Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningen sælges pga sygdom

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 8 person

Jeg har tit her i Amino virksomhedbørs og http://dba.dk set mange folk som sælger sin forretning pga af sygdom.

Helt æreligt skriver de det for de kan ikke finde en anden undskyldning for komme af med sin tabsgivende forretning?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da ikke generalisere i så vidt et omfang, som du har gang i her.

Og er der noget specielt du har til hensigt med denne trådSmile 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakimport:

Jeg har tit her i Amino virksomhedbørs og http://dba.dk set mange folk som sælger sin forretning pga af sygdom.

Helt æreligt skriver de det for de kan ikke finde en anden undskyldning for komme af med sin tabsgivende forretning?

Lidt uheldig statement i din debut her Smile

At en forretning afhændes grundet sygdom er langt fra det samme som at den ikke er rentabel. Den kan dog været drevet mens ejeren var undervejs i sin sygdom og man derfor ikke har kunnet lægge samme kræfter i arbejdet som normalt. Og desværre er der mange der holder ved for længe og ikke stopper i tide.

For den slags meldinger er faktisk med til at sænke prisen drastisk på virksomheden, så det er ikke noget man gør for at få mere for varen, men ja for nogle kan det være et sidste forsøg på at få lidt håndører ud af lang tids slid og slæb.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare det virker mærekligt, at så mange forretning sælges pga af sygdom.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er dejligt at se du har en sund skepsis til det du læser på nettet, men pas på med at lave sådan et indlæg her. Du fremstår ikke så sympatisk :-)

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstå ikke, hvorfor i kaster sådan over mig.Jeg har jo ikke nævnt nogle navne.Taler genrelt

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakimport:

Jeg forstå ikke, hvorfor i kaster sådan over mig.Jeg har jo ikke nævnt nogle navne.Taler genrelt

Din overskrift er temmelig nedværdigende, derfor gav jeg dig negativ karakter. Det er ikke personligt, men bare et udtryk for at jeg ikke synes om det du skriver i denne tråd.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg også synes det er mærkeligt. Lidt ligesom dem på Trendsales og dba, som sælger helt nye varer, men som aldrig kan finde kvitteringen.

Der er jo nok nogle af dem der sidder med et skodfirma, eller i en branche der er baseret på modeluner, og derfor kan se frem til nedgang.

Men nogle af dem er jo nok syge, og i det hele taget kunne du nok have formuleret det bedre :-)

Husk at folk er meget følsomme angående deres firmaer og det at være iværksætter herinde.

Så en rolig, diplomatisk tone kommer du langt mere herinde. Når du så får opbygget noget kredit, kan du være lidt mere skarp i det :-)

Velkommen til amino.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakimport:

Jeg forstå ikke, hvorfor i kaster sådan over mig.Jeg har jo ikke nævnt nogle navne.Taler genrelt

Hej Pakimport,

Velkommen på Amino. Skype-Smile

Jeg tror, at de fleste her kan sætte sig ind i det kedelige i situationen, hvor man som virksomhedsejer må vinke farvel til sit livsværk, selv om man allerhelst ville drive det videre.

Det kan være derfor nogen reagerer lidt skarpt på dit indlæg, når du sådan skærer alle i den situation over én kam og beskylder dem generelt for at forsøge at prakke en tabsgivende virksomhed på en eller anden godtroende person.

Jeg selv har oplevet en virksomhedsejer forsøge at finde nogen til at overtage sin virksomhed, så den kunne blive drevet videre til gavn for medarbejderne fordi vedkommende blev ramt af en livstruende/invaliderende sygdom, og fordi et salg ville give et afkast til familien/de efterladte.

Ville du ikke gøre det samme? Jeg ville i hvert fald.

Dbh John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mente intet ondt med mit indlæg, synes bare fleste skriver de sælger for de er syge.

Jeg burde nok have formuleret mig lidt anderleds.Men man lærer af sine fejl

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)