Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duftolier

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Er der nogen der ved hvor man kan købe duftolier engros?

Findes der evt. en mulighed for at købe noget essens-essens og så selv blande det med olie?

Hvad med kinesiske figurer, etc.?

 

Tak for det!

 

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
det kommer an på hvilke olier du tænker på

er det udelukkende til duftlamper, eller er det også til massage ?( du skriver at du selv vil blande op)

husk at der er forskæl på kvaliteten og at de billige duftolier IKKE må komme på huden, er der nogen specielle dufte du er ude efter?

har et par tlfnr. men vend lige tilbage.

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mille

 

Jeg overvejer muligheden for at sælge nogenlunde de samme varer som www.urtegaarden.dk, så det er den type olier jeg er interesseret i.

Ved ikke om det kan betale sig selv at blande eller om man bare skal købe dem færdige.

 

Kender du evt. nogen der sælger feng shui-figurer, etc.?

 

Tak for det!

 

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil forslå at du daffer rundt i eksisterende helseforretninger både på nettet og i fysiske butikker og ser hvad de har af mærker og hvem der producere dem og derefter kontakter producenten.

Så vidt jeg kan aflæse så søger du rene æteriske olier som skal være i en ret høj kvalitet, der kender jeg desværre ikke nogen - har kun kontakt til den billige ende af duftolier.

ellers er det en ret god ide at tage på Formlandmessen, der mener jeg at jeg har set forskellige æteriske olier og feng sui ting og sager. kan desværre ikke huske hvor.

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mille

 

Tak for svaret.

 

Kan du sige mig hvad den store forskel på de ''billige'' og dyrere olier er? Du må evt. meget gerne skrive til mig om hvor jeg køber de ''billige''.

 

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved du evt. hvor man kan købe de små brune 10ml flasker som olierne ofte kommer på?

Så kan jeg jo evt. købe en større mængde ad gangen og så selv fylde på mindre flasker.

 

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
sender lige en pm

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er stor forskel på æsteriske olier og duftolier. Duftolier kan være hvad-som-helst, æteriske olier er ublandede direkte destilleret fra plantemateriale. Begge dele er dyre herhjemme, du kan med fordel købe ind i både England og Sydeuropæiske lande, men vær forsigtig med de æteriske olier, hvis du handler med en ikke-kendt leverandør.

Du kan købe de små flasker hos http://www.grathwol.dk/, de er de billigste hvis ikke du skal købe 10.000-vis. Men pas på, for de æteriske olier fordamper, så du kan blive forgiftet af at gøre det selv, hvis du ikke har tjek på udluftning.

Essens-essens er der ikke noget, der hedder, det er æsteriske olier og div. kemiske stoffer, som bliver blandet sammen og så har man duftolie.

 

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det!

Kender du nogle af de seriøse forhandlere af æteriske olier?

 

Mvh.

Thomas :)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer lidt an på i hvilke mængder vi taler om? Og det ville være rart at høre, hvad din kommende forretning går ud på.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)