Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en eller flere samarbejdspartnere/investorer til diskotek

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en eller flere samarbejdspartnere/investorer til køb af diskotek på midt-vestsjælland.

Der er tale om 51% ejerskab som en eller flere kan tage del i. Prisen for diskoteket i alt er 300000, så dvs. ca 150 000 for de 51%.

Årsregskab fra 2009 , driftbudget mv. kan sendes.

Der er tale om et diskotek der allerede nu har solide tal på bundlinjen, stor kundekreds samt store muligheder for større omsætning.

Da de nuværende ejere allerede har opsagt kontrakten på stedet skal der slåes til hurtigt, og du/I skal derfor kontakte mig hurtigst muligt på hedegaard_k@hotmail.com  eller skrive en pb til mig her på siden.

Glæder mig til at høre fra jer.

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det ved jeg. Men tråden i går er fejlpladseret, samt jeg nu søger både en eller flere samarbejdspartnere eller investorer(: Mvh. Kasper
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de har opsagt kontrakten, så er det da bare at tage kontakt til udlejer og så køre stedet videre når de er flyttet. Og kort tid inden de skal ud byder du bare 50K for inventaret så er den potte ude og dit 100% Smile

Eller er det en forpagtningskontrakt der er opsagt?

Hvis ja . så find ud af hvorfor. Da hvis der er gode sorte tal på bundlinjen, så kan det jo drives ved fremmed hjælp og derfor ikke nødvendigt at sælge..

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gid det var så let. Andre har i forvejen haft interesse i lejemålet med henblik på at drive det som restaurant. Derfor det ikke kan købes for en skilling efterfølgende.
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kunne godt tænke mig at høre lidt mere om placering osv. evt. hjemmeside eller billeder.

 

skrive igen på Brian.cm@live.dk

 

mvh brian mikkelsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)