Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene penge på nettet?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun villet sætte mine aktive steder på listen , mange int. survays-selskaber optager medlemmer i lande hvor de ikke er aktive , i håb om at få medlemmer nok til et panel der . Det svar fik jeg fra Pureprofile så hvis i melder jer ind hos nogen i aldrig hører fra kan dette være forklaringen . 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvordan virker de her sider i praksis - tæner mere på hvor meget man skal læse/skrive og hvilke point satser/penge gives der for hver opgave - og tager det meget tid i forhold til udbyttet?

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

 

Hvordan virker de her sider i praksis - tæner mere på hvor meget man skal læse/skrive og hvilke point satser/penge gives der for hver opgave - og tager det meget tid i forhold til udbyttet?

 

 

En undersøgelse på 5 minutter giver typisk 50 point (5 kr.) og 10 minutter 100 point.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Ok tak - så vil en weber grill så normalt koste 40.000 kr, hvis man regnede ud fra 200 kr. i timen :)

Bendtsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Hej Nicolai

Ok tak - så vil en weber grill så normalt koste 40.000 kr, hvis man regnede ud fra 200 kr. i timen :)

Bendtsen

 

Nej, nok nærmere 4.000 og jeg fik den så til 400, hvis du stiller det sådan op.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. det giver lidt mere mening, fik vist lige smidt et nul for meget på lommeregneren ;)

 

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøgelser ligger i gennemsnit på ca. kr 1 i minuttet mens de står på . Men de betaler bedre end paid mail , der er en del flere og nemmere penge at hente i dem . Husk at downloade Roboform . den kan opgraderes gratis til full edition hvis du leder lidt efter det , det har jeg gjordt med min . Det er et login program der holder styr på alle de steder du er medlem af .

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på noget firma agtigt så prøv at undersøge Offer wault  stedet burde måske anbefales her på siden . Iværksættere kan finde meget godt der . Der er gratis medlemsskab .  

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk muligt at penge gode penge på nettet. Jeg har skrevet en gratis "step by step" guide om hvordan her eller på BlivIværksætter.dk Smile

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk muligt at penge gode penge på nettet. Jeg har skrevet en gratis "step by step" guide om hvordan her eller på BlivIværksætter.dk Smile

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)