Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gør jeg noget forkert, mit site er faldet 6 pladser på 3 dage.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kan ikke finde ud af om jeg gør noget forkert, eller om google bare laver ændringer.
mit site har over de sidste par dage sprunget frem og tilbage på søge ordret "kasseapparat"
bedste plads 4,

det der undre mig mest er at nogle af de sites der ligger forand, har ingen ændringer lavet i maget lang tid,
og har meget lidt indhold.

jeg har over den sidste tid koncentreret mig om at skaffe links, spørgsmålet er så er der nogen links der er skadelige for ens site ? , er f.eks links fra kæmte sites som eks. Microsoft skadeligt ?

på forhånd tak :)
/JIP

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den R #3 her.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg stopper mine adwords, så falder vi lynhurtigt 15 pladser så måske det kan have noget med det at gøre.?

xxx

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Hvis jeg stopper mine adwords, så falder vi lynhurtigt 15 pladser så måske det kan have noget med det at gøre.?

Er du sikker på det er grunden? Jeg så en video uploadet af Matt Cutts, der sagde at Google adskiller Adwords og organiske resultater, da det netop er betalte links. Google hader købte links til brug til organisk SEO, men bruger man det "kun" som link, er det ok. Du kan se videoen her:

Kan det ikke være af en anden grund?

Sorry for at være off-topic, men jeg er ikke sikker på, Adwords er skyld i dette.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

her ingen AdWords. men en masse links, dog kommer en del fra amino, og de mister s.flg sin værdi med tid...

jeg ligger plads 9 på min :(

hmmmm

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sutjek:

PJEDSTED:

Hvis jeg stopper mine adwords, så falder vi lynhurtigt 15 pladser så måske det kan have noget med det at gøre.?

Er du sikker på det er grunden? Jeg så en video uploadet af Matt Cutts, der sagde at Google adskiller Adwords og organiske resultater, da det netop er betalte links. Google hader købte links til brug til organisk SEO, men bruger man det "kun" som link, er det ok. Du kan se videoen her:

Kan det ikke være af en anden grund?

Sorry for at være off-topic, men jeg er ikke sikker på, Adwords er skyld i dette.

 

Jeg er 100% sikker. Jeg har testet det mange gange. Hver gang vi stopper adwords i en 14 dages tid, så sker der et markant fald i vores placeringer.. Efter en måneds tid er de så tilbage hvis vi starter adwords på ny.

 

xxx

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det er altid spændende med referencer til "fejl" hos Google :)

Endnu engang jeg beklager for at have været off-topic.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nedestående giver lidt input om din konkurrence. Du kan evt. bruge det til at udnytte de huller de har.

Her ligger du umiddelbart nummer 7.

Det kan undre en smule at Papirrullen der ligger nummer et, ikke har flere backlinks (BLP = Backlinks til siden, BLD = backlinks til domænet).

Det ser ud til at du primært har arbejdet med linkbuilding. Din side ser også fornuftig ud når det kommer til side titler osv. Noget jeg har bemærket er dog at du bruger dotnet nuke. Hvis du kigger i din html kode vil du se at der ligger en hel masse "viewstate" som er efterladenskaber fra .net som cms'et bygger på. Jeg ved ikke helt hvordan Google tolker dette, men jeg kan ikke forstille mig at det er positivt.

Nåh, er ingen SEO ekspert, men håber at ovenstående tabel kan give dig lidt inspiration til hvor du skal sætte ind henne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Hvilket program bruger du til at vise dette ?

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Kan du fortælle mig hvilket program eller hvilken hjemmeside du har brugt? Det ser meget spændene ud med alle de forskellige parametre.

Edit: Beklager at jeg egentlig gentog hvad Notebookonline.dk skrev, men jeg så ikke lige hans kommentar. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)