Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil gerne op på google - men hvordan?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er i en branche på nettet, hvor der ikke er så mange udbydere. Salg af produkter til solarium (hovedsageligt solariecreme). Derfor mener jeg, at det må være realistisk at komme op som nr. 1.

Søges på "solariecreme" ligger vi nummer 4, og nummer 5 på "solarie creme". Vi har ikke lagt meget tid i søgeoptimering, men ønsker at gøre det fremover.

Er der nogle, der har nogle råd til optimering af siden?

www.blivsolbrun.dk

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Blivsolbrun.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at skrive alle jeres tekster selv i stedet for at kopier fra jeres leverandør dette vil hjælpe meget. 

Under dine produkter har du en tekst som går igen på alle sider, jeg ved ikke om dette gør noget men jeg kunne ikke forstille mig andet end at google vil se på det som noget kedelig og ensformet. Måske vi kunne få en seo mand ind over på dette ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Start med at skrive alle jeres tekster selv i stedet for at kopier fra jeres leverandør dette vil hjælpe meget. 

Under dine produkter har du en tekst som går igen på alle sider, jeg ved ikke om dette gør noget men jeg kunne ikke forstille mig andet end at google vil se på det som noget kedelig og ensformet. Måske vi kunne få en seo mand ind over på dette ? 

Hej Thomas

Tak for dit svar. Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Lanng:
Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

Jeg tror i får det lidt sværere end i regner med, i ligger ret tæt op ad jeres konkurrenter da i jo bare har købt samme domæne bare med sol i ....

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes chancerne for at dominerer på søgemaskinerne ser ret god ud på de ord du nævner, men det er måske ikke det bedste sted at bruge sin energi, med mindre du også tager mange andre små keywords.

Du er velkommen til at kontakte mig. Giver gerne et tilbud på en komplet pakke løsning som passer til netop din side. se min profil seo freelancer

Hvis det er noget du selv ønsker at lave så vil jeg råde dig til at lave en grundig keyword  research, og sørge for at få nogen gode kvalitets link til siden.

Ud over det kan dine urls laves meget mere Google venlige, men sørg lige for at have en med på siden som ved hvordan det skal ændres så du ikke mister alt hvad du har nu.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Lanng:

Thomas Reberholt:

Start med at skrive alle jeres tekster selv i stedet for at kopier fra jeres leverandør dette vil hjælpe meget. 

Under dine produkter har du en tekst som går igen på alle sider, jeg ved ikke om dette gør noget men jeg kunne ikke forstille mig andet end at google vil se på det som noget kedelig og ensformet. Måske vi kunne få en seo mand ind over på dette ? 

 

Hej Thomas

Tak for dit svar. Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

Det er ikke nødvendigvist en omkostning at få lavet unikke produktbeskrivelser, så hvis ikke I er villige til at rette disse, som Thomas skriver, så kan I lige så godt droppe resten af optimeringen, da I nok skal blive straffet af Google for at have enslydende tekster.

Og til dit spørgsmål, Thomas - så er det klart, at så meget unikt indhold som muligt hjælper - men teksten som går igen på alle sider skal bare medregnes som en del af templaten. En template har jo både navigation, style, javascripts, logo, lidt tekst, osv.

Men jo mere unik hver side er i forhold til hinanden, jo bedre bliver dine chancer for at komme til tops...

Når du endelig er ved at være unik i indholdet, så skal du få alle de links til din side som du kan :) Links er GUD, mens unikt indhold er Konge ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Christoffer Lanng:
Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

Jeg tror i får det lidt sværere end i regner med, i ligger ret tæt op ad jeres konkurrenter da i jo bare har købt samme domæne bare med sol i ....

/allan

Så et nyt domænenavn, og viderelinke blivsolbrun.dk til et evt. nyt domæne vil være en fordel mht. google?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

Christoffer Lanng:

Thomas Reberholt:

Start med at skrive alle jeres tekster selv i stedet for at kopier fra jeres leverandør dette vil hjælpe meget. 

Under dine produkter har du en tekst som går igen på alle sider, jeg ved ikke om dette gør noget men jeg kunne ikke forstille mig andet end at google vil se på det som noget kedelig og ensformet. Måske vi kunne få en seo mand ind over på dette ? 

 

Hej Thomas

Tak for dit svar. Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

Det er ikke nødvendigvist en omkostning at få lavet unikke produktbeskrivelser, så hvis ikke I er villige til at rette disse, som Thomas skriver, så kan I lige så godt droppe resten af optimeringen, da I nok skal blive straffet af Google for at have enslydende tekster.

Og til dit spørgsmål, Thomas - så er det klart, at så meget unikt indhold som muligt hjælper - men teksten som går igen på alle sider skal bare medregnes som en del af templaten. En template har jo både navigation, style, javascripts, logo, lidt tekst, osv.

Men jo mere unik hver side er i forhold til hinanden, jo bedre bliver dine chancer for at komme til tops...

Når du endelig er ved at være unik i indholdet, så skal du få alle de links til din side som du kan :) Links er GUD, mens unikt indhold er Konge ;)

Tak for dit indlæg. Så må vi igang med at få skrevet nogle nye tekster ind hvert produkt :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

Christoffer Lanng:

Thomas Reberholt:

Start med at skrive alle jeres tekster selv i stedet for at kopier fra jeres leverandør dette vil hjælpe meget. 

Under dine produkter har du en tekst som går igen på alle sider, jeg ved ikke om dette gør noget men jeg kunne ikke forstille mig andet end at google vil se på det som noget kedelig og ensformet. Måske vi kunne få en seo mand ind over på dette ? 

 

Hej Thomas

Tak for dit svar. Vi vil helst ikke lægge de store omkostninger i det, så hvis der var nogen som havde en form for tjekliste, så ville det være super, således vi skal kan forsøge at optimere søgeopsætningen.

Det er ikke nødvendigvist en omkostning at få lavet unikke produktbeskrivelser, så hvis ikke I er villige til at rette disse, som Thomas skriver, så kan I lige så godt droppe resten af optimeringen, da I nok skal blive straffet af Google for at have enslydende tekster.

Og til dit spørgsmål, Thomas - så er det klart, at så meget unikt indhold som muligt hjælper - men teksten som går igen på alle sider skal bare medregnes som en del af templaten. En template har jo både navigation, style, javascripts, logo, lidt tekst, osv.

Men jo mere unik hver side er i forhold til hinanden, jo bedre bliver dine chancer for at komme til tops...

Når du endelig er ved at være unik i indholdet, så skal du få alle de links til din side som du kan :) Links er GUD, mens unikt indhold er Konge ;)

Tak for dit indlæg. Så må vi igang med at få skrevet nogle nye tekster ind hvert produkt :)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Dette vil vi meget gerne være behjælpelig med. Vi kan tilbyde en komplet pakke, hvilket vi vil mene, giver det bedste resultat for jer.

I denne pakke er der ligeledes et tilbud om undervisning samt vejledning om, hvordan i selv kan stå for markedsføringen af jeres hjemmeside.

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

Du er også meget velkommen til at kontakte undertegnet på admin@cetadesign.com - så kan vi aftale nærmere.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

 

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)