Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post DK sænker priserne!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Med eller uden levering???? det forstår jeg ik. -så man kan altså aflevere pakken hos PD og så siger damen skal det være med eller uden levering? så siger du: uden levering tak! ok siger damen så lægger jeg den bare ud på hylden ind til den bliver til muld jord. og iøvrigt så bliver det 55kr. tak.

Ja jeg sender ikke pakker i mit arbejde men jeg synes bare det lød lidt spøjst

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens: hehe, det betyder bare at kunden selv må hente på posthuset....

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel fordi, at PD efterhånden er ved at lokke kunderne til at afhente i deres døgnbokse, og dermed kan de skære posthuse og postbud fra... På den måde bliver de super effektive, og kan sænke priserne lidt, men til gengæld tjene kassen på det!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er vel fordi, at PD efterhånden er ved at lokke kunderne til at afhente i deres døgnbokse, og dermed kan de skære posthuse og postbud fra... På den måde bliver de super effektive, og kan sænke priserne lidt, men til gengæld tjene kassen på det!

Og så nok for at være en konkurrent til GLS Pakkeshop. Idag kan man vælge GLS og pakkeshop løsningen, eller Post DK og udbringningsløsningen, men med den nye model har Post DK begge dele.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Og så nok for at være en konkurrent til GLS Pakkeshop. Idag kan man vælge GLS og pakkeshop løsningen, eller Post DK og udbringningsløsningen, men med den nye model har Post DK begge dele.

Enig! GLS har jo haft enorm succes med den Pakkeshop model...

Så mon ik PD vil have fingrene i nogle af de mange pakker med begrænset ekspedition... De lugter $$$ ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er vel fordi, at PD efterhånden er ved at lokke kunderne til at afhente i deres døgnbokse, og dermed kan de skære posthuse og postbud fra... På den måde bliver de super effektive, og kan sænke priserne lidt, men til gengæld tjene kassen på det!

Prøv at forestille jer, hvis alle benyttede døgnboksmodellen, sikken trængsel der så ville blive med ventetider for tomme døgnbokse indtil de næste pakker ankommer efter rækkefølgen.

Altså døgnbokse har sin begrænsning og kan desværre ikke erstatte postbudene og de mange spredte posthuse idag.

Lukning af flere posthuse giver dårligere service.

Hvordan mon det også kan være, at de skilter med lavere priser på pakker, når de samtidig bliver tvunget til at momse pakkerne.

Man undres !!

mvh   Geeked

 

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:

Med eller uden levering???? det forstår jeg ik. -så man kan altså aflevere pakken hos PD og så siger damen skal det være med eller uden levering? så siger du: uden levering tak! ok siger damen så lægger jeg den bare ud på hylden ind til den bliver til muld jord. og iøvrigt så bliver det 55kr. tak.

Ja jeg sender ikke pakker i mit arbejde men jeg synes bare det lød lidt spøjst

Mvh. Jens

Det skal så lige bemærkes at alle pakker efter 1. april ikke afregnes efter vægt, men volumenvægt, med mindre den fysiske vægt er højere (bowlingkugler mv. Wink). Samtidig har de lige justere volumenvægt beregningen +12%

Dvs. (B2B og B2C) pakkernes vægt beregnes som Længde x bredde x højde (i meter) x 280 kg.

Alle vores pakker på 5-10kg., vejer således pludselig 10-20 kg. efter 1. april og derfor prisstigning på henholdsvis 32.5% og 57,50% !!

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes godt nok 55,- er meget for 5 kg. kunden selv skal hente på posthuset.  

Fra Skanör, Sverige
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste i Børsen her forleden dag at PD har fundet ud af at folk ikke sender så mange breve mere pga emails, så de ville koncentrerer sig om net-butikkerne og jeg tror det er derfor at de sænker priserne. Men det manglede også bare;)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke modtaget brev fra PD, men glæder mig da til at se de nye priser, selvom hovedparten af vores "pakker" sendes med Danske fragtmænd.

Er der nogen som kender til en billig løsning for "pakker" ( maling ) mellem 15 og 20kg.?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)