Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger godt CMS firma - kan nogen hjælpe?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Malaga
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Fra  GlobalCityBreak Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi bruger iøjeblikket et dansk CMS firma, men vi har for mange problemer og vores site er ikke ret godt set ud fra et søgemæssigt synspunkt. Det kan vi ikke ændre på og har accepteret. Nu vil jeg gerne vide, om der er nogen der har erfaringer med CMS og er kunder hos en sådant firma?

Mange tak.

Pollo

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Du skal være velkommen til at smide en linje eller 2 på email@redweb.dk så kan vi da tage en dialog omkring jeres ønsker og behov :)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla CMS er godt, både grafisk, funktionsmæssigt, men også SEO mæssigt. Du kan få hosted ved en del firmaer i DK. Bla. ved redHOST.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Du er velkommen til at sende en mail til os info@intellweb.dk , vi arbejder med Joomla, WordPress og Drupal. Vi skal nok finde en løsning, der passer dine behov Wink

Mvh
Nazar
Intelligent Web

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne ligge et bud ind på en Drupal CMS løsning. Se referencer på www.farogson.dk
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Dette vil vi meget gerne være behjælpelig med at løse for jer. Du er meget velkommen til, at kigge forbi www.cetadesign.dk - hvor du kan se nærmere om hvad vi kan tilbyde. Såfremt dette har interesse er du velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com - så kan vi aftale nærmere.

Fortsat god aften og weekend.

DBH,

Morten Dal 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Vi er jeg ikke helt sikker på hvad du søger, når skriver CMS firma.

I CloudSprout laver vi et CMS med samme navn.

Det smarte ved CloudSprout i forhold til andre systemer, er at når sitet skal laves behøver man ikke at indvolvere en programmør, man kan nøjes med en designer. Det sparer både tid og penge.

Du kan se nogle af de sites der er lavet på CloudSprout her.

Du skal være meget velkommen til at skrive til mig på plu@cloudsprout.dk, så finder jeg den perfekte designer til jer!

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg sælger selv CMS hjemmesider, og er vel derfor inhabil i dit spørgsmål. Derfor vil jeg anbefale en af mine kolleger i branchen, Mike Valencia. Han har et firma Simplesolution, der laver hjemmesider i et CMS kaldet Joomla, der er utrolig søgemaskinevenligt.

Udover det er de hos Simplesolution utrolig servicemindede, og også meget konkurrencedygtige på prisen. De har blandt andet lavet en hjemmeside http://pavillondupatron.com/ som minder meget om den side du selv har på din profil.

Jeg synes du skal give Mike et kald på telefonen, hans nummer er 27630068, og høre hans anbefaling af hvad du skal gribe problemet med din hjemmeside an.

Hav en super dag.

Venlig hilsen Jesper Nissen

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvilket CMS i kører med?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)