Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mastercard/visa electron hos PBS/Nets

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarup
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Fra  www.fangels.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogen der har erfaring med udvidelse af kort pakke ?? Tager kun Dankort/visa og vil gerne udvide med Mastercard, Visa Electron osv...

Har ansøgt Pbs (koster 3500 i ansøgningsgebyr) nu siger de at jeg skal sætte 50.000 til side på en spærret konto som sikkerhed til dem, fordi jeg har nogle dyre produkter på siden... selvom min gennemsnitsordre er på 1500,- og at det kan jeg dokumentere !!

Det oplyser de ikke rigtig noget om at man skal når man ansøger - og vælger jeg at sige at det vil jeg ikke er mine ansøgningspenge tabt !

Ved ikke - føler mig lidt snydt...

Nogen der har skulle prøve at stille sikkerhed for at komme til at tage de ekstra kort ??

 

 

 

http://www.fangels.dk/

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil så afgjort opfordre dig til at tage kontakt til Swedbank.

De er også indløser for internationale kort, og der får du med garanti en "bedre behandling" set med dine øje.

 

Du skal spørge efter card services :)

 

mvh

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

forresten, det er meget normalt at de opkræver sikkerhed for mindre/nystartede virksomer, eller virksomheder med dårlige/få regnskaber.

Men hos Swedbank, tror jeg ikke de er ligeså bekymrede om dette.

Plus du betaler vidst ikke et så højt ansøgningsgebyr - det er jo helt vildt det der :)

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle ikke selv stille sikkerhed, men har godt set det nævnt flere gange.

Men er det ikke muligt at få en bankgaranti på 50.000,- for en billig penge ?

Alt ialt tror jeg uanset at du vil opleve en god vækst i omsætningen ved de nye kort.

 

Fra Aarup
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Fra  www.fangels.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tja syntes også det var mange penge for at søge - da jeg startede internet shoppen for lidt over 2 år siden var det ikke så højt !

Måske er det fordi vi "kun" har ejet cvr/butikken i 4 år - til trods for den er 110 år gammel Smile

Swedbank... det bliver lige checket ud - tak for svar - superskønt med lidt brugbar respons når man lige er kørt lidt fast !

Fra Aarup
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Fra  www.fangels.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg skulle ikke selv stille sikkerhed, men har godt set det nævnt flere gange.

Men er det ikke muligt at få en bankgaranti på 50.000,- for en billig penge ?

Alt ialt tror jeg uanset at du vil opleve en god vækst i omsætningen ved de nye kort.

 

jo jo - det kan jeg sagtens få - syntes bare det er træls at jeg skal betale enten for en årlig fornyelse af bank garanti - ellers selv skulle sætte pengene til side...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)