Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mobiltelefon

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se hvordan de vil komme ud af den. Er der ikke noget i loven der siger bordet fanger??

 

Ikke hvis forbrugeren handler i ond tro og det vil jeg mene er tilfældet her, da det er indlysende at en mobiltelefon ikke kan være gratis. Prisen er iøvrigt rettet på hjemmesiden til 1.899,- kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Lagerhotel:

Det bliver spændende at se hvordan de vil komme ud af den. Er der ikke noget i loven der siger bordet fanger??

 

 

Ikke hvis forbrugeren handler i ond tro og det vil jeg mene er tilfældet her, da det er indlysende at en mobiltelefon ikke kan være gratis. Prisen er iøvrigt rettet på hjemmesiden til 1.899,- kr.

 

Det bliver svær at forklarer at man er i god tro når man bestiller en mobiltelefon til NUL kroner Big Smile
Jeg mener at man i praksis har en grænse på 25%, hvor butikken skal sælge til den annoncerede pris, hvis prisen er inden for 25% lavere end normalprisen.

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal jo altid passe på men læs selv her:

Hvor meget koster denne service?
Et abonnement hos VIPocean har ikke nogen bindingsperiode. Hvis du derfor efter prøveperioden ikke ønsker at forny abonnementet, har du blot betalt 5,50 kr. Ønsker du derimod at fortsætte dit abonnement, vil det automatisk blive fornyet ved udløbsdatoen i hver måned til en pris af 299,95 kr. indtil du beslutter dig for at opsige dit abonnement. Husk venligst at opsige dit abonnement inden udløbsdatoen, såfremt du ikke ønsker at betale mere end 5,50 kr.

Hvordan afmelder jeg mit medlemskab?
Afmelding af medlemskab hos VIPocean er let og hurtigt.
Den hurtigste måde at afmelde dit medlemskab er ved at klikke på kundeservicelinket (som kan findes i bunden af hver side på sitet) og vælge "Afmeld mit abonnement til VIP Lounge". Herefter vil du straks modtage en e-mail, hvor du skal bekræfte afmeldingen. Når du modtager bekræftelse på, at dit abonnement er afmeldt, så vil der ikke finde flere betalinger sted.
Du kan også kontakte vores kundeservice på følgende mailadresse: info@vipocean.dk (her kan du forvente lidt forsinkelse).

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Fin side du har (Mobiltjek.dk) men er du ikke bange for at ryge i den med de 100 links på samme side..?

Du har vel langt over 200 på den side du linker til i starten af tråden.

Men jeg ved heller ikke helt, hvor meget man bliver straffet af google for at have så mange links. Har bare hørt at det ikke er godt.

Ærgeligt at der ikke er flere gratis mobiler tilbage ;-D

Go weekend

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at det ikke er optimalt SEO mæssigt at have den oversigt i bunden, men der er rigtig mange af vores besøgende der bruger den og et eller andet sted er det jo brugerne det handler om Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Man skal jo altid passe på men læs selv her:

Hvor meget koster denne service?
Et abonnement hos VIPocean har ikke nogen bindingsperiode. Hvis du derfor efter prøveperioden ikke ønsker at forny abonnementet, har du blot betalt 5,50 kr. Ønsker du derimod at fortsætte dit abonnement, vil det automatisk blive fornyet ved udløbsdatoen i hver måned til en pris af 299,95 kr. indtil du beslutter dig for at opsige dit abonnement. Husk venligst at opsige dit abonnement inden udløbsdatoen, såfremt du ikke ønsker at betale mere end 5,50 kr.

Hvordan afmelder jeg mit medlemskab?
Afmelding af medlemskab hos VIPocean er let og hurtigt.
Den hurtigste måde at afmelde dit medlemskab er ved at klikke på kundeservicelinket (som kan findes i bunden af hver side på sitet) og vælge "Afmeld mit abonnement til VIP Lounge". Herefter vil du straks modtage en e-mail, hvor du skal bekræfte afmeldingen. Når du modtager bekræftelse på, at dit abonnement er afmeldt, så vil der ikke finde flere betalinger sted.
Du kan også kontakte vores kundeservice på følgende mailadresse: info@vipocean.dk (her kan du forvente lidt forsinkelse).

 

Super, tak for det :) Jeg prøver

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare lige sige at jeg lige har modtaget en Nokia 2690 til prisen 0 kr her til morgen

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 09:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også modtaget en fin Nokia til 0kr,- 

Hvad så nu , skal den afleveres igen? 

Regnede ikke ligefrem med at den ville dukke op Stick out tongue

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads Wiig :

Jeg har også modtaget en fin Nokia til 0kr,- 

Hvad så nu , skal den afleveres igen? 

Regnede ikke ligefrem med at den ville dukke op Stick out tongue

Fik i en email kvittering ordren fra TDC og en ordrebekræftigelse ?

SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk
Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jvossipoff:
Mads Wiig :

Jeg har også modtaget en fin Nokia til 0kr,- 

Hvad så nu , skal den afleveres igen? 

Regnede ikke ligefrem med at den ville dukke op Stick out tongue

Fik i en email kvittering ordren fra TDC og en ordrebekræftigelse ?

Jep. 

Og der stod følgende :

Ordrebekræftelse:
Aftaler om køb af produkter via tdc.dk, anses for endeligt indgået, når du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail. Vi tager forbehold for tekniske driftsfejl, trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt. Eventuelle tilbud gælder så længe lager haves.

Så må gå ud fra at det er endeligt. 

Vil bare hellere være ''Safe than sorry'' Smile

 

 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)