Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene penge på nettet?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med at tjene penge online? Eller om der er nogen der tilbyder at tjene penge på nettet?

/Kristoffer 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Zeuch

Jeg mener det var dig der søgte job lige før.

Jeg har måske noget du kan lave  hvis du kan sælge

Skriv gerne en PB 

.

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet til dig ;)

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zeuch, ja jeg faldt lige over din halvgamle tråd, og tænkte at du og evt andre som ønsker svar på samme spørgsmål ku bruge min forhåbentlig bare lidt nyttige information. Det er da ihvertfald en start Wink

-> ClixSense.com

Siden taler for sig selv, og der er ingen fusk med "Lønningerne".
Det er kun håndøre, men en start. Smile

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Zeuch:

Hej 

Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med at tjene penge online? Eller om der er nogen der tilbyder at tjene penge på nettet?

/Kristoffer 

 

Hvis du har bare en smule programmeringsmæssige evner, så kunne du jo starte med noget affiliate marketing, men du bliver nok ikke rig af det den første uge...

 

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er småpenge at tjene mange steder på nettet . Du skal få min liste over paid survays-selkaber , jeg har haft udbetalinger fra . Er der andre der har noget de gerne vil dele ? 123 panelet , 24 panelet , Buzzador , Clubmetroexpres , Danske meninger , Duppeditten , Global testmarket , gratisting panelet  , Jubii panelet , M3 , Metroxpress , Nordic panel , Panel lokus , Panel norstat , Pricerunner panelet , Promonitor , Tellus panelet , Toluna , Triaba , Webpol , Wilke , Yougov og Yourvoice . Prøv at se hos Annikas ! 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

larsjørgen:

Der er småpenge at tjene mange steder på nettet . Du skal få min liste over paid survays-selkaber , jeg har haft udbetalinger fra . Er der andre der har noget de gerne vil dele ? 123 panelet , 24 panelet , Buzzador , Clubmetroexpres , Danske meninger , Duppeditten , Global testmarket , gratisting panelet  , Jubii panelet , M3 , Metroxpress , Nordic panel , Panel lokus , Panel norstat , Pricerunner panelet , Promonitor , Tellus panelet , Toluna , Triaba , Webpol , Wilke , Yougov og Yourvoice . Prøv at se hos Annikas ! 

 

Jeg har brugt YouGov i flere år, det hed Zapera førhen. Der er altid point nok til en god julegave i december måned Smile

I sommers havde de lavet en fejl og sat en Weber grill ind i shoppen til 1.200 point (120 kr.), istedet for 12.000 point. Den er min mor meget glad for Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg har brugt YouGov i flere år, det hed Zapera førhen. Der er altid point nok til en god julegave i december måned Smile

I sommers havde de lavet en fejl og sat en Weber grill ind i shoppen til 1.200 point (120 kr.), istedet for 12.000 point. Den er min mor meget glad for Wink

Yougov virker! Der kommer nemlig ofte undersøgelser, så det er værd at deltage i...

Og slap af du var lucky der ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Jeg har brugt YouGov i flere år, det hed Zapera førhen. Der er altid point nok til en god julegave i december måned Smile

I sommers havde de lavet en fejl og sat en Weber grill ind i shoppen til 1.200 point (120 kr.), istedet for 12.000 point. Den er min mor meget glad for Wink

 

Yougov virker! Der kommer nemlig ofte undersøgelser, så det er værd at deltage i...

Og slap af du var lucky der ;D

 

 

De skiftede den gamle gavebutik ud med en ny butik fra en anden leverandør umiddelbart efter, jeg tror det var på grund af den fejl, som nok har været dyr. Jeg kender flere som nåede at få en billig grill. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

M3 , Webpol og Wilke er også Point baserede med butikker , Global Testmarket sender en Check , resten udbetaler via Paypal .

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)