Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mobiltelefon

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

Mads Wiig :

Witt corell:

Hej alle sammen.

 

Jeg har lige modtaget følgende på mail.

 

Kære ....

Du har købt en Nokia 2690 for 0 kr. på tdc.dk.
Desværre skyldes prisen en teknisk fejl: Mobilen koster 1.899 kr.

Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage. Vi vil dog hellere tilbyde, at du beholder din nye Nokia og opretter et abonnement hos os. Vi anbefaler TDC Mobil 99 eller TDC Mobil SMS, som begge koster 99 kr. om måneden.

Kontakt os på 66 64 71 83, hvis du er interesseret.

Ønsker du ikke at beholde mobilen, skal vi bede dig om at aflevere den i en TDC Butik senest d. 31.11.2010 – du finder den nærmeste på http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_butik_find.

Vi beklager ulejligheden!

 

Venlig hilsen

TDC

 

 

Hmm.. godt man ikke har pakket den ud og taget den i brug.


 

Har lige fået samme besked. 

Dog på min telefonsvarer. 

Så gavmilde var de så ikke alligevel. 

De tilbyder at man kan oprette et abonnement til 99,- om måneden, i stedet for at betale for telefonen? - Hvis der ikke er nogen lang binding på det, er det stadigvæk en fin handel.

 

Ikke specielt:

6 x 99 + 249 i oprettelse = 843,- kr. over 6 måneder.

Normalprisen for telefonen uden abonnement andre steder er 5-600,- kr. og det eneste du får med i abonnementet hos TDC er fri SMS. Fri SMS i et helt år koster i øjeblikket kun 99,- kr. hos CBB, hvor taletiden også er billigere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jacob R:

Mads Wiig :

Witt corell:

Hej alle sammen.

 

Jeg har lige modtaget følgende på mail.

 

Kære ....

Du har købt en Nokia 2690 for 0 kr. på tdc.dk.
Desværre skyldes prisen en teknisk fejl: Mobilen koster 1.899 kr.

Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage. Vi vil dog hellere tilbyde, at du beholder din nye Nokia og opretter et abonnement hos os. Vi anbefaler TDC Mobil 99 eller TDC Mobil SMS, som begge koster 99 kr. om måneden.

Kontakt os på 66 64 71 83 begin_of_the_skype_highlighting              66 64 71 83      end_of_the_skype_highlighting, hvis du er interesseret.

Ønsker du ikke at beholde mobilen, skal vi bede dig om at aflevere den i en TDC Butik senest d. 31.11.2010 – du finder den nærmeste på http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_butik_find.

Vi beklager ulejligheden!

 

Venlig hilsen

TDC

 

 

Hmm.. godt man ikke har pakket den ud og taget den i brug.


 

Har lige fået samme besked. 

Dog på min telefonsvarer. 

Så gavmilde var de så ikke alligevel. 

De tilbyder at man kan oprette et abonnement til 99,- om måneden, i stedet for at betale for telefonen? - Hvis der ikke er nogen lang binding på det, er det stadigvæk en fin handel.

 

 

Ikke specielt:

6 x 99 + 249 i oprettelse = 843,- kr. over 6 måneder.

Normalprisen for telefonen uden abonnement andre steder er 5-600,- kr. og det eneste du får med i abonnementet hos TDC er fri SMS. Fri SMS i et helt år koster i øjeblikket kun 99,- kr. hos CBB, hvor taletiden også er billigere.


"Underligt nok" tilbyder de ikke TDC mobil som koster 99,- i oprettelse og 0,- i abonnement

 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

"Underligt nok" tilbyder de ikke TDC mobil som koster 99,- i oprettelse og 0,- i abonnement

Nej med Fri SMS abonnementet er de sikre på overskud... Tror heller ikke at det er helt lovligt at de efterfølgende ringer rundt til de kunder, der har valgt at købe en mobil uden abonnement, og tilbyder dem et abonnement.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, Min kone fik samme opringning i dag.

Men da vi sagde vi ikke kom ind til byen det næste stykke tid fik vi en adresse vi kunne sende telefonen til. MEn fragten skulle vi selv betale..

De da ikke helt klog.....

 Gider hverken bruge tid på at køre ind til en tdc butik, eller bruge penge for at sende den fordi de selv har fucked up i det

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har snakket med BiBoB om det i dag. De siger at TDC godt kan spærre for IMEI nummeret. Men hvis man har en fakture på telefonen med IMEI nummer på, kan man bare få den låst op igen :)

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

noll:

Jeg har snakket med BiBoB om det i dag. De siger at TDC godt kan spærre for IMEI nummeret. Men hvis man har en fakture på telefonen med IMEI nummer på, kan man bare få den låst op igen :)

Det er jo lige netop det vi har en faktura med IMEI nummer, men hvor skal man så ringe hen og få den låst op igen, hvis de lukker mobilen?

Og har pt. ikke fået en mail eller et ring fra de kære tdc medarbejder...

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige til information.

Jeg har her til morgen modtaget samme e-mail, og har haft kontakt til  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Forbrugerhotline, og de er helt klar på at telefoner skal leveres tilbage, da man altid vil være i Ond tro hvis prisen på en varer er 0,- kr.

Dog kan de ikke tvinge folk til at købe abonnement, og ved tilbagelevering kan de ikke kræve eller forvente at man levere den tilbage i uåbnet stand.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Forbrugerhotline, kan du få vejledning om forbrugernes rettigheder i forbindelse med køb og salg af varer og tjenesteydelser. Hotlinen er åben for både forbrugere og virksomheder.

Ring på 7013 1330

Fra Gentofte
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Witt corell:

Hej alle sammen.

 

Jeg har lige modtaget følgende på mail.

 

Kære ....

Du har købt en Nokia 2690 for 0 kr. på tdc.dk.
Desværre skyldes prisen en teknisk fejl: Mobilen koster 1.899 kr.

Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage. Vi vil dog hellere tilbyde, at du beholder din nye Nokia og opretter et abonnement hos os. Vi anbefaler TDC Mobil 99 eller TDC Mobil SMS, som begge koster 99 kr. om måneden.

Kontakt os på 66 64 71 83, hvis du er interesseret.

Ønsker du ikke at beholde mobilen, skal vi bede dig om at aflevere den i en TDC Butik senest d. 31.11.2010 – du finder den nærmeste på http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_butik_find.

Vi beklager ulejligheden!

 

Venlig hilsen

TDC

 

jeg har i dag også modtaget denne mail,men der er bare et problem:

jeg har ikke modtaget telefonen Skype-Angry

så hvad gør jeg nu ?? er det op til mig at bevise at de ikke har leveret telefonen eller er det op til TDC at bevise at de har leveret den ??

 

/Rasmus

 

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Søgaard:

jeg har i dag også modtaget denne mail,men der er bare et problem:

jeg har ikke modtaget telefonen Skype-Angry

så hvad gør jeg nu ?? er det op til mig at bevise at de ikke har leveret telefonen eller er det op til TDC at bevise at de har leveret den ??

/Rasmus

 

Det må da være tdc, der skal bevise det, da de jo har track nummer på forsendelsen.

Mærkeligt at de sender den til dig, når du ikke har modtaget nogle gratis mobil!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er op til TDC at bevise at du har fået telefonen udleveret. Den er sikkert sendt som pakke post og TDC burde så have et T&T nummer. Du skriver til dem at du ikke har modtaget telefonen og de skal kontakte deres pakke leverendør. 

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)