Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan Google ikke finde min hjemmeside?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Hvis man nu er en ganske almindelig person og ikke er specielt SEO-kyndig så virker add-url

Det er altså rent sludder.

Google og SEO er da totalt upåvirket af, om du som person er SEO kyndig eller ej.

Rådet der dårligt for alle - uanset deres erfaring.

Jeg har som Thomas og Mikkel arbejdet med SEO en del år - i mit tilfælde 13 år - og det var vidst i forrige århundrede (før år 2000) jeg sidst anvendte den "feature".

Venlig hilsen,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Kim Hjortholm:
Selvfølgelig skal man som noget af det første tilføje sin URL til google via 

Der er ingen fagligt kvalificerede SEO'ere der har tilmeldt et eneste website til Google i de sidste 10 år. Det er en af de få ting som stort set alle der ved noget om SEO er enige om er spild af tid og i værste fald kan skade mere end det nogensinde kan gavne.

Så burde den skrøne vist være begravet :)

Præcist og korrekt - men desværre vil den skrøne ikke dø. Som det fremgår også i denne tråd :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:
Hvis man nu er en ganske almindelig person og ikke er specielt SEO-kyndig så virker add-url

Stop nu det vrøvl. Du fik rodet dig ud i noget der er helt forkert og det gavner vist alle mest hvis du bare glemmer det igen :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt hvidt flag her 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mark MK:

Det kommer helt an på, om SEO er en del af jeres aftale?

Der findes endog mange, som laver hjemmesider, men som ikke laver SEO.

Det er jeg MEGET uenig i. Det har intet med SEO at gøre at levere en hjemmeside, der lever op til de mest basale krav i forhold til indeksering i søgemaskiner - og det gør denne hjemmeside ikke. Det er jo heller ikke OK, hvis et byggefirma leverer et nyt hus, der synker, blot fordi der ikke er aftalt pilotering af grunden...

Nu skrev jeg jo faktisk ikke at jeg synes det var ok, men jeg går udfra at du ikke er enig i at der bør være en del af aftalen?

Jeg ville blot pointere at der var rigtig mange der laver hjemmesider, men som ikke levere dem SEO-optimeret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Thomas Rosenstand:

Mark MK:

Det kommer helt an på, om SEO er en del af jeres aftale?

Der findes endog mange, som laver hjemmesider, men som ikke laver SEO.

Det er jeg MEGET uenig i. Det har intet med SEO at gøre at levere en hjemmeside, der lever op til de mest basale krav i forhold til indeksering i søgemaskiner - og det gør denne hjemmeside ikke. Det er jo heller ikke OK, hvis et byggefirma leverer et nyt hus, der synker, blot fordi der ikke er aftalt pilotering af grunden...

 

Nu skrev jeg jo faktisk ikke at jeg synes det var ok, men jeg går udfra at du ikke er enig i at der bør være en del af aftalen?

Jeg ville blot pointere at der var rigtig mange der laver hjemmesider, men som ikke levere dem SEO-optimeret.

jeg har selv de første over 4 gange fået ny hjemmeside især grundet SEO delen ikke var i orden

Du kan tro jeg fået mange gange min hjemmeside lavet om grundet nogle der ikke er SEO kyndige , så det eneste måde er enten have så stor viden så man kan vejlede webmaster hvordan man laver en søgeord optimeret hjemmesiden eller du finder nogle du har tillid til der kan udføre opgaven ,

som personer som Mikkel demib svendsen Thomas rosenstand og marcel fuursted og måske et par stykker andre der er super dygtige , synes jeg er dygtige rådgiver hvilken hjemmesider man skal vælge , bare ved at følge debatten her bliver man dygtigere , ved at høre på deres gode råd.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 02:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Det tager i snit fra ganske få sekunder til max 5 minutter at indeksere et nyt website på Google, så derfor anvender bureauer, der arbejder med søgemaskiner i dagligdagen ikke tilmeldings urlér til opgaven. Det er bedre at få påbegyndt en linkbuilding straks, derved vil websitet hurtigt blive indekseret i søgemaskinen, det kan man som website ejer også selv påbegynde.

Men nu er verden ikke gået under for dit website, få fikset det med og uden www, så de ligger på det foretrukne domæne med redirect 301 kodning, udnyt titler og emner bedre på de enkelte sider, og undgå flere tilgange til forsiden på forskellige url adresser og links ( domæne.dk/ - domæne.dk/forside – domæne.dk/ index.php etc.

Mange webudviklere ved ikke, hvordan søgemaskiner indekserer websites, dette ser vi tit når der fremsendes kravspecifikationer til bureauer i forbindelse med udarbejdelse af websites til kunder, som ønsker SEO delen implementeret fra start, men med hjælp og rådgivning lykkedes det som regel at få rettet disse elementer.

Med venlig hilsen

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

seb.:

Gider egentlig ikke at diskuterer med dig. Du gav et dårligt råd længere er den ikke.

Hej Seb,

Jeg faldt lige over indlægget her og fandt til min store overaskelse at jeg havde givet dig en lille sviner.

Det beklager jeg.

Jeg kan se at det var på et tidspunkt hvor jeg lige var kommet hjem fra tandlægen efter en lille(stor) visdomstands udtrækning - og jeg har nok ikke været helt appelsinfri. Jeg plejer ellers altid at holde en sober tone.

Jeg håber vores fremtidige diskussioner bliver bedre, jeg skal ihvertfald gøre min part :)

Alt det bedste,

Simon

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det så ud som om Susanne kom hurtigt på ved at tilmelde siden til Google. Jeg har netop gjort det samme nu med min hjemmeside www.loneross.dk.

Jeg udgav den for snart 4 uger siden men kan ikke finde den på Google. Jeg købte for godt en uge siden adWords hos Google.

Ved I, om Google automatisk registrerer de hjemmesider, der har købt adWords? Den kommer fint frem som annonce, men jeg synes, at det er mærkeligt, at den endnu ikke er at finde, hvis man bare søger på hjemmesidens navn og/eller adresse...

Mvh

Lone Ross Nylandsted

www.loneross.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone:

Du har 6 links her fra Amino.dk og overhovedt IKKE andre links. 

Prøv om ikke lægeforeningen giver dig et link, hvis du beder om det. 

Eller the International Psycho-Oncology Society. Eller the Danish Society for Epidemiology, the Danish Society for Psychosocial Medicine. Eller et link fra Journal of Clinical Epidemiology, Psycho-Oncology, Acta Oncologica? 

Se også: http://www.yatedo.com/p/Lone+Ross+Nylandsted/normal/3dd26ba0c86b843407049ec04ba6a53d

hvor du kan lave din egen profil - med link!

Hvis du skriver noget rimeligt selvstændigt om børn og mindfulness kan du sikkert få en faglig eller videnskabelig hjemmeside til at linke til dit indlæg.  F.eks. ved at kommentere på et indlæg om mindfulness, nævne mindfulness for børn (5 linier) og så sætte et link direkte til dit indlæg på din egen side. 

Hvis man er meget ihærdig kan man nå langt med "white-hat-linking" fra kvalitets-sider, med høj page-ranking (og derfor kraftig "link-juice"). 

3 gode links er ofte bedre en 45 dårlige (f.eks. link-spam på et umodereret, lavt rangeret og misbrugt forum). 

Ofte får du automatisk et "no-follow" link som tæller mindre, men ofte er der nogen som ser efter om det er en relevant reference og konverterer linket til "follow", sådan at det derefter tæller langt mere. 

Få et link fra denne side:

http://www.danskepatienter.dk/tema/parorende/case-lone-ross

Hvis din professor på Uni kan linke fra en universitets-side, så er det virkelig godt. Universiteter har ofte tårn høj page-rank på de fleste sider. 

Du bør også google dig frem til de artikler du bruger som referencer i dine egne indlæg, sådan at du kan linke til dem, hvis der findes en online version. Om ikke andet kan du linke til den "stub" som er tilgængelig på PubMed. Gerne også linke til forfatterens home-page. 

Det er ikke lige så godt at linke til dem som det var hvis de linkede til dig, men det gavner aligevel fordi du bliver opfattet som en seriøs bidragsyder, hvis du refererer til kvalitets-artikler. 

Pointen er at Google vil ELSKE din hjemmeside, hvis man kan se at du bidrager selvstændigt og med højt fagligt niveau!!!

Endlige bør du afse 3-4 dage til at sætte dig ind i brug af word-press i stedet for at bruge gammeldags html. Wordpress fungerer ligesom et forum: man har en bokst at skrive i, og når man "poster" tager systemet sig af alt det tekniske. Hvis du skifter til wordpress kan du tilføje et indlæg, et citat eller en langhåret artikel om ADHD - uden at skulle tænke på andet end indhold. Let at forbedre, vedligholde og ser ofte bedre ud. 

Og du er med garanti ikke den eneste som meget af det ovenstående er relevant for.... ;)

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)