Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med WP plugin på Surftown Linux server

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i rare mennesker - jeg håber at der er en venlig sjæl med teknisk indsigt der kan hjælpe mig! Smile

Jeg har installeret Wordpress på min Surftown Linux server - og har til mit website fundet et kalender plugin jeg gerne vil bruge...

Jeg skal for at få det til at virke ændre læse / skrive rettigheder på en given mappe - og det kører ikke rigtig for mig! Sad

Surftown har ellers en forståelig vejledning - men ikke desto mindre kan jeg ikke rigtig regne ud hvad jeg gør galt - men det virker ihvertfald stadigvæk ikke...

Jeg har bare lige installeret et standard tema for at se om jeg kunne få mit plugin til at virke - det burde være nederst på højre side på mit website hvor der nu er en fejltekst...

Er der nogle der kan regne ud hvad jeg gør galt?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
  1. Hent Filezilla
  2. Log på din ftp server.
  3. find den mappe du vil ændre filtilladelserne
  4. højre klik og vælg nederst "Filtilladelser..."
  5. ændre dem til 777 i feltet og vælg "alle undermapper & Filer"
  6. Gem og lade den køre det igennem :)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

  1. Hent Filezilla
  2. Log på din ftp server.
  3. find den mappe du vil ændre filtilladelserne
  4. højre klik og vælg nederst "Filtilladelser..."
  5. ændre dem til 777 i feltet og vælg "alle undermapper & Filer"
  6. Gem og lade den køre det igennem :)

Tak! - det prøver jeg...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - bliver ved med at få samme fejl på siden ... Sad

Har rettet mappen til 777 men den skriver stadig "Warning: chmod(): SAFE MODE" på siden istedet for at vise mit plugin... - hvad kan mon være galt?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ladet mig fortælle at Surftown har et såkaldt "Safemode" som gør det besværligt at få plugin m.v. til at fungere... - hvordan skal det forståes / hvordan tackler man det?

Nogle der har erfaringer med Wordpress på Surftown linux platform som ved hvad jeg skal stille op med min problemstilling...?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Har ladet mig fortælle at Surftown har et såkaldt "Safemode" som gør det besværligt at få plugin m.v. til at fungere... - hvordan skal det forståes / hvordan tackler man det?

Nogle der har erfaringer med Wordpress på Surftown linux platform som ved hvad jeg skal stille op med min problemstilling...?

 

ahh hvis det er php safemode den er gal med så kan du ikke bruge Surftown. De køre vist stadigvæk beta med PHP safemode Off.

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Hmm - bliver ved med at få samme fejl på siden ... Sad

Har rettet mappen til 777 men den skriver stadig "Warning: chmod(): SAFE MODE" på siden istedet for at vise mit plugin... - hvad kan mon være galt?

Hej Chano!

Du skal downloade alle plugins manuelt og derefter ligge dem op på serveren. Surftown understøtter ikke at man installerer det automatisk(ikke på alle deres servere ihvertfald.)

Når du har uploadet dit plugin til plugin mappen på din FTP, så kan du finde det nye plugin inde i wordpress pluginsiden.

Håber det virker for dig :)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Hej Chano!

Du skal downloade alle plugins manuelt og derefter ligge dem op på serveren. Surftown understøtter ikke at man installerer det automatisk(ikke på alle deres servere ihvertfald.)

Når du har uploadet dit plugin til plugin mappen på din FTP, så kan du finde det nye plugin inde i wordpress pluginsiden.

Håber det virker for dig :)

Øv bøv - selv med manuelt upload virker det stadig ikke... Sad

Får stadig fejlkode; "Warning: mkdir(): SAFE MODE (...)"

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)