Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO extensions til Joomla

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal høre om der findes nogle gode SEO plugins til Joomla? Har fundet et par stykker og læst anmeldelserne men alle er 1-2 år gamle og det er jo meget lang tid.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sh404sef installeret og det fungerer fint.
Jeg kan bla. ændre titler, url og meta.

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

SH404SEF er nok det bedste, der findes til Joomla CMS. Komponenten har mange nyttige indstillinger+der findes mange 3.parts plugins til at integrere SH404SEF til med andre udvidelser. Ellers kan du se flere SEF udvidelse til Joomla her.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også klart anbefale sh404sef, da komponentet efter min mening er klart det bedste på markedet. Du kan måske nok finde andre komponenter, der kan gøre meget af det samme, men SH404sef's største styrke ligger i dens kompabilitet med en lang række af de største 3parts udvidelser der findes til Joomla. 

Således er du nogenlunde sikker på, at sh404sef vil virke out-of-the box sammen med de største andre extensions på markedet. 

Sh404sef koster 35$ og er bestemt pengene værd.

 

Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)