Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig CMS hjemmeside og webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej;

Jeg er nystartet virksomhed som pt. har ekstra godt tilbud til iværksætter-fæller:

 

CMS-styret hjemmeside baseret på Wordpress og osCommerce med eWire plugin for 2500,- kr. eks moms.

Der er mange designs og plugins at vælge imellem, samt telefonsupport.

Tilbuddet er gældende efter først-til-mølle princip, som lukker når der er 200 kunder oprettet.

 

Jeg håber at vi kan hjælpe andre, som lige som os tænker med budgettet først.

Mvh

Stabilitas (www.stabilitas.dk)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige give dig et par tips da du glemmer en del ting..

 

Har du referencer?

De design der er at vælge imellem, er det fra wordpress.org eller nogen du selv har lavet eller rettigheder til?

Hvad er det man får for de 2500 ,- excl. moms præcist?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Din website er godt nok kedeligt.

Hilsen Mike

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MNTemplates.com:

Din website er godt nok kedeligt.

Din kommentar er godt nok kedelig. Så fortæl ham dog hvad det er der er kedligt :)

Selv syntes jeg at siden er ok. Den er ikke fyldt med en masse gejl. 

Men hvis det er WordPress du bruger som CMS så syntes jeg at det bør fremgå af produkterne.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MNTemplates.com:

Hej

Din website er godt nok kedeligt.

Hilsen Mike

Men din er bare topdollar ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Jeg vil lige give dig et par tips da du glemmer en del ting..

 

Har du referencer?

De design der er at vælge imellem, er det fra wordpress.org eller nogen du selv har lavet eller rettigheder til?

Hvad er det man får for de 2500 ,- excl. moms præcist?

 

Hej;

Mine referencer er:

samir.dk (min egen CV-agtige side)

stabilitas.dk (firmaets hjemmeside)

City Frisøren

Årsagen til at jeg har ikke så mange referencer er at jeg er for nylig blevet ledig, så alle CMS'er og webshops som jeg arbejdede med tilhører førrige arbejdsgiver.

Mine produkter er alle baseret primært på Wordpress på osCommerce, men jeg kan også tilbyde programmeringshjælp og support i Drupal, CMSimple og Joomla.

Designs som er stillet til rådighed stammer alle fra Wordpress-miljø, men vi kan også levere design efter ønske som faktureres efter aftale.

Det får du for 2500,- eks. moms.:

1. Installation af Wordpress CMS og osCommerce webshop.

2. Tilføjelse af plugins og design efter ønske, herefter rettelse i koden efter kundens ønske.

3. Support og undervisning i brug af CMS (telefonisk)

4. 1 time gratis udvikling pr. måned. (timer kan ikke spares op)

5. Gratis opdatering af software, plugins, design.

6. Tom skal af osCommerce klar til brug.

7. Plugin til eWire. (kunden kan enten selv oprette konto ved eWire eller overlade til os mod betaling)

8. 4 standard designs for osCommerce at vælge imellem.

 

Mit mål er at hjælpe virksomheder i gang som skal bruge en hjemmeside og webshop hurtigt, men det skal ikke koste alverden.

Jeg takker mange gange for din input og hjælp til at definere produkter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sigma_ko. Velkommen på markedet der er ligeså uoverskueligt som redlight district på en fredag aften.

Det her er ikke for at være en spasser, vil blot være en venlig sjæl og opridse hvor flygtigt et tilbud kan være når man begynder at pille det fra hinanden

Mit råd må være: Få 100% klart defineret hvad det er du sælger til folk, både for kundernes skyld men bestemt også din egen. Lige nu er det simpelthen for "luftigt" og dermed utroværdigt. Du behøver ikke gøre diciplinen her, men på din hjemmeside.

F.eks kan jeg med lidt hurtig hovedregne hurtigt se at dine 2500kr hurtigt kan blive en dårlig forretning hvis du efter stræber 200 kunder der har. Jeg ved naturligvis ikke hvad organisation du har bag dig.

- Gratis support; Så ville jeg nok ringe minimum 10 min hver dag = 200x10min > 33 timer pr. dag.
- Gratis tilføjelse af plugins mm: Tager vel hvis du er hurtig, 30 min = 200x30 min > 100 timers ekstra service
- Installation af OsCommerce > minimum 30 min når alt lige er checket igennem og sat op > 100 timer opsætning
- Installation af Wordpress + design: Mja 15 min ? > 50 timer opsætning
- og så den gratis løbende udvikling: 1 time x 200 kunder = 200 timer = ca. 6.5 timer om dagen.
- Hosting  50> 300 kr pr.måned? 

Samlet indtjening på 200 kunder = 200 x 2500 > 500.000 (før skat). Dette beløb virker højt men indsæt dine egne tal i mine mellemregninger og check din timepris samt den periode du forventer det tager at score 200 kunder på et mættet marked.

Hvis det stadig er en god forretning for dig, tager jeg hatten af for dig og siger: "Oh teach me obi wan" 

Jeg håber virkelig du får nogle kunder i hus og ønsker dig alt mulig vind fremover.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)