Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en partner til et seriøst web-projekt, som efter planen skal i gå luften i 3. kvartal 2007.

En partner er ikke en forudsætning for projektets gennemførelse, så jeg er naturligvis kun interesseret i et partnerskab, hvis du overbeviser mig om, at du er en person, som vil være en stor gevinst for projektet.
Du skal deltage aktivt for at være med på holdet, så hvis du kun er interesseret i at være sleeping partner, er jeg ikke interesseret. Er du derimod en aktiv investor, som også vil kunne bidrage med relevant erfaring, sparring o.l. Så er det bestemt noget vi kan drøfte. Især hvis det ikke lykkes for mig at finde en egnet partner, som kan deltage mere bredt.

Her er mine forventninger til en partner
Du er en ildsjæl, som går 100 % op i de ting du brænder for. Du bor ligesom jeg i Hovedstadsområdet, og har den nødvendige frihed og tid til at lægge energi i projektet, når der er behov for det.
Jeg forventer, at du har relevant erfaring, som kan være til gavn for projektet. Eksempelvis inden for områderne ledelse, IT-projektledelse, forhandling, markedsføring eller salg.

Hvem er jeg?
Jeg er sidst i trediverne og uddannet webdesigner. Siden slutningen af 90’erne har jeg arbejdet med hjemmesider af alle størrelser, både som lønmodtager og som selvstændig. Som bibeskæftigelse har jeg sideløbende arbejdet som freelance IT-journalist for et dagblad. Med i bagagen har jeg også adskillige års erfaring fra forsikringsbranchen, hvor jeg har arbejdet meget med salg og undervisning.
Jeg bor i Hovedstadsområdet, er gift, og har en pige på 18 måneder, plus ’en i ovnen’ hvis køn jeg endnu ikke kender. 

Produktet
Produktet er en webtjeneste, og umiddelbart er den ikke unik. Det er snarere mixet af best practices fra konkurrerende tjenester, det suveræne (og kostbare) domænenavn og interaktionen med målgruppens behov, som er det unikke. Som en trumf er der dog også en ny service for brugerne, som ikke er set tidligere, men det er som udgangspunkt ikke den primære salgsparameter.

Projektets økonomi
Projektets økonomiske perspektiver er særdeles gode, og de professionelle rådgivere jeg har konsulteret, mener alle, at der er tale om en potentiel vækstvirksomhed.
Finansieringsmæssigt er der flere muligheder. Flere investorer har allerede givet udtryk for, at de gerne vil have en bid af kagen, og samtidig vurderer min revisor, at det ikke burde være et problem at finansiere projektet gennem banken.
Det er ikke et projekt, hvor du fra starten kan hæve penge. Først om et år, kan det således forventes, at der begynder at komme højvande i kassen. Men så er der til gengæld også Tsunami-varsel.

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået nogle få henvendelser, som jeg nu vil kigge nærmere på.

Muligheden er stadig åben, og hvis du synes, at det lyder spændende, så send mig en privat besked eller en email.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)