Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler alle vegne!!

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det helt store, nye at tilbyde SEO-artikler til ingen penge? De sidste par dage har der været mange indlæg om dette. Da jeg selv skriver artikler i et grammatisk korrekt og flydende sprog undrer prisniveauet mig. Jeg skal da bruge langt tid på at skrive en artikel, undersøge markedet, checke for søgeord mm.

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mun ikke de fleste der har drevet virksomhed i et stykke tid, ved at man får hvad man bataler for ;)

jeg skal ærlig indrømme at jeg skriver de artikler jeg har brug for selv. da jeg ikke kan forvente at en evt artikkel skriver ved lige som meget om mit felt, og felder en evt kunde over en artikkel jeg har skrevet skal det helts være sagligt.

så jeg benytter hværken Gratis eller betalte artikler.
og ja det går ud over kvantiteten, men skulle gerne gøre at kvaliteten af artiklen om ikke andet er mere saglig.(måske ikke så kvalitets messig god som en evt tekstforfatetr kunne skrive den, men jeg ved om ikke andet at jeg kan stå inde for det der står)

 

Blot mit b7

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaring danske artikler, men jeg har set engelske artikler til $15, som kvalitetsmæssigt har været på niveau med hvad en 8. klasses eleve har kunne brygge sammen i et frikvarter og jeg har set artikler til $2, som faktisk har været temmeligt gode.

Det kan umiddelbart ikke overføres til det danske marked, da der på engelsk er lavtlønsområder som Indien og Philipinerne hvor man kan få kvalitet til en lav pris.

Vi kan vel regne baglæns? En artikel på 500 ord tager i gennensnit 1-1½ time afhængigt af område. Det kan vel dybest set godt lade sig gøre at få en dansk artikel fra en studeren til kr. 100? Taler vi om en proffessionel skribent er vi vel nærmere oppe på 300 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Skribenter i 'god form' bør sagtens kunne drible 500 ord ned på 10-15 minutter, hvis det ikke behøver at give nogen dybere mening. Derfor er SEO-tekst en sand guldgrube for de, der udelukkende henvender deres artikler til søgemaskiner

Jeg kan dog ikke understege nok, at man i sidste ende konverterer på sine besøgende snarere end sine placeringer. Derfor bliver søgemaskineoptimerede artikler nødt til at give rationel mening og værdi til modtageren, ellers taber man alt for mange på vejen..

Jeg ved godt, det er en slidt kliche - Men pris og kvalitet hænger for det meste sammen.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Det kan være svært at kunne levere kvalitet til 100kr, men det kommer også meget an på hvad du skal bruge dem til. Hvis det er til at drive besøgende hen til din hovedside, så er det måske ikke nødvendigt at det er 100% grammatisk korrekt, hvorimod når det er din hovedside, så bør det være korrekt

Jeg har kontakt med en inder, hvor jeg giver 4 dollars pr artikel, og her er tale om høj kvalitet. Her handler det om at lave research på den leverandør, evt at få prøvetekst på hans kunnen 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Indkøberen/Fokus:

Hej

Er det helt store, nye at tilbyde SEO-artikler til ingen penge? De sidste par dage har der været mange indlæg om dette. Da jeg selv skriver artikler i et grammatisk korrekt og flydende sprog undrer prisniveauet mig. Jeg skal da bruge langt tid på at skrive en artikel, undersøge markedet, checke for søgeord mm.

Har læst Demibs udemærkede blogindlæg om det, men lad os lige få lidt debat igang her om det emne og få fordele, ulemper og faldgruber frem i lyset - og gerne fra dem, der ved en hulens masse om det.

Michael

Hej Michael,

Ja det er helt vildt med alle de tilbud, og desværre kommer tilbudene fra 13 - 14 årige iværksættere som forsøger sig med forretning første gang. 

Det er jo desværre det samme som skete med hjemmeside udvikling, som har ødelagt markedet for mange, og skabt en masse skuffede kunder. Og jeg tror desværre det er det samme vi kommer til at se med seo artikler Sad

 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Skribenter i 'god form' bør sagtens kunne drible 500 ord ned på 10-15 minutter, hvis det ikke behøver at give nogen dybere mening. Derfor er SEO-tekst en sand guldgrube for de, der udelukkende henvender deres artikler til søgemaskiner. 
Jeg gad godt se den tekstforfatter som på 10-15 minutter kan lave en SEO tekst som kan konvertere flere besøg. mit gæt er at det ikke er mange flere besøg der vil komme ud af det.

yderligere er det jo ikke bare at skrive en tekst, hurtigt fortalt: skal tekstforfatteren jo kende til det de skriver om, de skal finde frem til de helt rigtige søgeord/sætninger. De skal kende målgruppen. og dette er endda kun forarbejdet, så skal teksten skrives, og hvis den samtidig skal konvertere brugere til kunder, skal den jo også sælge godt. Jeg tvivler på at en god tekstforfatter kan gøre bare de få ting jeg nævner på 10-15 minutter :)

En SEO tekst er jo ikke bare en tekst som skal skaffe flere brugere, den skal i høj grad også sælge, og konvertere brugeren til kunde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Hej Michael,

Ja det er helt vildt med alle de tilbud, og desværre kommer tilbudene fra 13 - 14 årige iværksættere som forsøger sig med forretning første gang. 

Det er jo desværre det samme som skete med hjemmeside udvikling, som har ødelagt markedet for mange, og skabt en masse skuffede kunder. Og jeg tror desværre det er det samme vi kommer til at se med seo artikler Sad

Det har du måske nok ret i :) især den med at det samme er sket for hjemmeside udvikling. Et godt eksempel er at jeg tit støder på folk som kalder sig for webdesignere, men det eneste de i realiteten kan er at opsætte WP eller anden opensource system, og så installere plugins og themes. Spørger man den samme person om at ændre en lille ting som gør at de skal rette i koden, går de i baglås :) Og det er bare blevet værre og værre.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at vi jo også skal huske at alle skal starte et sted, og at man jo ikke kan være lige så god som en med 10 års erfaring når man lige kommer fra skolebænken, eller stadig sidder på skolebænken. Men igen vi skal alle starte et sted. Jeg selv kunne stort set ikke noget da jeg startede for mange år siden.

Rettelse:)

Yderligere skal man også huske at man betaler så lidt at skribenten stort set ikke får noget ud af det andet end træning, hvilket jo er godt. Det er deres måde at få erfaring på og det er også samme måde som jeg for 15 år siden startede. og helt sikkert også mange andre startede.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at min kæreste bruger lidt over 1 time på at lave en 500-600 ord artikel. Det inkludere research, skrivning, gennemlæsning. Eksempel. Det er ikke proffesionelt materiale fra en tekstforfatter, men det fungere godt til mine sider, og de få kunder jeg har. For mig er der ikke økonomi i at udbyde artikler til 50 - 100 pr. artikel.  Skal det løbe rundt er niveauet ca. 300 - 500 kr,.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)