Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post DK sænker priserne!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En smule overrasket åbnede jeg et brev her imorges fra Post Danmark, hvor de nu skriver at priserne falder d. 1 april.

Der er også nogle af priserne der stiger, men samlet set er der flest der falder.

Jeg synes bare det var på tide med et positivt indlæg omkring Post Danmark, da man jo er vant til at læse at de er for dyre.

En anden spændende ting er at man nu skal til at tage stilling til om pakken skal være med eller uden levering. Jeg går lige nu og overvejer at lade kunden selv vælge (mod at få noget gratis, for at vælge uden levering).

Prisdifferencen imellem de to er nemlig ret stor. En 5 kilos pakke koster 55 kr. uden levering, 67 kr. med levering. Så der er penge at spare, hvis man gør det på den rigtige måde.

For min virksomhed betyder det meget, da jeg sender mange pakker, og de er alle sammen +5 kg.

Hvad synes I om de nye priser, og med/uden levering?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået brev endnu - har du priserne ?

lige nu giver jeg 56.25 med levering hos anden leverandør , så fortsat ikke interessant for mig at bytte tilbage til PD.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit positive syn på sagen.

Jeg fik kaffen galt i halsen da jeg så at et alm. brev skulle koste 8kr og fik ikke læst resten.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Ja jeg har priserne. :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken leverandør bruger du Jesper Laugesen?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke oplyse priserne Casper ?

Nå - men jeg får vel brevet imorgen anyway Smile

Bruger selv IKS logistik ( benny tel. 70 225 233) som ligger langt under PD og andre - specielt ved forsendelser til private - og tungere pakker, samt ikke mindst gratis afhentning hos mig.

 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Vil du ikke oplyse priserne Casper ?

Nå - men jeg får vel brevet imorgen anyway Smile

Bruger selv IKS logistik ( benny tel. 70 225 233) som ligger langt under PD og andre - specielt ved forsendelser til private - og tungere pakker, samt ikke mindst gratis afhentning hos mig.

Og IKS Logistik har fungeret upåklageligt? 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

"Der er også nogle af priserne der stiger, men samlet set er der flest der falder"

Det afhænger vist af øjnene der ser :-) I mine øjne bliver det meste dyrere. De skriver eller så fint at "Når du frankerer breve med frimærker, skal du kun betale efter, hvad brevene vejer. Du skal ikke mere tænke på, om du sender standardbreve, storbreve eller maxibreve"

Jeg blev lige så glad, indtil jeg opdagede at det bare betød, at stort se alle priser på storbreve vil stige til maxibrev priser :-(

Man har da længe kunne vælge at sende uden levering, der har bare ikke været den store besparelse. Men grunden til at benytte Post Danmark er vel også at de leverer til døren?

 

Nå men uanst hvad de gør med priserne, så må man jo bare leve med det :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andre

Upåklageligt er jo et stort ord Smile

Men jo, i 4 mdr. er der ikke mistet/ødelagte pakker.

Alle er kommet ud, og 95 % hurtigt. ( 1-2 dage)

Og nogle enkelte har de klokket i , så der måske er gået 4-5 dage.

De er meget fleksible, og arbejder hele tiden på at forbedre sig, så overordnet er jeg helt klart godt tilfreds.

Ikke mindst kan jeg altid få fat i dem - de gemmer sig ikke som andre ved problemer.

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)