Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opgradering af php-version?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

For én af mine wordpresssider er php-versionen for gammel til at jeg kan opgradere til ny wp-version.  Det hele virker godt nok - set udefra, men jeg kan når jeg skal til dashboarded, får jeg en fejlmeddelelse.

Siden "bor" hos servage.net, og det er formentlig en formsag at opgradere. Det er dog ikke lykkedes mig.

Så er der nogen, der ved, hvordan man opgraderer php-versionen hos servage - eller alternativt flytter det eksisterende databaseindhold over i en nyoprettet database?

- og som vil gøre det for mig - mod betaling, naturligvis.

mvh Hans

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tale med din host. Oftest vil ens host flytte kontoen over på en ny server der har den nye php version (jeg går du fra du taler php4 mod php5).

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Så er der nogen, der ved, hvordan man opgraderer php-versionen hos servage - eller alternativt flytter det eksisterende databaseindhold over i en nyoprettet database?

 

Dette er noget du ikke selv kan gøre, det er en ting Servage skal klare. Jeg kunne dog forestille mig at de er til at snakke med, og at de tilbyder dig at blive rykket over på en server med opdateret PHP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)