Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med drypperiet i køkknet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

 

Vi har udviklet et sprit-nyt produkt så man undgår drypperi fra termokander se mere på vores web-shop www.dråbefanger.dk.

I den forbindelse vil vi gerne annoncere på nettet et sted hvor der er masser af trafik, er der nogen der lige kan fortælle hvor det er ? På forhånd tak

Venlig Hilsen

Peter Jepsen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

puha, umiddelbart hvis jeg var dig, ville jeg ændre domænenavnet så der ikke var brug af æøå, ellers kan søgemaskinerne næsten ikke finde dig. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus A. Schifter-Holm:

puha, umiddelbart hvis jeg var dig, ville jeg ændre domænenavnet så der ikke var brug af æøå, ellers kan søgemaskinerne næsten ikke finde dig. 

Handler vel bare om nok optimerings arbejde. Personligt undgår jeg lige præsis sider som ikke bruger æøå i navne som burde staves med æøå...

 

Men som svar på spørgsmålet, så er amino her jo et rigtig godt sted med masser af trafik.

priser.dk kan også være en mulighed.

 

og der er sikkert 100 vis endnu, med masser af trafik.

 

 

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Tak..den med æøå er klaret, vi reagerer også på drabefanger.

  Peter

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Parry:

Hej..

Tak..den med æøå er klaret, vi reagerer også på drabefanger.

  Peter

www.draabefanger.dk :)

husk aa, det er det google ser som å :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Parry:

vil vi gerne annoncere på nettet et sted hvor der er masser af trafik, er der nogen der lige kan fortælle hvor det er ? På forhånd tak

Jeg har hørt der er rigtig meget trafik på en side der hedder www.Google.dk Skype-Giggle

Det som du skal spørge dig selv om er hvordan du vil være synlig. Lav seo og bliv en del af de naturlige resultater med tiden, eller køb reklame og indtag førstepladsen fra dag 1. Optimalt lave du selvfølgelig en kombination.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)