Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisstigning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg har jo min lille vinduespudserforretning som pt ikke tjener over 50.000 kr., men næste år kan jeg allerede nu se bliver et rigtig godt år for mig. Nu har jeg så oprettet CVR-nr. og moms-reg. min virksomhed.

Men hvordan forholder jeg mig til mine tidligere priser / kontra nye priser med moms..?
Og virksomheder...? Skal jeg blot lægge momsen oveni fra næste år..?

Jeg er meget på bar bund, for jeg ved ikke hvordan lovgivningen er i forhold til dette. Skal det evt. varsles...?

 

Med venlig hilsen-
KPuds Vinduespolering
v/ Kenneth Popp 

K

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det hovedsageligt er erhvervskunder, så smider du bare momsen oveni, det koster jo ikke dem ekstra. Hvis det er mest private, så ville jeg nok være varsom med at lave en prisstigning på 25% på en gang. Måske 10% fra årsskiftet og 10% igen til sommer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvis det hovedsageligt er erhvervskunder, så smider du bare momsen oveni, det koster jo ikke dem ekstra. Hvis det er mest private, så ville jeg nok være varsom med at lave en prisstigning på 25% på en gang. Måske 10% fra årsskiftet og 10% igen til sommer.

Jeg havde en lille plan om at laven en prisstigning på 2-3 % på min privatkunder, og momsen hos mine erhvervskunder.

Det kan ingen vel være kede af..?
Selvfølgelig er det en prisstigning, men det er til at føle på....  

 

K

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Hvordan er dine priser sammenlignet med andre vinduespudsere i området?

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at få et overblik over, især fordi mange vinduespudsere ikke lægger priser på online.
Men tror jeg lægger noglelunde i midten af det hele, men igen det er svært at sige. 

K

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har en fornemmelse af at du prismæssigt ligger nogenlunde i midten, skal du nok være varsom med prisstigninger på mere end de 2-3% for private som du selv skriver.

Som Nicolaj skriver, burde momsen ikke noget problem for virksomheder, fordi de alligevel trækker momsen fra.

Hvis der er nogle af kunderne som du kender godt, så prøv at spørg dem hvad de siger til prisstigningen.

vh
Henrik 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)