Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dine konkurrenter til at rykke ned i google søgning!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:
Hvis der er andre der har hørt rygter så bidrag venligst, så det kan bekræftes eller afkræftes engang for alle.

jeg vil da gerne vide hvordan jeg kan beskytte min side mod at nogen skulle forsøge at skade mig..

Jeg skrev for nyligt dette indlæg om Negativ SEO - her kan du læse lidt mere om mit syn på det.

Du kan godt skade andre i søgemaskinerne - eller selv blive skadet af andre. Men det er ikke nogen eksakt videnskab og du risikere meget let at bevæge dig ud på - eller over - kanten for hvad der er lovligt.

Der står lidt mere om det i min bog, men udover dette er det ikke et emne som jeg debatterer offentligt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man betale sig fra i Kina og Rusland. Det er i hvert fald der jeg kender nogle der udføre dette job Big Smile

Og nej det er ikke kun i udlandet de gør brug af dette.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

(mikkel demmib)jeg har læst din super post eller blog men syntes nu mest det handlede om hvis hr hansen havde haft en dårlig oplevelse i forbindelse med at bruge ens virksomhed. og at man i den forbindelse kunne lave nogle tiltag.

 

Nu har jeg som skrevet lavet en mega rettelse. da det trods ihærdig forsøg på at undgå misforståelser blev misforstået til en sådan grad at folk de tror eller troede at jeg havde eller ønskede at skade mine konkurrenter.

ps jeg er så "dum" og jeg tror jeg er den eneste i branchen som faktisk henviser til mine konkurrenter når jeg ikke selv kan løse en kundes forespørgsel :-)

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Det kan man betale sig fra i Kina og Rusland. Det er i hvert fald der jeg kender nogle der udføre dette job Big Smile

Og nej det er ikke kun i udlandet de gør brug af dette.

kan betale sig fra hvad?

Mvh Omar

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

omar:

Remydk:

Det kan man betale sig fra i Kina og Rusland. ...

kan betale sig fra hvad?

ALT! :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja okay!! Men jeg var sku mere bekymret for det, som alle og enhver kunne gøre, for at skade din sides placering, helt uden at man kan gøre noget ved det! Jeg ved se´føli godt at folk kan hacke en server og gøre alt muligt derfra på selve siden.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

Mega rettelse så intet bliver misforstået.

Jeg har gentagende gange set at nogen mener at det skader ens egen hjemmeside hvis man tilmelder sin side de forkerte steder mm.

Betyder det at hvis min konkurrent tilmelder min side til de forkerte steder mm. at jeg så får skadet min placering i googles dynamiske søgning.

jeg vil da gerne vide hvordan jeg kan beskytte min side mod at nogen skulle forsøge at skade mig..

Er vis svaret på , der skal mere end et par links kataloger til at skade nogle meget , tænk positive og ikke hvad kan ske , hacker mv. findes med det er ulovligt .

Laver du branches bedste side står du godt og hold fuldt ud fokus på det Smile så er du er en ren vinder , negativ energi så taber man og derved bruger man sin energi forkert og kunne have kommet langt længere vist havde tænkt positivt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

omar:

Mega rettelse så intet bliver misforstået.

Jeg har gentagende gange set at nogen mener at det skader ens egen hjemmeside hvis man tilmelder sin side de forkerte steder mm.

Betyder det at hvis min konkurrent tilmelder min side til de forkerte steder mm. at jeg så får skadet min placering i googles dynamiske søgning.

jeg vil da gerne vide hvordan jeg kan beskytte min side mod at nogen skulle forsøge at skade mig..

Er vis svaret på , der skal mere end et par links kataloger til at skade nogle meget , tænk positive og ikke hvad kan ske , hacker mv. findes med det er ulovligt .

Laver du branches bedste side står du godt og hold fuldt ud fokus på det Smile så er du er en ren vinder , negativ energi så taber man og derved bruger man sin energi forkert og kunne have kommet langt længere vist havde tænkt positivt

Ja det se´føli noget af en god karma bombe at få smidt i hovedet. syntes bare det dukker op ret tit at folk siger hvis du gør dit eller dat så skader det din side i google og den omvendte logik er at så kan konkurrenten gøre det mod en.

Nå men Mikkel demib dit feed er i min browser, ikke så livlig som jeg ønskede men det er jo en anden snak. og så glæder jeg mig til at få tilfredsstillet min nysgerrighed mht. negativ SEO

Mikael håber ikke du tror at jeg er negativt indrettet, for det er jeg ikke, jeg er top positiv :-D

Mvh OmarX1 = positiv!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
omar:

Thomas Reberholt:
Puuuu hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at slette dette igen. Har du ikke læst her inde før ?

læst hvad??

 

Bare læst et eller andet her ville du vide at vi ikke er ude på at skade nogen, men at hjælpe hinanden :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Bare læst et eller andet her ville du vide at vi ikke er ude på at skade nogen, men at hjælpe hinanden :)

Hej Thomas

Synes nu det er et relevant emne. For tager man fx at siger at man lige har offert X antal kroner på SEO optimering af sin side. Og næste dag, hvor den ligger nr 1. Så er der nogle som der er utilfreds med det, og derfor går ind og laver linkbuilding til lavere rancerede sider.

[til emnet]

Det eneste du kan gøre er at se hvilke sider, der linker til din, og så prøve at få slettet de links som du ikke bryder dig om.

Der findes desværre ikke noget forbyggende imod det. Og det er sikkert også derfor at ingen vil snakke om det. Da det jo sådan set underbygger hele SEO branchen. Og gør at adword fx virker mere tilforladeligt.

Og egentligt så tror jeg det er noget vi vil se mere og mere af, i en verden hvor vi konkurrer mere, med mindre. Og mange som tror at internettet er det forjættede land, så vil mange nok tit overveje denne løsning, specielt kunder, som ikke har fået ret.

Og selvfølgelig vil seriøse forretnings drivende jo ikke gøre det......selvom det aldrig ville blive opdaget.

/Kenneth

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)