Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads i perioden midt januar til midt april

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en ung mand på 21 år, som i øjeblikket er ved, at uddanne mig til markedsføringsøkonom på Roskilde Erhvervsakademi. Jeg er i gang med 3. Semester og efter dette semester skal jeg i ulønnet praktik i ca. 3 måneder i en selvvalgt virksomhed. Perioden vil være fra medio/ultimo januar til medio/ultimo april, 2011. De efterfølgende 3 måneder skal jeg skrive min afsluttende hovedopgave, der vil komme til at omhandle en problemstilling i den selvvalgte virksomhed jeg har været praktik i.

jeg har/ har haft følgende fag: International markedsføring og salg (herunder grundlæggende statistik), Erhvervsjura, Økonomi og økonomistyring, Kommunikation, Organisation og ledelse (herunder også logistik), statistik som valgfag på 2. semester og i øjeblikket har jeg entrepreneurship som valgfag på 3. semester.

 Eksempler på arbejdsopgaver kan være:

- Kunde- og konkurrentanalyser

- Indsamling og analyse af data

- Interne analyser, f.eks. nøgletalsberegninger

- Opgaver vedr. virksomhedens logistik

- Markedskommunikation, herunder kontakt til såvel kunder som leverandører på dansk og engelsk

- Analyse og udarbejdelse af markedsføringsmateriale

- Projekter i øvrigt

 Jeg bor i Frederikssund og søger derfor helst en praktikplads i Nordsjælland og Hovedstadsområdet, men er selvfølgelig interesseret i mulig praktik plads på hele Sjælland. 

 Uddannelse

 2005 – 2008 Handelsskolen København Nord, Frederikssund afd., 3600 Frederikssund

Højere Handelseksamen

  • Valgfag: Markedskommunikation, innovation og psykologi
  • Blev sammen med flere andre valgt til at deltage i Model UN i New York

 Erhvervserfaring

 01.04.2009-29.05.2009       HTMC A/S Hillerød, hjalp til på lageret og kontoret. Opdaterede deres hjemmeside.

01.08.2008-1.11.2008        salgselev Fona i Farum var mest sælgende i afdelingen efter 2 mdr. både på generelt salg og forsikringssalg. Grundet manglende udfordringer, valgte jeg at stoppe efter endt prøveperiode og begyndte at studere igen.

2005-2006         Marbæk købmanden (spar) stod ved kassen, satte varer på plads osv.

2004-2005         PostDanmark i Frederikssund, lagde reklamer sammen og med en ven var jeg den ansvarlige i et hold på 4-5 personer

2004                    Jysk sengetøjslager Frederiksund som servicemedarbejder 

Sprogkendskab

Dansk:               Perfekt (tale og skift)

Engelsk:            tæt på perfekt (tale og skrift)

Fransk:              lidt under middel (tale og skrift)

It-kendskab    

Microsoft Word – Super bruger

Microsoft Excel – Super bruger

Microsoft Power Point – Super bruger 

Internet Explorer – Super bruger

Stærke og svage sider

Styrker:

  • Jeg går altid 110% ind i opgaven
  • Jeg lærer meget hurtigt
  • Jeg elsker udfordringer
  • Jeg er meget målrettet

Svagheder:

  • jeg kan til tider fordybe mig for meget i en opgave og glemme andre opgaver
  • Jeg kan have for mange bolde i luften

Fritid

Jeg har spillet basket siden jeg var 9 år gammel. Siden 2006/2007 har jeg været træner i S.Ø Basket og i 2009 kom jeg ind i træner udvalget der har ansvaret for alle trænere i klubben. I udvalget har vi udarbejdet overordnede mål for indlæring på de forskellige hold. Derudover har jeg stået for en træner clinic internt i klubben, hvor trænerne er blevet præsenteret for en angrebs filosofi/system kaldet ”read & react”.
Derudover spiller jeg guitar i min fritid selvlært! Og så har jeg et Padi Open Water Diver dykker certifikat, som jeg desværre ikke får brugt så meget for tiden.

Udover disse interesser, har jeg også en interesse for mobiltelefoner og forbrugerelektronik generelt og har efterhånden en rimelig stor viden om mobiler, fjernsyn og computere. For nyligt er jeg også begyndt at interessere mig for online marketing og er begyndt at læse om søgemaskineoptimering og google adwords.

Jeg håber dette har vagt interesse hos nogle af jer og i har lyst til at have mig i praktik.

Med venlig hilsen

Daniel Mortensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Hvis ikke du allerede har lavet en aftale, vil vi gerne invitere dig til en samtale.

Du kan træffe mig på henning@wogw.dk eller 28 18 98 43

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)