Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ny butik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop åbnet min/ vores første butik.

Det vil derfor være en stor hjælp, hvis jeg kunne få et par af jer erfarene folk til at kigge på butikken og komme med en kommentar.

Gode råd er altid velkommen.

Links til shoppen: www.veryberry.dk

Ps. vi er klar over, at det er et område, hvor der er stor konkurrence og andre produkter måske nok ville være "lettere" at sælge! Men det er nu en gang børnetøj der har vores interesse.

Mvh Morten

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten;

Tillykke med jeres nye shop. Det glæder mig at du allerede ved at det bliver en stor udfordring, så du ikke skuffes hen af vejen når salget går trægt :)

Nu spørger du til designet af siden, og jeg savner rigtig meget at man kan se at I sælger børnetøj, jeg tænker frugt og grønt. Jeg vil forslå at i laver jeres topbanner om til noget mere børnetøjsrelateret. jeg kan godt fange hvorfor I har valgt at vise en kurv bær pga. shoppens navn, men det vil forvirre jeres kommende kunder, tror jeg.  

Mvh Annette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten. 

Fedt du har modet og energien til at kaste dig ud i iværksætternes verden.

Nu til min bedømmelsen af dit site og jeg er nød til at være helt ærlig - dette er faktisk et generelt råd til alle her på sitet, lad os nu for dælen være oprigtige over for hinanden, kun med ærlighed i den reneste form, pakket ud og lige i hovedet på ham/hende - kan vi rykke noget og skabe en merværdi til entreprenørens værk. 

Nu får du min bedømmelse.. ucensureret :)

Jeg har 3 helt store problemer når jeg ser på dit site.

1. farvevalget + tekstvalg. det er amatøragtigt, dårligt lavet og skaber ikke den ro og tryghed i sitet, som gør at man roligt kan navigere rundt på siden og hygge sig med det, (at shoppe børnetøj + tilbehør). - simpelthen for meget støj. 

2. Jeg finder først ud af ved nøje gennemgang af dit site( i jeres profil), at måden i rent faktisk vil differentiere jer fra mængden er, at jeres produkter er håndlavet og deraf den meget krydret pris - hvis det er der i, som firma vil gøre en forskel og skabe jeres brand, så gør det klart at jeres produkter er håndlavet og hvorfor de har en større værdi for jer frem for de masseproduceret børneprodukter.

3. Jeg bliver utilpas indeni, når nogen har brugt meget tid og mange kræfter på et projekt, som i beskriver som jeres drøm og outputtet ikke er af større kvalitet end på www.veryberry.dk . beklager, men i trænger til et wake up call - i har uendelig lang vej til jeres 50. kunde.

nu til mit råd:

- er der overhovedet et marked for jeres produkter ?

- Gør jeres site spiseligt.

sidst med ikke mindst. fortæl kunden, hvorfor hun skal vælge at betale 200-300 kr. over markedsprisen for netop jeres produkter. gør det klart hvorfor kunden får en merværdi ved netop jeres produkt frem for de masseproduceret. ellers får i svært ved at sælge 5 sutteklude - udover dem jeres familie og venner natuligvis har købt.

jeg undskylder på forhånd min lidt agressive facon i dette indlæg. bær over med mig og tag mine råd til jer hvis i vil, ellers print indlægget ud og brug det som brænde..

vis mig, at jeg tager fejl.

held og lykke med det hele.

-Mindgame

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vindruer omhandler ikke børnetøj, som der er i banner på siden.

Designet synes jeg derved er et design der ikke passer til dit konceptet.

Domænet siger mig ikke det omhandler børnetøj, dog svært efterhånden at finde gode domæner derved skal der ligges op med et koncept opbygning så folk fatter det hurtigt i sælger børnetøj

Korte produkt beskrivelser på siden lav den længere

Ingen overskrifter på siden der inddeler teksten, husk brug h1 til overskrifter derved er teksten mere brugervenlig at læse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Jeg ville, som allerede nævnt, ligeledes tage et kig på farverne. De "skriger" lidt for meget efter min smag. Det fjerner fokus, hvilket absolut ikke er hensigten. 

 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med drømmen. Yes

Det første der sprang i mine øjne var farverne på Jeres side, efter min smag alt for rodet. (Måske nogle mere støvet og neutrale farver, fx. som jeres baggrundsfarve på siden, så det er produkterne der springer i kundernes øjne i stedet for farverne på siden.)

Ja også som andre skriver.. det andet der sprang i mine øjne er kurvene foroven.. (Har intet med børnetøj at gøre..)

Pøj pøj med butikken.

Bedste hilsner

Camilla - www.navnesnak.dk

 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver Casper Henningsen stjerner og vil bare tilføje flg.

LAD NU FOR HELVEDE VÆRE MED AT LYVE!!!!!!

Det skriger jo til himlen at i netop er åbnet/er ved at åbne, faktisk skriver i det selv på forsiden. Hvor helvede kommer så de glade kundeudtalelser fra? Det er sindsygt vigtigt, at i ikke forkludrer starten med den slags humbug, især når igerne vil være kendt for at sælge noget ordentligt.

Michael

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MOrten, - og tillykke med jeres nye butik..:)

først og fremmest så har i en testvare til at ligge her

http://veryberry.dk/saekkestol-11/

Den skal i nok have væk.. Ellers må jeg nok tilslutte mig de andres vurdering af jeres butik, - der ligger et stykke arbejde foran jer... Jeg har ikke så meget imod jeres bær, - i toppen - det er da ok, - men byt rundt på forsiden, - så du før tekst i bunden og billeder foroven,  så burde alle kunne se hvad i vil sælge.. og mennesker vil jo se billeder - google tekst, - så bytter i rundt på det, tror jeg alle bliver tilfredse..

Farve valget på siden er en smagssag - den røde farve synes jeg dog er noget "fesen". Men det er en holdning og min personlige smag.

Michael skriver noget om jeres sidetitler - ja de er alt for korte - feks. "bukser" - hmm - hvilke bukser og til hvem - og nu her bagefter er jeg egentligt i tvivl om i har både til piger og drenge eller kun det ene køn..:S Og som første indlægs-skribent skriver konkurrencen på børnetøj er hård, -og skiver du kun "bukser" bliver det vel endnu sværere for dig at komme frem på google - på "bukser til børn - køb online" - for med "bukser" kommer du jo bare ind i en grå dyne af .- bukser til børn- teenager - piger - drenge - kvinder - mænd - piger - damer m.v... Skriv konkret til "storebror"/ google i sidetitlen, "hvad du har - hvem det er til - og hvad vil du med det (sælge/købe/give)...'

Jeg savner kontaktinformationer - ikke en formular (dem har i så rigeligt!) et telefonnummer vil gøre underværker.. Og - ja produktbilleder - de virker desværre ikke super-prof.. Prøv og download en prøveversion af photoshop elements og led lidt med den... så tror jeg du kan gå gjort din baggrund hvid ret enkelt, - så man ikke skal se jeres - iøvrigt - flotte trægulv.. Men det du'r bare ikke som baggrund for produktbilleder..;-))

Håber du kan bruge det til noget, - og vi ikke er alt for hårde ved jer, - der er jo skrevet i bedste mening.. Men jeg ved det kan gøre lidt ondt - når man har brugt rigtig mange timer på det.. Men i skal nok bruge lidt flere..:)

Rigtig god vind med det - og keep the spirit - brænder i for det, skal succesen nok komme..

De bedste hilsner

Ulrik 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kan tilslutte mig Ulrik`s indlæg, bortset fra at jeg mener I bør have et banner, der

signalere, at I sælger børnetøj.

Derudover, bør I gøre mere ved jeres billeder, så de fremstår mere klart. Der er masse af guides på nettet, der gør det let, at få jeres produkter til at fremstå bedre.

En anden ting er, at når man klikker på linket i bunden af siden (alle Produkter) så står der Danish i toppen og ikke dansk. Jeg vil foreslå, at I ændre det eller sletter det helt.

Som du selv skriver, er der mange der sælger børnetøj på nettet. Så I skal prøve, at gøre tingene lidt anderledes og bedre. Måske du skulle lave en videoblog, hvor I viser tøjet, snakke med producenten om tøjet. En anden ide er, at lave et modeshow og evt. også lave en video om det.

Pøj, pøj med projektet. Håber det lykkes for jer. Smile

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)