Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler alle vegne!!

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Indkøberen/Fokus:

Hej

Er det helt store, nye at tilbyde SEO-artikler til ingen penge? De sidste par dage har der været mange indlæg om dette. Da jeg selv skriver artikler i et grammatisk korrekt og flydende sprog undrer prisniveauet mig. Jeg skal da bruge langt tid på at skrive en artikel, undersøge markedet, checke for søgeord mm.

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Hej Michael,

Ja det er helt vildt med alle de tilbud, og desværre kommer tilbudene fra 13 - 14 årige iværksættere som forsøger sig med forretning første gang. 

Det er jo desværre det samme som skete med hjemmeside udvikling, som har ødelagt markedet for mange, og skabt en masse skuffede kunder. Og jeg tror desværre det er det samme vi kommer til at se med seo artikler Sad

 

 

Vil give dig fuldstændig ret. De som lige har lært at lave hjemmesider og at integrere et cms ødelægger branchen for os andre !

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Jørgensen:

Mark Jensen:

Indkøberen/Fokus:

Hej

Er det helt store, nye at tilbyde SEO-artikler til ingen penge? De sidste par dage har der været mange indlæg om dette. Da jeg selv skriver artikler i et grammatisk korrekt og flydende sprog undrer prisniveauet mig. Jeg skal da bruge langt tid på at skrive en artikel, undersøge markedet, checke for søgeord mm.

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Hej Michael,

Ja det er helt vildt med alle de tilbud, og desværre kommer tilbudene fra 13 - 14 årige iværksættere som forsøger sig med forretning første gang. 

Det er jo desværre det samme som skete med hjemmeside udvikling, som har ødelagt markedet for mange, og skabt en masse skuffede kunder. Og jeg tror desværre det er det samme vi kommer til at se med seo artikler Sad

Vil give dig fuldstændig ret. De som lige har lært at lave hjemmesider og at integrere et cms ødelægger branchen for os andre !

Hvorfor ødelægger de branchen? for mig hedder det konkurrence, og kan man ikke sælge sit produkt bedre end en nyuddannet eller en 14 årig så er det da ikke hans skyld men din?

 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jacobsen:

Hej Kim

Jeg skal selvfølgelig ikke fortælle, hvordan du skal approache dine kunder, men omvendt ville jeg nok også blive pænt irriteret, hvis en SEO-ekspert kommer og fortæller mig, hvordan jeg skal kommunikere med mine kunder - gode råd er dog altid velkommen.  

Jeg føler lidt, vi taler forbi hinanden. I min verden skal skribenten ikke definere indhold, sprogbrug, tone, keywords og struktur i en tekst. Det er for mig at se en marketing- og SEO-opgave. En opgave du som SEO-ekspert kan hjælpe dine kunder til at få bedst muligt defineret.

Når der så ligger en definition af, hvad vi ønsker artiklen skal omhandle og hvordan den skal skrives, så skal opgaven til en skribent. Den skribent skal så udføre de retningslinjer, der er blevet lagt.

/Jonas

Men vi snakker jo her om det at folk tilbyder SEO artikler/tekster,. Det du skriver her er udelukkende det at skrive en tekst/artikkel, ikke en SEO tekst.

Tilbyder man derfor at lave SEO tekster, skal man også lave det fornødne forarbejde, ellers skal man ikke tilbyde SEO tekster men bare "tekster".

Det kan godt være at du ville blive irriteret over at en SEO ekspert kommer og fortæller hvordan det skal skrives, men nu er det jo først og fremmest salg man fokuserer på, og derefter kommer fokus på SEO. Jeg må dog indrømme at jeg aldrig har fået nogen sure miner fra mine kunder. :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jørgensen:

Mark Jensen:

Indkøberen/Fokus:

Hej

Er det helt store, nye at tilbyde SEO-artikler til ingen penge? De sidste par dage har der været mange indlæg om dette. Da jeg selv skriver artikler i et grammatisk korrekt og flydende sprog undrer prisniveauet mig. Jeg skal da bruge langt tid på at skrive en artikel, undersøge markedet, checke for søgeord mm.

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Hej Michael,

Ja det er helt vildt med alle de tilbud, og desværre kommer tilbudene fra 13 - 14 årige iværksættere som forsøger sig med forretning første gang. 

Det er jo desværre det samme som skete med hjemmeside udvikling, som har ødelagt markedet for mange, og skabt en masse skuffede kunder. Og jeg tror desværre det er det samme vi kommer til at se med seo artikler Sad

 

 

Vil give dig fuldstændig ret. De som lige har lært at lave hjemmesider og at integrere et cms ødelægger branchen for os andre !

 

Jeg kan ikke helt se, hvordan du mener at det ødelægger noget for andre? Selvom noget er billigt, så skal vedkommende alligevel levere varen, og er den så ringe at den er ubrugelig, så skal markedet nok tage livet af ham. Det har jeg da set ske for en del "billig" hjemmeside leverandører.

Engang fik jeg en proff. til at skrive en salgstekst på ikke engang 200 ord, han brugte lang tid og jeg endte med at give en 1400-1600 kr for den. og jeg fik ikke et eneste salg ud af den :) så det kan gå begge veje

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener bestemt, at de dårlige leverandører ødelægger noget for andre - nemlig dem, der køber deres ydelse. Der er nogle dygtige sælgere derude, og bliver man overbevist om at købe en ydelse, som skulle have genereret salg og udviklet ens virksomhed, er der vist kun en enkelt, der betaler det gilde. Markedet skal nok tage livet af den dårlige leverandør, men han/hun efterlader altså nogle virksomheder, som i en periode har haft blind tillid til den leverede ydelse. De evige undskyldniger fra SEO-branchen er jo, at det liiige tager lidt tid, før Google indekserer, og så er der sørme lige kommet nogen andre konkurrenter indenom eller ændringer i markedet osv....

Når man ikke kan måle effekten af indsatsen med det samme, bliver sorteper de blåøjede, som er mest tålmodigt anlagt.

Michael

PS: dette er ikke et angreb mod SEO-branchen generelt....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Jeg mener bestemt, at de dårlige leverandører ødelægger noget for andre - nemlig dem, der køber deres ydelse. Der er nogle dygtige sælgere derude, og bliver man overbevist om at købe en ydelse, som skulle have genereret salg og udviklet ens virksomhed, er der vist kun en enkelt, der betaler det gilde. Markedet skal nok tage livet af den dårlige leverandør, men han/hun efterlader altså nogle virksomheder, som i en periode har haft blind tillid til den leverede ydelse. De evige undskyldniger fra SEO-branchen er jo, at det liiige tager lidt tid, før Google indekserer, og så er der sørme lige kommet nogen andre konkurrenter indenom eller ændringer i markedet osv....

Når man ikke kan måle effekten af indsatsen med det samme, bliver sorteper de blåøjede, som er mest tålmodigt anlagt.

Jeg forestår godt hvad du mener og jeg er også enig med dig langt hen af vejen. Grunden til at jeg har været lidt oppe på "dupperne" er at jeg syntes, der bliver generalisret alt for meget herinde ( ikke dig personligt ) Folk må ubetinget sætte sig ind i hvad det er de køber, SEO artikler er jo ikke ligefrem en hyldevare, man hiver ned fra hylden og går hen til kassen og betaler, eller bliver overtalt af en smart sælger til at bruge. Der ligger som regel noget overvejelse bag ved det.

Sådan er det med alt, jeg har oplevet at betale kassen for noget og så blive slemt skuffet, og omvendt, noget var billigt, så billigt at jeg har følt. at jeg næsten snød manden for hans penge pga den høje kvalitet, han leverede

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er helt enige, Henrik.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu ved jeg godt jeg får nogle drøje hug over nakken, ved at skrive dette indlæg, men denne tråd ligger op til at ingen andre end guroerne må lave seotekster, og dette synes jeg er noget pladder. Og sidde og udbasunere at 13-14 årige ikke må kaste sig ud i og lave SEO tekster, for det har de ikke forstand til er noget vås. Virketrang er sq da det det hele handler om, hvad hvis noget havde sagt til hr. thornborg i sine unge dage at han ikke kunne strikke jubii sammen( så ville jeg da gerne have set hans fjæs), hvad så, og hvor mange gange han man ikke søgt på noget på google, og så fundet emnet i et indlæg på et forum, hvor en ganske alminde dødelig har skrevet.

Indhold er magt og godt indhold er mere magt, Og til alle jer med den negative hat på, vend smilebåndene i den rigtige retning, for det handler om at ikke alle firmaer,såsom tømrer, murer, slikbutikker, små erhvervsdrivende kan komme til fadet med deres meget lille budget, og få noget interessant indhold på deres sider, som giver læseren lyst til at besøge siden og fastholde dem.

De store firmaer har sq da IT-afdelinger , hvor de ansatte ved hvad det drejer sig om også mht til SEO, og ellers ved de ved de skal kontakte, for at få den rigtige ydelse.

Jeg tager hatten at for de unge der tør og stå frem og sige jeg kan det her vil du købe, så prøv dem af og se hvad de duer til, og lad være med at træde dem under jeres fødder, dette land mangler iværksættere i stor stil, og om de sælger SEO eller gulerødder ,eller er 14 eller 22 år er underordnet, lad dem da høste deres erfaringer, uden og sidde på jeres flade og kritisere, for hvad fanden er 50 kr eller 100kr i jeres pengepunge.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

...ingen drøje hug herfra. Er enig i indholdet men ikke tonen.

Der findes sikkert masser af dygtige unge personer, som kan levere og som en anden tidligere skrev, er der fornuft i det for en studerende at beskæftige sig med artikler, hvis han er bedre til det end til at stå i en 7-eleven.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det løber lidt af med mig nogle gange, Jeg bliver bare lidt små hysterisk, når jeg føler man træder de små under fode.

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)