Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i domæne, har min udbyder kvajet sig?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min nye hjemmeside er i dag kommet op på domænet isolerings-gruppen-danmark.dk men når jeg trykker på en af menuerne ændre den domænenavn til isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk/vi-tilbyder/

Jeg har både købt SEO-lex, Adwords-lex, SEO 2.0 & selvfølgelig e-pusher, og har derfor fra starten gået meget op i at der skulle være låst af under udviklingen af hjemmesiden, så bl.a. google ikke kunne snuse i den. 

Jeg kan ikke få fat i dem der har udviklet siden før mandag, så de forhåbenligt kan få sat siden op på det rigtige domæne, men så er den vel allerede blevet indekseret?
I så fald kommer jeg så til at stå med  duplicate content?

Det skal lige siges at alt tekst på hjemmesiden er unik. 

Jeg håber nogen kan hjælpe mig, eller gøre mig klogere på hvad jeg skal sige til mine udviklere.

Ud over det rager det vel heller ikke mine konkurrenter hvem der har lave min hjemmeside..


Hilsen Fru. Glob 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Fru. Glob"

Det er korrekt at du vil ende med dublicate content hvis din leverandør ikke håndterer problemet korrekt. Når du får siden til at køre fra det rigtige domæne skal de sætte 301 redirects op på alle de gamle adresser til at pege på de nye.

Det er en enormt uprofessionel måde at sætte kundesider op som en underside på sit eget domæne, men det kan du selvfølgelig ikke gøre så meget ved nu.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Hej "Fru. Glob"

Det er korrekt at du vil ende med dublicate content hvis din leverandør ikke håndterer problemet korrekt. Når du får siden til at køre fra det rigtige domæne skal de sætte 301 redirects op på alle de gamle adresser til at pege på de nye.

Det er en enormt uprofessionel måde at sætte kundesider op som en underside på sit eget domæne, men det kan du selvfølgelig ikke gøre så meget ved nu.

Hej med dig

Tak for svaret!

Jeg kunne virkelig godt bruge en punkt liste med hvad der skal gøres, er det noget du kan hjælpe med?

Det er utroligt at man skal have hjælp fra Amino uanset hvad det drejer sig om :(
- men Gud være lovet siden fides! 

Hilsen Fru Glob

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:
Min nye hjemmeside er i dag kommet op på domænet isolerings-gruppen-danmark.dk

Hej Fru Glob

Lige et par spørgsmål:

Er domænet isolerings-gruppen-danmark.dk ikke helt nyt ? og er det ikke her din side skal ligge ?

Jeg ser dit problem som værende du har fået en ny hjemmeside som ikke har været online før, nu har din leverandør lavet det så deres domæne bliver vist i din menu er det korrekt forstået?

Så problemet er

isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk/vi-tilbyder/

?

/allan

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glob,

Dem der har udviklet den ellers pæne side, har "glemt" at ændre menuerne. De har udviklet siden ved at have den liggende på deres eget domæne, det er meget normalt, bortset fra at man plejer at smide kodeord på, så google og andre ikke får adgang.

Hvis dine udviklere i morgen:

1. Ændrer menuer og links så de går til den rigtige side.

2. Sætter 301 redirects fra f.eks. isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk/vi-tilbyder/ til isolerings-gruppen-danmark.dk/vi-tilbyder/ og fra isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk til isolerings-gruppen-danmark.dk osv.

- Så er det ikke denne sag der kommer til at afgøre din placering i søgemaskinerne.

Tjek om redirects er sat rigtigt op ved at bruge denne: tjek redirects

Held og lykke.

Mvh.

Peter

PS. "Læs mere" knappen nederst på forsiden under "Gode råd" virker ikke.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Domænet er helt nyt, jeg har i sin tid købt det på dandomain, også blev det flyttet i fredags til den nye hoster, og ja det er på isolerings-gruppen-danmark.dk siden skal ligge.

Samtidig skulle der lavet redeligering af en masse andre domæner, bl.a. igd.dk.

Når man går direkte ind på isolerings-gruppen-danmark.dk, ser det jo rigtigt nok ud, men lige så snart jeg tykker på en menu ændre domænet sig til isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk/vi-tilbyder/, samme domænenavn som er blevet brugt det sidste stykke tid til at opbygge siden. 

Hilsen Fru Glob 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Glob:
Når man går direkte ind på isolerings-gruppen-danmark.dk, ser det jo rigtigt nok ud, men lige så snart jeg tykker på en menu ændre domænet sig til isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk/vi-tilbyder/, samme domænenavn som er blevet brugt det sidste stykke tid til at opbygge siden. 

Kikker du i koden finder du dette her:

<base href="http://isolerings-gruppen-danmark.dk.scandesigns-echo.dk/" />

Den skal nok bare ændres til

<base href="http://isolerings-gruppen-danmark.dk" />
;)

/allan
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:
Samtidig skulle der lavet redeligering af en masse andre domæner, bl.a. igd.dk.

Det fungere også ;)

/allan

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Fru Glob.

Jeg har sendt dig en mail. Jeg sidder klar til at hjælpe dig hvis du ønsker det? Smile

mvh

Henrik

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)