Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic bogføring gør jeg selv/ mangler Revisor hjælp til momstal og årsregnskab.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Jeg har et fitness center.

Jeg søger en revisor til og hjælp med og se mit regnskab igennem hvert kvartal når jeg selv har bogført i e-conomic og skal også have lavet årsregnskab.

 

Søger en billig revisor da firmaet ikke giver overskud og vil gerne bevare firmaet.

Min nuverende revisor er god men meget dyr. hun mener det vil koste ca 12.000 årligt og jeg ordner det meste selv.

pr. 1.1-2011 er jeg på halvårs regnskab. 

pt er det kvartals regnskab.

 

med venlig hilsen 

Thomas

e-mail. bind@sol.dk

Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. det er i nordjylland/ 9800 området jeg bor.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan en erfaren regnskabsmand gøre det eller søger du en godkendt revisor ?

Afstand burde jo ikke betyder noget i den konkrete sag, så jeg vil gerne melde mig på banen og hjælpe dig.

Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Jeg mangler hjælp til og kigge mit regnskab og billag igennem når jeg har bogført men tror ikke det behøver være en godkendt revisor.

skal også have hjælp til og lave årsopgørelse..

Er det noget du kan??

 

mvh Thomas :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Har sendt dig en PM.

MvH

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke firmaet er drevet i selskabsform, hvor der stilles krav om revisor (jvf. vedtægter eller en holdingkonstruktion), så kan en bogholder sagtens klare arbejdet.

Ovenstående kunne være en årsag til, at din nuværende revisor mener at det skal gøres af en revisor, og skal koste omkring 12.000 kr.

Hvis en bogholder kan klare arbejdet, så kan du komme meget længere ned i pris. Afhængigt af antallet af bilag, så kan det gøres 85-90% billigere for et årsregnskab alene.

Hvis du ikke allerede har fundet en god bogholder eller revisorassistent til at gøre arbejdet, så kan jeg tilbyde dig årsafslutning af revisorassistent for 395 kr. i timen.

Geografien er ikke noget problem. Alt foregår alligevel elektronisk, og telefonen er et fantastisk middel til at kommunikere over længere afstande. Wink

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Ovenstående kunne være en årsag til, at din nuværende revisor mener at det skal gøres af en revisor, og skal koste omkring 12.000 kr.

Hvis en bogholder kan klare arbejdet, så kan du komme meget længere ned i pris. Afhængigt af antallet af bilag, så kan det gøres 85-90% billigere for et årsregnskab alene.

Imponerende, kr. 1.200,00Yes

Tonny

PS. Ironi kan forekomme

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

1.200 kr. svarer til 3 timers arbejde.

Som jeg skriver, så er det udelukkende for årsregnskab alene. Et årsregnskab kan sagtens laves på 3 timer, afhængigt af antallet af bilag, og kompleksiteten af antallet af bilag (som jeg også skriver i indlægget). Der er altså ikke inkluderet bogføring, rådgivning, mv. men er udelukkende fokuseret tid på årsregnskabet.

Det kan du sgu også gøre på 3 timer, men du fakturerer nok meget mere for den samme ydelse... Wink

Måske er det ikke tydeligt nok i mit indlæg, for i dit citat har du klippet det nederste ud af én sætning, og det øverste ud af en ny sætning, som ikke umiddelbart har noget med hinanden at gøre.

Det er altid svært at angive konkrete priser på en opgave, før man sidder med den, og derfor oplyser jeg timeprisen.

Som jeg skriver i indlægget, så kan det godt være, at opgaven ikke kan gøres billigere end 12.000, men sandsynlighenden er meget stor.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Det kan du sgu også gøre på 3 timer, men du fakturerer nok meget mere for den samme ydelse... Wink

NoØV ! :( Har tanken strejfet dig (og andre) at der er en verden af kunder udenfor amino ?

PS jeg har sendt dig en PM.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, Jørgen, ja det har du ret i. Big Smile

Tak for PM.

Du har svar tilbage.

Yes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)