Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content - Wordpress forside og indlæg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg tror jeg har et duplicate content problem på mit lille test projekt Garmin Forerunner 110 Watch.

Jeg har samme indhold på forsiden og undersiden http://garminforerunner110.net/garmin-forerunner-110/ som er en blog post.

Er der et problem her, og hvordan håndterer jeg dette?

Ved søgninger på Garmin Forerunner 110 vil jeg gerne blive fundet på forsiden.

 

Håber der er en WP kyndig der kan hjælpe lidtSmile

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt du har et problem med duplicate content i dette tilfælde på din blog, og alle Duplicate Content problemer skal løses hvis du ikke vil risikere at blive smidt ud af Google.

Du kan gøre det ved at få din forside til kun at vise et udpluk af den givende artikel du har lavet, og så kan brugerene klikke og komme videre ind på artiklen. - der skal noget plugin til tror jeg, og det ved jeg ikke noget om. Men mener det er sådan man gør :)


Håber jeg hjalp en lille smule. 

.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:
Det er korrekt du har et problem med duplicate content i dette tilfælde på din blog, og alle Duplicate Content problemer skal løses hvis du ikke vil risikere at blive smidt ud af Google.

 

 

Ahhh nu bliver den vist sat lidt på spidsen. Google gør det ved dupplicate content inden for sitet at den selv vurderer hvilken en af siderne den vil vælge at vise mens den anden side bliver sorteret fra. Problemet opstår hvis det er den forkerte de sorterer fra. Du kan som Jonathan skriver vælge at bruge udpluk på forsiden i stedet for. Det har også den fordel at du kan skrive en mere passende teaser tekst som gerne skulle få din ebrugere til at klikke.

Google vil først begynde at straffe dig for alvor hvis du har dupplicate content på tværs af forskellige sites - eks at www.ccc.dk viser det samme indhold som site www.ddd.dk men der er flere aspekter af dupplicate content end folk tror såsom link struktur, boiler plate struktur mv. Brug løsningen som Jonathan foreslår og duvil måske endda få en bedre konverteringsrate

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Post Teaser-plugin'et til at forkorte dine teskter, udover på deres egentlige side :)

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svar.

Lars - det lyder som et plugin jeg vil kigge på!

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den indbyggede jump break funktion kan også benyttes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)