Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan Google ikke finde min hjemmeside?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:
Når det er sagt, er det så ikke vigtig, at man bruger begge domæner, for ikke at miste brugere?

Jo naturligvis - hvilket også er præcist, hvad jeg anviser i videoen ;-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Endnu engang tak for jeres engagerede svar. Der er vist ikke nogen tvivl om, at jeg må have fat i bureauet igen. Nu har jeg langt mere konkret at komme med, så I har været en helt uundværlig hjælp.

Vh Susanne

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Thomas Rosenstand:

Forkert opsat webserver - din hjemmeside svarer både med og uden "www". Hør her, hvorfor det er et stort problem:

" target="_blank">

 

Hej Thomas.

Min tanke er, at de fleste sider kan vise indhold uanset om brugeren skriver uden eller med www, men indgående links bliver selvsagt fordelt på begge domæner, hvilket ikke er godt for SEO.

Når det er sagt, er det så ikke vigtig, at man bruger begge domæner, for ikke at miste brugere?

Mvh

Holger

Se min lille liste Wink

"3. Din side svarer både med og uden WWW foran. Der skal laves en 301 redirect." Dvs siden virker med og uden WWW, men der laves en redirect så man kun bruger den ene.

Mark MK

Hvis man er et reklamebureau eller webbureau bør man efter min mening ikke levere noget der er decideret negativt i forhold til SEO.

Skal det også være i orden kun at levere en side der kan vises i internetexplorer 8 fordi man ikke aftalte noget om det? Eller en side som ikke følger nogen som helst standarder?

Der er noget der hedder aftaler og så er der noget der hedder en selvfølgelig service. En selvfølgelig service er for mig bl.a. som absolut minimum at levere sider der ikke er negativt SEO´ede. Dvs. alle de grundliggende ting er i orden OG kunden har fået at vide præcis hvad der koster ekstra og hvad der yderligere bør gøres rent SEO mæssigt.

At man ikke aftaler noget og IKKE giver kunden besked om at det kun er en halvfærdig løsning er dårlig rådgivning. 

Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Susanne Gudmandsen:
Med de mangler, der er blevet nævnt af jer, ville I så have tiltro til bureauet, eller virker arbejdet uprofessionelt?

Helt tilbage i 1999 skrev jeg artiklen Stil Krav til Dit Webbureau - en opsang til kunderne om, at huske at stille præcise krav til deres leverandør - ikke mindst til SEO. 10 år efter fulgte jeg op på artiklen og måtte desværre konstatere at tingene på mange punkter ikke var blevet spor bedre.

Vi er sikkert mange der godt kunne tænke os, at webbureauerne bare lavede søgemaskinevenlige websites som standard. Men faktum er, at det gør de ikke! Det gjorde de ikke i 1999, det gjorde de ikke i 2009, det gør de ikke i dag og jeg er 99% sikker på, at det gør de heller ikke om 10 år.

Det er det faktum du som køber bliver nødt til at forholde dig til!

Det er derfor det er så afgørende vigtigt at der ikke bare udformes en teknisk, design- og redktionel kravspecifikation, men, at der også laves en detaljeret SEO Kravspecifikation.

Så for at svare på dit spørgsmål så nej, du kan ikke have blind tiltro til dit bureau - men det gælder bare også alle bureauer. Så det havde sikkert ikke været bedre hvis du havde valgt et andet og stadig ikke stillet de præcise krav som du burde have gjort.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Du har helt ret, jeg har helt sikkert ikke stillet de rigtige spørgsmål, for det kræver langt mere viden om området at kunne stille de rigtige spørgsmål, end jeg lige har. Så kan jeg selvfølgelig ærgre mig over, at jeg ikke har sat mig mere ind i sagerne, for nu ligger jeg, som jeg har redt. Men på den anden side så ligger mit kompetencefelt så langt fra al det her tekniske, at jeg nok tvivlsomt kommer til at forstå ret meget af det, og netop derfor allierede jeg mig med et reklamebureau i forventning om, at de kunne hjælpe mig med at lægge en fornuftig strategi og med at stille de rigtige afklarende spørgsmål. Det samarbejde er så ikke helt blevet, som jeg havde forventet, og jeg har fået mine første erfaringer med et nyt fagområde - og lært rigtig meget, på den hårde måde.

Men nu har jeg downloaded din light-version af din E-bog om SEO, så er der måske håb for mig alligevel ;-)

Tak for dit svar

Vh Susanne

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

seb.:

Simon Thomassen:

Hej Susanne,

Du kan tilføje din hjemmeside til Google her: http://www.google.dk/add_url.html

Når du har tilføjet siden, er den på listen over sider som google indexere løbende. Jeg håber det hjælper lidt :)

 

 

Dumt råd, og dum metode. Du viser google at din side ikke er god nok til at blive fundet automatisk/naturligt, og ventetiden kan nemt være over 3 måneder. Desuden er det slet ikke en garanti at den bliver optaget hvis du kun benytter denne metode.

Den hurtigste og bedste måde at få din side frem på google er ved at lave links. livsstilsraadgivning

Hvis du er heldig er disse links fra amino nok (det var det før i tiden) Personligt ser jeg dog en trend som gør at der skal lidt mere til. Hvis du har muilighed for at få links fra andre sider, blogs og lign vil dette hjælpe dig med både indeksering og gode placeringer på google.

 

 

Det ikke korrekt - så mildt sagt var det råd på rådet meget dårligt. Selvfølgelig skal man som noget af det første tilføje sin URL til google via http://www.google.dk/add_url.html .... afhængig af hvornår google index lige opdateres kommer den med inden for nogle uger.

Jeg har persoligt  tilføjet et hav af websites til Google  via add_url og det fungerer glimrende - uden speciel lang ventetid. Nogle SEO-folk og reklamebureauer tager sig godt betalt for den øvelse!.

Links fra andre steder hjælper til med placering på google,.

En måde at tjekke om din website er kommet med i google er at lave en søgning som denne

http://www.google.com/search?&q=site:livsstilsraadgivning.dk

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

seb.:

Simon Thomassen:

Hej Susanne,

Du kan tilføje din hjemmeside til Google her: http://www.google.dk/add_url.html

Når du har tilføjet siden, er den på listen over sider som google indexere løbende. Jeg håber det hjælper lidt :)

 

 

Dumt råd, og dum metode. Du viser google at din side ikke er god nok til at blive fundet automatisk/naturligt, og ventetiden kan nemt være over 3 måneder. Desuden er det slet ikke en garanti at den bliver optaget hvis du kun benytter denne metode.

Den hurtigste og bedste måde at få din side frem på google er ved at lave links. livsstilsraadgivning

Hvis du er heldig er disse links fra amino nok (det var det før i tiden) Personligt ser jeg dog en trend som gør at der skal lidt mere til. Hvis du har muilighed for at få links fra andre sider, blogs og lign vil dette hjælpe dig med både indeksering og gode placeringer på google.

 

 

Det ikke korrekt - så mildt sagt var det råd på rådet meget dårligt. Selvfølgelig skal man som noget af det første tilføje sin URL til google via http://www.google.dk/add_url.html .... afhængig af hvornår google index lige opdateres kommer den med inden for nogle uger.

Jeg har persoligt  tilføjet et hav af websites til Google  via add_url og det fungerer glimrende - uden speciel lang ventetid. Nogle SEO-folk og reklamebureauer tager sig godt betalt for den øvelse!.

Links fra andre steder hjælper til med placering på google,.

En måde at tjekke om din website er kommet med i google er at lave en søgning som denne

http://www.google.com/search?&q=site:livsstilsraadgivning.dk

spild af tid at at tilmelde siden igennem http://www.google.dk/add_url.html tiden kan bruges bedre , og den eneste vej til siden findes i google er links så find nogle links og brug til fornuftigt , mere er der vis ikke at sige om denne sag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim

Hvorfor tilmelde sit site google og komme i en kø, når man med nogle backlinks kan blive indekseret og ranket næsten øjeblikkeligt?

Jeg har virkelig svært ved at se grunden, måske du kan uddybe det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:
Selvfølgelig skal man som noget af det første tilføje sin URL til google via 

Der er ingen fagligt kvalificerede SEO'ere der har tilmeldt et eneste website til Google i de sidste 10 år. Det er en af de få ting som stort set alle der ved noget om SEO er enige om er spild af tid og i værste fald kan skade mere end det nogensinde kan gavne.

Så burde den skrøne vist være begravet :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

okay - okay , godt ord igen :-)

 

Lad mig præcisere;

Hvis man nu er en ganske almindelig person og ikke er specielt SEO-kyndig så virker add-url


Hvis man har udlicteret arbejdet til en kyndig service får man forhåbenlig valuta for det - fremgik ikke af det oprindelig indlæg at reklamebureauet også stod for at få websiten synlig på google.

 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)