Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mobiltelefon

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tilsyneladense er de 1899,- en fake pris for at få abonnementet til at se billig ud.

Men lidt skræmmende at man skal sælge til prisen når der er tale om decimalfejl.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har jo modtaget en faktura / følgeseddel så kan de jo ikke gøre så meget, men godt nok ingen ordrebekræftelse, kun en kvittering.

Men de kan jo faktisk ikke gøre noget, andet end at indrømme de har lavet en fejl, de tager jo også røven på deres erhvervskunder og sælger telefoner til overpris, og det andet har de jo åbent bare ikke mærket de manglede de 50-100 mobil telefoner, sådan er det jo når man bliver en stor virksomhed. Alle arbejdsgange er automatiske....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvis TDC har ret, så er det da et smart salgstrick...

1. Sæt prisen på alle varer til 0,- kr.

2. Vent et par dage, så man er sikker på at kunden har taget varen i brug.

3. Kræv efterfølgende en pris der er 3 gange så høj som konkurrenternes eller en binding til et dyrt abonnement.

?. Man får måske lidt problemer med forbrugerombudsmanden Big Smile

Smart koncept, lige noget som annonce hajerne kan kaste sig over,

men det vil nok give en del "omtale" f.eks. i Basta, men det er annonce hajerne jo prøvet før...

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ringede TDC til mig, de har oprettet en hotline til denne sag på 66 64 71 83

De siger at hvis man ikke leverer telefonen tilbage eller tegner et abonnement, så spærer de telefonen efter 30/11.

Jeg tror nu ikke det er teknisk muligt, men det er altså det værste der kan ske hvis man ikke foretager sig noget.

Jeg sagde at jeg havde handlet i god tro, da jeg troede det var et markedsføringsstunt. Hendes svar:

"Tror du så ikke vi havde reklameret noget mere for det"

Jeg sagde også at der tit var gratis ting på nettet og hun svarede:

"Har du nogensinde hørt om at TDC har givet noget gratis væk"

Jeg sagde at telefonen allerede var givet væk og at de var for sent ude, for den private handel kunne ikke gå tilbage.

"lige et øjeblik"

"pause musik"

"Hvis det er sådan du forholder dig, så spærrer vi telefonen så den ikke kan bruges"

Sådan i grove træk Big Smile

Edit: Hun startede samtalen med at fortælle at hun havde et godt tilbud til mig... Fedt tænkte jeg, det er da helt vildt med alle de gode tilbud fra TDC i øjeblikket.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt at TDC så oplyser at "Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage", når de tilsyneladende ikke vil gøre brug af deres juridiske ret ( -hvis de altså har ret...)

Ja - man kan godt spærre IMEI nummeret på telenettet, men det TDC får jo intet andet ud af det, andet end chikane

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Underligt at TDC så oplyser at "Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage", når de tilsyneladende ikke vil gøre brug af deres juridiske ret ( -hvis de altså har ret...)

Ja - man kan godt spærre IMEI nummeret på telenettet, men det TDC får jo intet andet ud af det, andet end chikane

 

Ja jeg er ved at undersøge det med IMEI nummeret, men jeg tror det er ulovligt hvis de bruger den metode. Da jeg bragte forbrugerombudsmanden på banen, så var hun heller ikke så klar i spyttet, om det var en trussel eller om de rent faktisk gør det. 3 gange brugte hun sætningen: "Hvis det er sådan du fortolker det" (Jeg havde nævnt at jeg båndede samtalen).

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:


Ja - man kan godt spærre IMEI nummeret på telenettet, men det TDC får jo intet andet ud af det, andet end chikane

Det svarer til at cykelhandleren dagligt piftede din cykel, hvis han mente du havde købt den for billigt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Wiig :

Witt corell:

Hej alle sammen.

 

Jeg har lige modtaget følgende på mail.

 

Kære ....

Du har købt en Nokia 2690 for 0 kr. på tdc.dk.
Desværre skyldes prisen en teknisk fejl: Mobilen koster 1.899 kr.

Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage. Vi vil dog hellere tilbyde, at du beholder din nye Nokia og opretter et abonnement hos os. Vi anbefaler TDC Mobil 99 eller TDC Mobil SMS, som begge koster 99 kr. om måneden.

Kontakt os på 66 64 71 83, hvis du er interesseret.

Ønsker du ikke at beholde mobilen, skal vi bede dig om at aflevere den i en TDC Butik senest d. 31.11.2010 – du finder den nærmeste på http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_butik_find.

Vi beklager ulejligheden!

 

Venlig hilsen

TDC

 

 

Hmm.. godt man ikke har pakket den ud og taget den i brug.


 

Har lige fået samme besked. 

Dog på min telefonsvarer. 

Så gavmilde var de så ikke alligevel. 

De tilbyder at man kan oprette et abonnement til 99,- om måneden, i stedet for at betale for telefonen? - Hvis der ikke er nogen lang binding på det, er det stadigvæk en fin handel.

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjah.. 

Er helt ærligt ikke interreseret i at betale for deres fejl.

Skrev endda i min bestilling at de nok skulle få fjernet tilbuddet i en fart. 

 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Henrik:

Underligt at TDC så oplyser at "Rent juridisk har vi ret til at lade købet gå tilbage", når de tilsyneladende ikke vil gøre brug af deres juridiske ret ( -hvis de altså har ret...)

Ja - man kan godt spærre IMEI nummeret på telenettet, men det TDC får jo intet andet ud af det, andet end chikane

 

 

Ja jeg er ved at undersøge det med IMEI nummeret, men jeg tror det er ulovligt hvis de bruger den metode. Da jeg bragte forbrugerombudsmanden på banen, så var hun heller ikke så klar i spyttet, om det var en trussel eller om de rent faktisk gør det. 3 gange brugte hun sætningen: "Hvis det er sådan du fortolker det" (Jeg havde nævnt at jeg båndede samtalen).

Det er muligt at spærre for IMEI nummeret hvis en telefon f.eks. bliver stjålet, men jeg har aldrig hørt at det er praktiseret. -Måske fordi at teleselskaberne lever af trafikken...

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)