Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

About.Me - Resever jeres navn nu!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa !

Jeg vil gerne lige råde jer alle sammen til at gå ind på About.me og melde jer til/reservere jeres navn!

Det er bare et råd, da jeg personligt tror at det går hen og bliver RIGTIGT stort. Og hey, så er det jo meget godt hvis man ikke skal til at bøvle med at ens navn er taget?

Jeg har heldigvis fået mit - http://about.me/williamfrost :)

Hilsen William Frost

 

:o) 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg da også lige reserveret mit navn:)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

William Frost:

Halløjsa !

Jeg vil gerne lige råde jer alle sammen til at gå ind på About.me og melde jer til/reservere jeres navn!

Det er bare et råd, da jeg personligt tror at det går hen og bliver RIGTIGT stort. Og hey, så er det jo meget godt hvis man ikke skal til at bøvle med at ens navn er taget?

Jeg har heldigvis fået mit - http://about.me/williamfrost :)

Hilsen William Frost

 

 

hvor er lige ideen i at have en URL adresse for et makedonisk domænenavn...

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange vil lige konkludere de ikke vil gå ind på siden pga. .me fordi det garanteret er makedonsk så? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

William Frost:

Halløjsa !

Det er bare et råd, da jeg personligt tror at det går hen og bliver RIGTIGT stort. Og hey, så er det jo meget godt hvis man ikke skal til at bøvle med at ens navn er taget?

 

Hej William!

Tak for tippet! Hvorfor tror du, det bli'r rigtigt stort? Generelt er det jo en rigtig go' idé at få sikret sig sit navn eller sit brand på den slags tjenester.

Siderne kan jo også bruges, hvis man skal ud i noget reputation management på et tidspunkt.

Eller proaktivt i stedet for reaktivt.

 

 

 

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker jo ikke noget ved at sikrer sig sit navn derinde.

Takker for en heads up, fik resereveret Koluda.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Der sker jo ikke noget ved at sikrer sig sit navn derinde.

Takker for en heads up, fik resereveret Koluda.

Koluda du kan også lige nå at reserevere de andre "koluda" domainer i Europa som er ledige:

koluda.se, koluda.gl, koluda.fr, koluda.fo, koluda.de, koluda.eu, koluda.nl, koluda.no, koluda.lu, koluda.pt, koluda.rs, koluda.si, koluda.lt, koluda.is, koluda.li, koluda.or.at, koluda.co.at, koluda.it, koluda.at, koluda.be, koluda.ch, koluda.cz, koluda.es, koluda.com.pl, koluda.pl, koluda.co.uk, koluda.me.uk, koluda.org.uk, koluda.ro, koluda.gr

Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, damm der er godt nok mange....

Tror jeg nøjes med mit koluda.com og koluda.org

Jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre at alle de domæner jo...;)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

about.me bliver stor er jeg ikke i tvivl om, det er jo en mulighed for at give lidt information om sig selv på en nem og overskuelig måde. Senere hen ligger de muligheden for en lille video præsentation op på siden har jeg hørt, så bliver det først rigtigt spændende. Mine nye visitkort får min about.me adresse på som folk så kan gå ind og se hvis de har lyst.

 

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været lidt inde at kigge på ablout.me og jeg må sige, at de indtil videre er lidt sparsomme med informationerne på deres "About us"-side :) Jeg har tidligere hørt About.me omtalt, men har ikke sat mig 100% ind i dens kunnen og formåen endnu.

Som jeg ser det, så er About.me en form for online visitkort, hvor du kan tilføje en beskrivelse af dig selv og så ellers tilføje alle de sociale medier, hvor du er repræsenteret. Korrekt?

Men hvis det ikke er andet, så kan jeg ikke se fidusen. Skal det forstås sådan at About.me feeder alle dine indlægdiverse andre media og samler dem her? Eller samler den (sådan som jeg læser det) content fra flere steder på nettet (blogs, debatindlæg osv.), som har tilknytning til dit navn? Hvis det sidste er tilfældet, så siger jeg wow.

Og selvfølgelig har jeg også reserveret mit navn http://about.me/nicolaikandersen :)

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)