Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælpe til opsætning af wordpress på Surftown webhotel

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg benytter selv Surftown og er super tilfreds med det, hvis der er noget jeg har problemer med kan jeg maile dem og få svar tilbage hurtigt. 

Derudover så tager de backup af serverne dagligt og har guides til at hjælpe med det meste :) 

Hvis jeg var i din situation ville jeg skifte til Linux, det kan ikke blive nemmere end at opsætte en Wordpress blog hvis man bruger Linux og surftown :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Altså jeg benytter selv Surftown og er super tilfreds med det, hvis der er noget jeg har problemer med kan jeg maile dem og få svar tilbage hurtigt. 

Derudover så tager de backup af serverne dagligt og har guides til at hjælpe med det meste :) 

Hvis jeg var i din situation ville jeg skifte til Linux, det kan ikke blive nemmere end at opsætte en Wordpress blog hvis man bruger Linux og surftown :) 

Jamen det lyder jo som en oplagt løsning - Har smidt supporten en forespørgsel på muligheden for at skifte til et linux baseret webhotel istedet... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornuftigt, så du nok ready to go imorgen jo ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Fornuftigt, så du nok ready to go imorgen jo ;) 

Det ville da være mægtigt! - tak for hjælpen! Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også surftown, og har man problemer så skriver man en mail og der er næsten altid iorden inden for 24 timer.

Så jeg kan kun anbefale dig at bruge dem:)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Daalle12:

Jeg bruger også surftown, og har man problemer så skriver man en mail og der er næsten altid iorden inden for 24 timer.

Så jeg kan kun anbefale dig at bruge dem:)

Tak - jeg bruger som beskrevet allerede Surftown og har gjort det i 4-5 år... - er godt tilfreds, har lige pt. bare det forkerte produkt ifht. mine behov...

Men er helt enig i hvad du skriver;

Skrev i dag kl. 15.31 en mail til supporten og modtog kl. 16.00 svar retur med fyldestgørende vejledning i at løse mine problemstillinger... - det kalder jeg hurtig service, og så på en søndag! Yes

 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)