Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek den her computer!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Jeg skal have købt mig en ny bærbar til arbejde og lidt fritid. Jeg har en del penge til rådighed, og har fundet frem til denne:

Lidt spil, skole, arbejde (Adobe Photoshop CS4, Dreamweaver etc.)

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=816663

- Den ser ud til at være en god computer til en god pris. (5600,-)

 

Nogle der har et alternativ eller som kan komme med en kommentar til computeren?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, jeg vil altid vælge en macbook da den er perfekt til college brug. Uden så at blive smidt i skoene jeg er apple fan osv. Det er bare det jeg har fået mest ud af :)

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at det kommer an på hvor bærbar den skal være? Er det en der konstant ryger op og ned i tasken i skolen, hvilket du nok hentyder lidt at det er eller om den bare skal stå forholdsvis stille et sted.

Til skole brug osv, vil jeg klart anbefale Lenovo og helst deres ThinkPad serie - dem skal du godt nok anstrenge dig for at slide op eller ødelægge. De er ikke jordens kønneste, men de er solidt bygget - meget stærk plast/metal og du kan tømme en kop kaffe ned i tastaturet uden det kommer i nærheden af de vitale dele - det løber bare igennem og ud på bagsiden (vil dog ikke anbefale dig at teste det bare for sjov hehe).

Hvis du skal spille andet end minestryger og backgammon online, så vil jeg anbefale en med lidt mere guf i. "Rigtige" gamer bærbare får du ikke for under 10k for tiden. Det vigtige der er at gå efter en maskine med et dedikeret graffikkort og dedikeret RAM - oftest låner graffikkortet bare af systemets RAM hvilket bestemt ikke er at anbefale.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har valgt det rigtige du skal nemlig helst tage en med Geforce kort i når du skal kære cs4

det vil du ikke fortryde dette køb

Fra kbh
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom den nye Mac... Klart de bedste bærbare og flotteste design. Hvis du ikke er meget for Macs OS så kan du altid køre dual boot på. Jeg har kun oplevet problemer med andre bærbare, og bruger bærebaren til stortset de samme ting som dig.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du er til Mac, kan jeg klart anbefale Lenovo. Efter min mening, leverer de et solidt produkt, der opfylder alle forventninger til en Windows PC.

Hvis du har lidt flere penge til rådighed, bør en MacBook *Something* overvejes.

Prøv at kigge på ">MacBook Wheel. ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)