Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skal have lavet en hjemmeside/webportal. Det skal bruges til unge der skal have hjælp til forsikringer, boligstøtte, mobil og internet, samt su, evt andre ting i samme stil. 

Jeg har selv ingen anelse om hvad sådan en hjemmeside kan løbe op i af pris. Men er der nogle der kan komme med et bud?

Alt respons er positivt! 

Tak.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du nogle hjemme sider de har lavet så man kan se hvad de kan..?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mig personligt som plejer at stå for at skræddersy en hjemmeside tilkundens behov. Det vil altså sige at du kan få det stort set som du vi have det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu jeg siger det skal fungere som en ydelse man betaler for. vi (er 2) skal derefter finde en forsikring der passer efter deres behov og til den rigtige pris. Der efter går man alt igennem hvad der har med mobil, internet, og boligstøtte at gøre. 

Kunne forestille mig man udfylder et spøgeskema på nettet eller over telefonen, hvor man indtaster alle de oplysniger vi skal bruge. Der efter kommer vi med et tilbud og derefter sørger vi for alt hvad der har med overflytning af evt game forsikringer, telefon, internet, osv. 

Pointen er altså at man skal betale sig fra en masse besvær og man derved får det bedste til prisen. 

Det skal derfor være en simple side men også gerne med info omkring hvad man skal være ops på. 

 

Giver det mening? 

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Morten det er bestemt noget vi kan finde ud af. Jeg synes du skulle sende mig en PM så vi kan skrive nærmere om det.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis du fortsat har brug for en hjemmeside og gerne vil slippe for at betale flere tusinde kroner, er du velkommen til at benytte vores hjemmesideservice, hvor du selv kan lave din egen hjemmeside gratis.

Du vil nemt kunne lave hjemmesiden, uden nogen speciel viden eller erfaring inden for programmering. Samtidig får du en hjemmeside der er reklamefri, med et frit antal sider og med ubegrænset plads, i modsætning til mange af de andre gratis hjemmesideudbydere.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på http://www.amino.dk/forums/t/106411.aspx

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt fra 0 kr. til mange millioner. Det værste er, dem der laver løsningerne til 2000 kr. siger de kan det samme som dem, der koster millioner.

Det ville hjælpe meget, hvis du starter med en kravsspecifikation. En portalløsning (community) er typisk i den tungeste ende, så inden du siger tak til et tilbud på 8.998 kr. så bør du lige tænke dig om og finde ud af, om den også dækker Jeres behov.

Du bør måske også gøre dig selv klart, om I er parate til at gå ind i en portalløsning? Det kræver altså en del tid... Som jeg læser Jeres projekt er det lidt som Amino - bare til studerende. Tror du det har kostet mindre eller mere end 8.998 kr. at udvikle Amino?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke skal have lavet nogle specielle undersider, men blot vil have ting som nyheder, slider, galleri osv. kan mit firma skræddersy et design til dig for 4985,-

 

Skriv en PM/E-mail hvis du vil høre nærmere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)