Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning - Hvor meget kan man stole på denne?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jacobsen:

Jeg synes ikke, du har informationer nok til at lave dit regnestykke.

Lad os sige, du har en afvisningsprocent på 50. Så har du kun 50 brugere tilbage. Lad os sige, at det kun er 10% der har deltaget i afstemningen og disse 10% har været dine mest positive besøgende. Dermed er dine 6% måske skrumpet til 1%.

Derudover kommer spørgsmålet om pris. Der vil du igen miste yderligere kunder.

Jeg synes ikke, du kan bruge den afstemning til så meget. Du skal nærmere spørge dig selv om du tror nok på det. Hvis det er ja, så prøv det. Du mister 80 timer i dit liv... Det tror jeg, at du overlever, for du fik en erfaring ;)

Min afvisningsprocent er på 27%.. De smutter inden 5 sekunder.

Jeg vil sige at resterende 73% formentlig alle har deltaget i afstemningen, da jeg nærmest har tvunget dem til at svare, og tvunget dem til at læse det igennem før de svare.

Prisen har jeg jo givet dem - jeg har sagt vil du købe dette produkt for 50 kroner (groft sagt). Jeg tror at jeg tror nok på det - nu ser jeg lige den næste uges tid an, og hvis den fortsætter kursen på 6%, så regner jeg med at lave en e-bog, og forsøge mig frem. 80 timer af mit liv bliver det aldrig til - jo med SEO - men det har jeg kun tænkt mig at gøre hvis jeg sælger et par procenter, for ellers sælger jeg domænet hvis det går i vasken, eller lade den køre ud uden mere arbejde, da jeg ikke synes jeg vil spilde tid på 300 kroner i måneden (på nuværende tidspunkt).

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vil slutte mine indlæg her. For vi er slet ikke på bølgelængde sammen. Og nu tillader jeg mig at være lidt kæk. Hvis du er så hamrende dygtig som du hævder og kan levere et kongeprodukt, hvorfor fanden har du så ikke flere besøgende på dit site. Og lavet denne såkaldte "guds gave af en bog til alle forbrugerne" før nu.

;)

Ha en god dag.. Bonde

Så længe bolden er rund...... Kan alt ske...!!!!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bonde:

Vil slutte mine indlæg her. For vi er slet ikke på bølgelængde sammen. Og nu tillader jeg mig at være lidt kæk. Hvis du er så hamrende dygtig som du hævder og kan levere et kongeprodukt, hvorfor fanden har du så ikke flere besøgende på dit site. Og lavet denne såkaldte "guds gave af en bog til alle forbrugerne" før nu.

;)

Ha en god dag.. Bonde

Flere besøgende? 100 om dagen er sgu IMO godt nok for en 5. plads på google - jeg går dog efter nummer 1, og så stiger det vel til 300-500 om dagen.

Du har ret - vi er ikke på bølgelængde. Jeg skriver egentligt flinkt, og giver alle mulige fakta, der kan få dig på andre tanker, men du ser kun hvad du åbenbart selv vil se. Jeg giver dig ret i mange ting, og tager det til mig, men det er jo som om at uanset hvad jeg siger så skal det hakkes ned. Jeg har taget mine forventede 6% og skåret ned til 2-3% - men det ser du jo slet ikke.

Jeg har nu kalkuleret diverse ting med som afvisningsprocenter og hvor mange der egentlig deltager. Jeg KAN lave et fedt produkt, men spørgsmålet må vel være om den kan sælge okay. Du skulle måske lade vær med at være så skide negativ - som du er.

Du kender ikke produktet, du kender ikke niche'en, du kender ikke mine færdigheder, du kender intet til det what so ever, og tråden er kommet ud på et sidespor - da det egentlig handlede om hvorvidt jeg kan STOLE på min afstemning, men det har du jo ikke taget dig tid til at tage til efterretning, da dit eneste mål vel var at hugge mit projekt ned, og det synes jeg i og for sig er lidt ærgelig.

Men lidt har jeg jo da fået ud af dine indlæg - da der er nogle faktorer jeg nu har taget med, som jeg ikke tænkte over før, så tak, men så igen.. mon dog.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen har følt at jeg har gjort mig til mere end jeg er vil jeg sige:

I kender jo ikke til min idé og mit kendskab til selvsamme. Jeg ved en masse om det, og hvad jeg ikke ved kan jeg finde ud af.

Det jeg egentlig ville vide er om jeg kan stole på de 6%, men den røg lidt af sporet.

Man kan ikke få flere besøgende end der er søgere, og jeg har ikke nået toppen endnu med min side. Jeg finder det irriterende at folk dømmer mig/min idé uden at kende til den, og selvom jeg måske var med til at puste liv i denne undvigelse fra tråden oprindelige emne, vil jeg gerne tilbage på det spor som vi startede med.

Kan man stole på de 6% - indtil videre siger flertallet nej.

Man kan være i stand til at lave verdens bedste produkt, men hvis ikke man kan markedsføre det på den ene eller den anden måde, så kan man ikke bruge det til en skid.

Jeg kan markedsføre det til over 3000 unikke besøgende per måned på nuværende tidspunkt, og flere endda når jeg får gjort noget ud af min SEO for siden, så at sige at 100 besøgende om dagen er lidt, finder jeg umotiveret provokerende.

Hvem laver et produkt - uden at vide om der er et marked for det.. Kaster man sig bare ud i det? Nej jeg tvivler, og derfor laver jeg tråde, og afstemninger, og spørger folk til råds, men når folk bliver "kække" så at sige, så bliver man vel ikke selv endvidere flink.

Jeg ønsker dog stadig svar fra andre som kan komme med noget relevant til trådens oprindelige emne, eller måder hvorpå jeg kan gøre afstemningen mere "sikker" eller relevant.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan og skal ALDIG spørge kunder om hvad de vil have. Længere er den ikke. Hold dig til fakta og data i stedet for kunder der giver dig et svar som de aligevel ikke holder.

Da thorborg skrev sin e-bog ville stort set alle have sagt nej til at betale ca 1500 kroner for den hvis de havde haft chancen for at give deres mening inden den kom ud. Folk siger de vil have ting gratis selv om de er villig til at betale penge.

Hvis jeg var dig ville jeg lave nogen tests hvor du faktisk laver en split test, og bedømmer på kunders handling istedet for deres ord.

Tilføjelse:

Jeg kan se der er nogen som har givet mig en negativ stjerne for dette, og jeg kan kun sige at det er en som absolut INTET ved om menneskelig psykologi, web handel og konverteringsoptimering.

Lav nu en split test hvor du med halvdelen af dine kunder giver dem den gamle side, og den anden halvdel giver du den nye side med ebog. Så har du et rigtig svar baseret på data, og jeg er sikker på det ikke vil stemme overens med din spørgerunde. Folk ved ikke hvad de vil have, eller hvordan de reagerer på et tilbud.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan og skal ALDIG spørge kunder om hvad de vil have. Længere er den ikke. Hold dig til fakta og data i stedet for kunder der giver dig et svar som de aligevel ikke holder.

Da thorborg skrev sin e-bog ville stort set alle have sagt nej til at betale ca 1500 kroner for den hvis de havde haft chancen for at give deres mening inden den kom ud. Folk siger de vil have ting gratis selv om de er villig til at betale penge.

Hvis jeg var dig ville jeg lave nogen tests hvor du faktisk laver en split test, og bedømmer på kunders handling istedet for deres ord.

Tilføjelse:

Jeg kan se der er nogen som har givet mig en negativ stjerne for dette, og jeg kan kun sige at det er en som absolut INTET ved om menneskelig psykologi, web handel og konverteringsoptimering.

Lav nu en split test hvor du med halvdelen af dine kunder giver dem den gamle side, og den anden halvdel giver du den nye side med ebog. Så har du et rigtig svar baseret på data, og jeg er sikker på det ikke vil stemme overens med din spørgerunde. Folk ved ikke hvad de vil have, eller hvordan de reagerer på et tilbud.

Det er måske sandt nok, men der hvor jeg jo ville hen til at starte med er jo om det kan betale sig at lave e-bogen, men jeg tror jeg forsøger, og så kunne jeg vel egentlig nok godt splitteste det.

Jeg ved ikke hvem der har givet dig 1 stjerne, men jeg synes der er lidt delte meninger om hvorvidt man skal tage brugerne selv ind i konklusionerne.

Tak for dit svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis bare du sælger 1 bog om året kan det vel betale sig. Jeg regner ikke med der er nogen udgifter forbundet med at lave den ud over tid.

Lav den og accepter eventuelle lave salgstal. Så kan du altid arbejde med konverteringsoptimering for at øge dine salg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over det er ting som split tests jo netop til for at skaffe hård data på om det kan betale sig eller ej.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke hvorfor du tjener så lidt på 100+ besøgende om dagen, jeg tjener det ca. det samme, men har kun 20-50 besøgende om dagen, og jeg bruger udelukkende adsense?

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og for at lave en ordentlig split test, har du selvfølgelig været ude og spørge dine brugere hvad de vil have, og tager så det med som den ene test.

"Spørg aldrig dine kunder om hvad de vil have" er nok det ringeste råd jeg har hørt i dag. At spørge sine kunder og brugere er en af de bedste måder at udvikle sin forretning på.

 

 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)