Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogindlæg nr. 3 - hvilke webshop-system skal man vælge?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ikke kan html og css er de ikke webdesignere - men grafiske designere :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Hvis de ikke kan html og css er de ikke webdesignere - men grafiske designere :)

Man kan jo kalde dem hvad man vil, bare de ikke hører det :-) Det positive for os, er at de laver en frygteligt masse websites og shops, og typisk ikke savner den programmør, som CloudSprout lader dem springe over!

Men selv hvis de kunne kode og faktisk også endda er programmør, så kan der være en ide i at bruge CloudSprout, det går nemligt meget hurtigere end den traditionelle vej.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bygger også en masse klodser der lader dem springe programmøren over - det er dælme smart :)

Og når de så løber tør for klodser så programmere vi nogle nye til dem Wink

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er jeg den eneste der er træt af at der så ofte går CloudSprout-jam i den?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Er jeg den eneste der er træt af at der så ofte går CloudSprout-jam i den?

Det er du sikkert ikke! faktisk er jeg sikker på at der mange ikke kan lide forskellige emner eller hvad folk skriver.

Det er derfor at Amino, har lavet en helt fantatisk funktion hvor man ikke behøver at læse alle indlæg der bliver skrevet :-)

Det er super godt, de har gjort det ellers så skulle man gå at havde meninger om hvad andre måtte skrive og prøve at forbyde dem det. Det ville være lidt for meget banan-republik for de fleste.

Selv er jeg helt vildt glad for Amino, CloudSprout-jam har i høj grad trimmet koncept og argumentation, så vi idag går og føler os ret sikre på at vi har lavet en sikker vinder. Og senest er salgstallene begyndt at følge med, så jeg har meget at være taknemlig for!

Jeg håber da også at der er en iværksætter eller to, der føler at jeg har bidraget positivt til deres forretning :-)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver Amino Plus. Godt tænkt af Martin!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi skal være lidt upartiske og ikke objektive, kan vi måske godt sige, at der er noget om det der Magento... jeg bruger det selv, så det er virkelig subjektivt.

Men flere kilder antyder, at det er verdens hurtigst voksende ecommerce-platform, hvilket siger 1 af 2 ting... enten er de virkelig gode til markedsføre deres platform, eller så er de bare populære (og dette må så være af en grund) - eller begge del. Jeg ved det ikke...

Til Ronnie og de andre producenter: hermed har jeg jo ikke sagt, at jeres systemer ikke er "the shit"... jeg kender dem bare ikke, og kan derfor ikke tale hverken imod eller for...

(den sidste del klarer i også fint selv Stick out tongue)

Jeg er forøvrigt sikker på, at hvis jeres systemer er bedre end konkurrende platforme, så skal kunderne nok tale for sig selv... :)

Hvor mange bruger egentlig redSHOP her noget tid efter lanceringen, Ronnie? Og har du en video-demo af den?

Kærlige julebryg-hilsner

Martin 

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

redSHOP er rundet 10.000 downloads :)

Så det lugter i omegnen af at redSHOP er det danskudviklede webshop system som har den største udbredelse i verden (så vidt jeg ved).

Vi har faktisk lige lavet en youtube kanal hvor vi har en ældre video på MEN i starten af næste uge kommer der faktisk en sprit ny video på hvor jeg i 45 minutters tid giver den gas i en redSHOP præsentation fra Joomla Day i Kolding sidste weekend.

Jeg vil dog sige at vi i høj grad bruger tiden på vores brugere i dag og lidt mindre på at lave videoer - vi har f.eks. fået 8000 nye redSHOP brugere de sidste 3½ månede og det har altså den effekt man får rimeligt travlt ;)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Jooomlla la laa

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)