Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dine konkurrenter til at rykke ned i google søgning!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 6 person

Mega rettelse så intet bliver misforstået.

Jeg har gentagende gange set at nogen mener at det skader ens egen hjemmeside hvis man tilmelder sin side de forkerte steder mm.

Betyder det at hvis min konkurrent tilmelder min side til de forkerte steder mm. at jeg så får skadet min placering i googles dynamiske søgning.

jeg vil da gerne vide hvordan jeg kan beskytte min side mod at nogen skulle forsøge at skade mig..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Puuuu hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at slette dette igen. Har du ikke læst her inde før ?

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

er det ikke ude i det man kalde skidt forretnings skik.
skal man ikke fokuserer på at gøre sit eget site bedere  istedet ?

for mig er den slags langt ude. og overhoved ikke noget jeg ville gå ud i da jeg syntes det er for lavt! hvis det overhoved vil virke.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. jeg håber ikke i tror at man kan gøre det. og jeg håber at der er nogen der snart vil afkræfte at man kan linkbuilde sine konkurrenter ud af top fem eller hvad der nu siges.

det er lidt det der er humlen i mit indlæg. og jeg håber bestemt ikke at der er nogen der kunne finde på at gøre sådan noget. og omvendt så skal man da også være forberedt på at hvis det er rigtigt at så kan ens konkurrenter også gøre dette mod en hvis man ikke er opmærksom på det og får gjort noget forbyggende ved det. hvis virkeligheden nu engang skulle være så mærkelig at man kan skade sine konkurrenter ved at lave link de "rigtige" steder

Vildt at man kan blive misforstået så meget -tror jeg skal have et kommunikations kursus-

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Puuuu hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at slette dette igen. Har du ikke læst her inde før ?

læst hvad??

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Omar

Jeg kan godt forstå din nysgerrighed, men omvendt er de informationer du søger ikke egnet til amino.

Jeg kan dog sige så meget, at det ikke er muligt at straffe sin konkurrent, ved at tilmelde ham/hende nogle få linkkataloger af halvdårlig kvalitet.

Men ja, det er muligt at trække sine konkurrenter ned - men det kræver helt andre metoder end der snakkes om her, og ofte ressourcer som alle og enhver ikke har adgang til. Heldigvis er det ikke noget at der bruges ofte i Danmark, men det sker med jævne mellemrum i udlandet (og ja - nogle metoder er mere skumle end andre)

/ Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke rigtigt man får noget godt ud af at vække dine planer om at få konkurrenterne ned til livs.

Som Jacob så flot skriver, så vil jeg nu også sige at man skal da hellere bruge tiden på at optimere sin egen side :-)

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab branches bedste side og overtage alle pladser det er den lettest måde .

Den anden måde kan du bare blive af straffet måske vis du bliver anmeldt og nu skriver du direkte i et skrevet i et forum

Dog at linke den ud kan man dog bare ikke googles veje kan man ikke vide hvad de gør , så pas din egen forretning og sørg for det er bedste og hold fokus på det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Jeg tror ikke rigtigt man får noget godt ud af at vække dine planer om at få konkurrenterne ned til livs.

Som Jacob så flot skriver, så vil jeg nu også sige at man skal da hellere bruge tiden på at optimere sin egen side :-)

 

Jeg har lige rettet lidt i indlægget for der var en del der var til genstand for misforståelse.

Super svar jacob. det var da betryggende at høre.

Daniel du har vist ikke rigtigt fattet det. men tak fordi du gjorde dig bemærket.

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags taktikker du spørger om er den slags taktikker man aldrig burde spørge om, uanset om man har tænkt sig at bruge dem eller ej.

Det er dårlig karma, sætter dig i et dårligt lys, og det ville bestemt ikke være smart at have den slags informationer liggende på et åbent forum hvor alle kan læse dem.

Jeg syntes bestemt du skal slette dit indlæg ( få eventuelt selv en moderator til det hvis du ikke længere kan redigerer)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)