Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil gerne op på google - men hvordan?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Lanng:

Thomas Reberholt:

Start med at skrive alle jeres tekster selv i stedet for at kopier fra jeres leverandør dette vil hjælpe meget. 

Under dine produkter har du en tekst som går igen på alle sider, jeg ved ikke om dette gør noget men jeg kunne ikke forstille mig andet end at google vil se på det som noget kedelig og ensformet. Måske vi kunne få en seo mand ind over på dette ? 

 

Hej Thomas

Tak for dit svar. Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

 

Så er det fordi du ikke ved hvor stor en forskel det er at lægge som nr 4 eller 1,  jeg vil tro at hvis i lå nr 1. , ville det hurtigt dække udgiften :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

virkeligt meget i kan lave der er kun 3 links til siden , der er ikke arbejdet med den interne links struktur på siden med jeres søgeord i og mere unikke tekster ville være super

jeg og nogle andre skrev nogle fif i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

Tak for det. Dem vil jeg lige gå igennem

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Jeg syntes der mangler billeder ved produkterne, kan det passe?

Kan se I sælger brugte solarier. Køber I også brugte hjem til videresalg? Har en veninde som skal af med et solcenter nemlig.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Hej Christoffer.

Jeg syntes der mangler billeder ved produkterne, kan det passe?

Kan se I sælger brugte solarier. Køber I også brugte hjem til videresalg? Har en veninde som skal af med et solcenter nemlig.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Hej Michael

Ja, der er en enkelt serie under Aloe Vera, som vi endnu ikke har fået billeder op af endnu.

Vi opkøber desværre ikke solarier længere, så det kan jeg ikke klare :)

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Christoffer.

Hvis I overvejer at skifte navn, kunne billig-solcreme.dk jo være en rigtig god mulighed ;-D
Bare navnet, fortæller en potentiel kunde at her sælges billig solcreme!

Den er ledig både med og uden bindestreg. Anbring hoved siden på den med bindestreg, og få den anden til at pege på den første.

Køb navnet før din konkurrent gør det ;-D

Tjek Dandomain her: http://www.dandomain.dk/produkter/domain.html?search=billig-solcreme

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

CC-Trading:

Michael Haahr:

Hej Christoffer.

Jeg syntes der mangler billeder ved produkterne, kan det passe?

Kan se I sælger brugte solarier. Køber I også brugte hjem til videresalg? Har en veninde som skal af med et solcenter nemlig.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Hej Michael

Ja, der er en enkelt serie under Aloe Vera, som vi endnu ikke har fået billeder op af endnu.

Vi opkøber desværre ikke solarier længere, så det kan jeg ikke klare :)

Det var så lige præcis den kategori jeg klikkede på ;-D

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

CC-Trading:

Michael Haahr:

Hej Christoffer.

Jeg syntes der mangler billeder ved produkterne, kan det passe?

Kan se I sælger brugte solarier. Køber I også brugte hjem til videresalg? Har en veninde som skal af med et solcenter nemlig.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Hej Michael

Ja, der er en enkelt serie under Aloe Vera, som vi endnu ikke har fået billeder op af endnu.

Vi opkøber desværre ikke solarier længere, så det kan jeg ikke klare :)

Det var så lige præcis den kategori jeg klikkede på ;-D

 

 

Det kunne vi meget vel gå hen at købe. Tak for dit forslag :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det ikke direkte er relateret til jeres googlerank, så ville jeg lige knytte en kommentar.

Jeg har netop valgt ikke at købe hos jer grundet manglende (troværdige) anmeldeser på trustpilot, ligesom designet ikke virker professionelt.
Ligeledes virker shoppen lidt rodet - man kan eksempelvis kun købe en ting ad gangen, selvom man kan plotte eksempelvis 10 ind?

Er I seriøse omkring shoppen, så invester tid og penge i den + lav en mere udførlig guide til valg af cremer end hvad du ellers kan finde på nettet = sikkert hit.

Selvom I var et billigere alternativ (på nær selvbruner servietter), så afskrækkede ovenstående mig, som betød at jeg lagde en plovmand et andet sted og dermed omhandler min kommende artikel ej heller jeres side. Håber I kan bruge ovenstående fremadrettet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Monin:

Selvom det ikke direkte er relateret til jeres googlerank, så ville jeg lige knytte en kommentar.

Jeg har netop valgt ikke at købe hos jer grundet manglende (troværdige) anmeldeser på trustpilot, ligesom designet ikke virker professionelt.
Ligeledes virker shoppen lidt rodet - man kan eksempelvis kun købe en ting ad gangen, selvom man kan plotte eksempelvis 10 ind?

Er I seriøse omkring shoppen, så invester tid og penge i den + lav en mere udførlig guide til valg af cremer end hvad du ellers kan finde på nettet = sikkert hit.

Selvom I var et billigere alternativ (på nær selvbruner servietter), så afskrækkede ovenstående mig, som betød at jeg lagde en plovmand et andet sted og dermed omhandler min kommende artikel ej heller jeres side. Håber I kan bruge ovenstående fremadrettet.

Derfor lige præcist giver anmelders ikke giver noget indtryk for der findes folk der ikke læser på siden og lige bruger sin sunde fornuft hvorfor er de billigere, derfor ser jeg også op til der kommer nogle trustpilot.dk forbedringer, man skal have købt produkt og lidt mere valid bruger for når der findes folk der træffer deres valgt af køb på sådanne anmeldes er det overhovedet ikke et værktøj der videreformidler en viden for ingen kigger alle anmelders efter og vis der er 100 eller mere skal jeg læse samtlige igennem før jeg ved overhovedet om det er brugbart derved skal jeg bruge timevis til at finde udad om anmelders er reel .

Vis du læser den ene kunden der har givet 2 stjerne, har denne kunde ikke købt noget produkt .

Billigste betyder tit man har sparet lidt på kunde service derved kan man ikke svare på alle opkald

Træffer du dit valg på en der ikke har købt et produkt hos dem den forstår jeg reelt ikke.

ingen bruger valid indtil videre på trustpilot.dk med adresse mv. som gøres på amino.dk evt. kunne man oveni laver cpr valid dette ville højeste koste bruger 5 sekunder at udfylde vis man kan huske sit CPR nummer, derved vil der ikke falde mange bruger fra der ikke gider sætte de oplysninger på som kun admin kan se, dem der især vil falde fra er dem der har flere bruger.

Angående guide på siden vis læser på denne side er det en ny side, der sikkert opdateres løbende alt kan ikke laves på dag 1.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)