Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler alle vegne!!

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg skriver heller ikke at det tager 10-15 minutter at skrive en god artikel. Det er komplet urealistisk.

Jeg skriver derimod at enhver trænet skribent/tekstforfatter bør kunne fælde 500 nogenlunde sammenhængende ord ned på den tid, og at det sagtens kan lade sig gøre at ranke på den slags tekster. Nok er Googles robot sikkert i stand til at slå kasparov i skak og brødrende Lund Madsen i Jeopardy, men tekstuelt reagerer den primært på parametre som keyword densitet, typografi og længde af afsnit - Ting som sagtens kan indarbejdes i den slags venstrehåndsarbejde. 

Jeg bruger selv omkring 40-50 minutter på en gennemarbejdet A4-side. Dertil beregnes selvfølgelig indledende research, men 'netto' er den selvfølgelig afhængig af antallet af artikler, der efterfølgende skal produceres. 

"En SEO tekst er jo ikke bare en tekst som skal skaffe flere brugere, den skal i høj grad også sælge, og konvertere brugeren til kunde."

Præcis. Derfor er det crucial at teksten vinkler korrekt, kommunikerer rigtigt og - selvfølgelig - konverterer. Og det er de ting, der tager de resterende minutter fra de 10-15 :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Men jeg skriver heller ikke at det tager......

Oki, bare vi er enige så er det fint :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Hvis ikke de mange, der udbyder såkaldte SEO-tekster til lavpris kan fremvise troværdige informationer på egen hjemmeside sammen med lidt eksempler på deres kunnen eller i bedste fald nogle referencer, så er de efter min personlige mening ikke interessante.

I såfald har de samme lave grad af interesse hos mig, som den syndflod af såkaldte guld/platin mobil telefonnumre, der indtil for ikke så længe siden blev forsøgt solgt på Amino.

Et velment råd fra en potentiel kunde til SEO tekster:

Sørg for at have basis på plads:

  • Troværdig hjemmeside med oplysninger om, hvem du/I er.
  • Eksempler på kunnen eller referencer
  • En Amino profil som ikke er annonym men fortæller hvem du/I er.
  • Have brugbar viden om de emner der skrives om.

Og for guds skyld (og ikke mindst din/jeres egen): Sørg for at skrive jeres salgsindlæg 110% uden stavefejl, grammatiske fejl m.m. og i et sprog, der er værd at læse.

Hvis basis er på plads, så kunne jeg også være en potentiel kunde. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mark Jensen:

Indkøberen/Fokus:

Hej

Er det helt store, nye at tilbyde SEO-artikler til ingen penge? De sidste par dage har der været mange indlæg om dette. Da jeg selv skriver artikler i et grammatisk korrekt og flydende sprog undrer prisniveauet mig. Jeg skal da bruge langt tid på at skrive en artikel, undersøge markedet, checke for søgeord mm.

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Hej Michael,

Ja det er helt vildt med alle de tilbud, og desværre kommer tilbudene fra 13 - 14 årige iværksættere som forsøger sig med forretning første gang. 

Det er jo desværre det samme som skete med hjemmeside udvikling, som har ødelagt markedet for mange, og skabt en masse skuffede kunder. Og jeg tror desværre det er det samme vi kommer til at se med seo artikler Sad

Det er ikke 13-14 årige der ødelægger markedet, de udnytter blot en efterspørgsel på en vare, som er der. Det der virkeligt ødelægger markedet, det er at folk aldrig kan få det billigt nok! nøjagtigt som på webdesigner fronten... Hvis køberne havde mere fokus på kvaliteten, så ville du ikke se mange af disse tilbud

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til, at der er konsensus omkring, at en artikel tager cirka 1-1½ time at skrive en artikel.

Hvad er problemet i, at en studerende sidder derhjemme og skriver artikler til 100 kr. fremfor at stå på shelltanken? Det er samme timeløn.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Det lader til, at der er konsensus omkring, at en artikel tager cirka 1-1½ time at skrive en artikel.

Hvad er problemet i, at en studerende sidder derhjemme og skriver artikler til 100 kr. fremfor at stå på shelltanken? Det er samme timeløn

Jeg ser ikke noget problem i det ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Det lader til, at der er konsensus omkring, at en artikel tager cirka 1-1½ time at skrive en artikel.

Hvad er problemet i, at en studerende sidder derhjemme og skriver artikler til 100 kr. fremfor at stå på shelltanken? Det er samme timeløn.

Jeg har ihvertilfælde ikke noget problem med det. Jeg har set folk der kan skrive til pris, også selvom man skal lede lidt efter dem :-) En høj pris er ikke altid = en Høj kvalitet... selvom der ofte er en sammenhæng

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Jonas:

Det lader til, at der er konsensus omkring, at en artikel tager cirka 1-1½ time at skrive en artikel.

Hvad er problemet i, at en studerende sidder derhjemme og skriver artikler til 100 kr. fremfor at stå på shelltanken? Det er samme timeløn.

 

Jeg har ihvertilfælde ikke noget problem med det. Jeg har set folk der kan skrive til pris, også selvom man skal lede lidt efter dem :-) En høj pris er ikke altid = en Høj kvalitet... selvom der ofte er en sammenhæng

 

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg startede med at betale $15 per artikel og jeg bestilte 10 artikler. De er alle sammen smidt ud i dag, fordi artiklerne var af så ringe kvalitet.

Nu er mit leje mellem $3 og $5 per artikel og den kvalitet jeg får er langt langt bedre. Det er typisk universitetsuddannede husmødre, der skriver 2-3 artikler om dagen, mens børnene leger. Det er da fint nok...

Jeg kan godt forstå, at danske SEO-skribenter, der lever af det bliver nødt til at tage en højere pris. De bliver bare nødt til at være lige det bedre og arbejde med større firmaer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er det jo med alt,men man prøver og komme til at sidde på den samme guldgren alle sammen. Jeg/vi selv har kastet mig ud i netop SEO artikler, for at prøve og tilpasse mig markedet(der hvor der er penge og tjene pt) og så, finde de rigtige at spille sammen med, for at udføre et produkt der giver mest value for pengene, til lige netop den pris jeg udbyder til. Men kvalitet hænger jo sammen med pris. Og jeg ved godt at hvis de artikler vi leverer, ikke er iorden så dør vi bare ud i den branche, så det har heldigvis et naturligt forløb for alle de andre også tror jeg dem der kan deres kram overlever, og jeg håber vi bliver en af dem.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Sådan er det jo med alt,men man prøver og komme til at sidde på den samme guldgren alle sammen. Jeg/vi selv har kastet mig ud i netop SEO artikler, for at prøve og tilpasse mig markedet(der hvor der er penge og tjene pt) og så, finde de rigtige at spille sammen med, for at udføre et produkt der giver mest value for pengene, til lige netop den pris jeg udbyder til. Men kvalitet hænger jo sammen med pris. Og jeg ved godt at hvis de artikler vi leverer, ikke er iorden så dør vi bare ud i den branche, så det har heldigvis et naturligt forløb for alle de andre også tror jeg dem der kan deres kram overlever, og jeg håber vi bliver en af dem.

Folks kritiske indstilling stammer lidt fra Demib Svendsens indlæg igår ( et indlæg som jeg syntes var super godt ) Demib har ret i hvad han skriver, der er for meget lort i omløb, men det er jo altså ikke ensbtydende med at det du laver også er noget møj :-) Man skal self. vurderer dit arbejde først

Jeg ved ikke altid hvad der går galt, det ene øjeblik kan folk ikke få det billigt nok, og så skriver vores SEO guru et indlæg, og så kan det næsten kun blive for dyrt.... Folk er ikke lette at gøre tilpasse ;-)

 

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)