op.. kan du sikkert få hvis du henvender dig til den "Gratis Retshjælp"..

http://www.google.dk/search?source=ie7&q=gratis+retshj%C3%A6lp&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&rlz=1I7TSEA_da&redir_esc=&ei=FHfZTITwM4_KjAeqoMmPCg

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Skjøde Knudsen:

hvorfor skulle jeg betale en mega dyr advokat for det arbejde, jeg selv kan udføre...

 

Jeg fik rigtig god gratis advokatrådgivning hos IDEA, House Of Innovation i Kolding. Der er sikkert et IDEA house i nærheden af dig ;-) Det kan jo være at de kan informere dig om noget du ikke ved i forvejen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik - mensbasic.dk:
Jeg er bare bange for at den ikke er juridisk gældende hvis ikke du har en advokat med indover..

Vi har da heldigvis aftalefrihed i Danmark - så selvfølgelig vil en aftale mellem debitor og kreditor være juridisk bindende.

En "stille frivillig akkord" kan jo i første omgang målrettes de kreditorer som er mest " a pain in the ass".

Om det så er klogt selv at forsøge at opnå en akkordordning vil jeg stille spørgsmålstegn ved. Ofte vil kreditor føle sig mere tryk ved en uvildig 3. person. Min opfattelse er at en advokatomkostning formentlig kan tjenes hjem via en mere fordelagtig akkord.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tror nu også, at du er nødt til at søge proff. bistand.

Det er jo nok udelukkende dig, der er skyld i det du er havnet i, og du kan næppe få det

som du vil have det i din situation.

MvH

Peter

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)