Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 enkle spørgsmål til jer derude

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg sidder og er ved at kigge lidt på linkkataloger, og har læst flere steder at man skal oprette 2-3 links om dagen, mit spørgsmål er så er det i alt for hele ens site eller er det for vær side på ens site?
Jeg tror selv det er for hele sitet men vil da lige være sikker :)

Det andet er hvis jeg har en produktside der sælger sød mælk vil det så give plus, minus eller = 0 hvis jeg henviser på produktsiden til producentens side af den samme sød mælk?? 

Håber i kan hjælpe mig derude :)

Hilsner

Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Jungersen:

Hej alle amino'er

Jeg sidder og er ved at kigge lidt på linkkataloger, og har læst flere steder at man skal oprette 2-3 links om dagen, mit spørgsmål er så er det i alt for hele ens site eller er det for vær side på ens site?
Jeg tror selv det er for hele sitet men vil da lige være sikker :)

Det andet er hvis jeg har en produktside der sælger sød mælk vil det så give plus, minus eller = 0 hvis jeg henviser på produktsiden til producentens side af den samme sød mælk?? 

Håber i kan hjælpe mig derude :)

Hilsner

Rasmus

 

Lad være med at spilde din tid på linkkataloger. Gå efter 1 link af høj kvalitet dagligt istedet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så må jeg prøve på at stræbe efter det :)

Men giver det plus eller minus eller ingen ting ved at henvise fra et produkt man har til producenten side om samme produkt?

/Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Jungersen:

Okay, så må jeg prøve på at stræbe efter det :)

Men giver det plus eller minus eller ingen ting ved at henvise fra et produkt man har til producenten side om samme produkt?

/Rasmus

Det giver altid en plus at henvise til kilder som uddyber det samme emne man skriver om, men det kan dog også give minus i form af at brugeren forlader din side.

MVH KIm

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg langt fra SEO ekspert, men jeg har læst flere steder at det er godt at linke ud til gode relaterede sider. Selvfølgelig skal man ikke linke ud til sine konkurrenter, men i mit tilfælde kunne jeg vælge at linke til IT- og Telestyrelsen.

Det kan også være en af grundene til at dette blogindlæg har så høj Pagerank, da jeg linker ud til bl.a. Google og Wikipedia.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også det jeg selv har læst mig til, og vil da heller være sikker, heller = 0 end minus på "konto".

Jeg takker da for din hjælp :)

/Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Det giver altid en plus at henvise til kilder som uddyber det samme emne man skriver om, men det kan dog også give minus i form af at brugeren forlader din side.

MVH KIm

Nu er den siden som er producent engelsk og er "bare" en informations side, men ja man får dem selvfølgelig over på noget andet, men håber ikke på de bliver "skræmt" væk af det.

/Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for at linke ud til producenten ville jeg egentlig hellere finde en youtube video om produktet og lave en embed på din side. På den måde gør du siden mere relevant, og jeg har set at tegn på at der godt kan komme lidt linkjuice fra youtube med i den deal.

Ud over det så vil jeg kraftigt råde dig til at satse på kvalitets link fra anerkendte, etablerede steder som ikke har til formål at lave links til folks sider.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men hvis man nu ikke kan finde en video eller andet som henvender sig direkte til alle de modeller man nu har, og man er "nødtil" at anvende det samme link til alle 10 modeller f.eks. vil dette ikke give minus da man henviser til det samme link 10 gange???

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke give dig et præcist svar uden at have set det du snakker om, der er mange ting som kan spille en rolle. Du kan dog altid sætte et nofollow tag på, selv om jeg mener det altid er bedst at hente indhold i stedet for at give det væk. Hvis du ønsker laver jeg seo optimerede produkt videoer. Tag et kig på min profil.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)