Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakter til billig produktion af bomuldsvarer søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger kontakter til fabrikker i asien, som producerer bomuldsvarer så som, sokker, undertøj....

Hvor i Asien er ligemeget. Jeg vil specielt gerne høre fra dig, hvis du har gode erfaringer med en fabrik.

Rigtig god weekend,

Nis Jensen

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

 

Vi har stor erfaring med undertøj (boxers). Vi producerer for en af Skandinaviens største leverandører af herre undertøj.  Hvis du er interesseret i mere info så send mig en mail.

mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

Hvorfor lige Asien?  

Når der er tale om lige netop bomuld er ægypten og tyrkiet nogle af de absolut førende lande.

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej Nis

Hvorfor lige Asien?  

Når der er tale om lige netop bomuld er ægypten og tyrkiet nogle af de absolut førende lande.

Mvh

Ravn

Tak for info... Jeg er bare interesseret i at få mest for pengene og jeg havde en ide om at det får man i Asien.

Hvis der er nogen der kan kontakter til noget bomuld produktion i ægypten eller tyrkiet, er jeg også meget interesseret i dem:)

Tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nis Rønlund Jensen:
Hvis der er nogen der kan kontakter til noget bomuld produktion i ægypten eller tyrkiet, er jeg også meget interesseret i dem:)

Jeg har igen kontakter, men et godt sted at starte er handelsafdelingerne på deres ambasadder i København. Handelsafdelinger er til for at hjælpe folk som dig der ønsker at købe vare i Deres land.

Mvh

Ravn

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

Af de ting du nævner er det forskellige lade som engenr sig bedst til undertøjet er Bangla Desh nok billigst, Sokkerne er Kina.

 

Der produceres og Sokker, og undertøj her i Thailand, Cambodia og Vietnam, som kan importeret fordelagtigt, der er generalt mindre krav til mængderne, herfra sammenlignet med Bangla Desh og Kina.

 

Jeg mener at med min erfaring at jeg kan hjælpe dig dig, mit virke er som agent, jeg vare tager importøres interesser her i Asien, sikre at produktioner kører og du fårde aftalte produkter, som forventet og som kan sælges.

 

Hilsern

 

Michael

 

tel.                        45 - 3695 0399

Skype:                   it-michael79

email                     mcj@loxinfo.co.th

Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Nis

jeg har flere produktionsmuligheder indenfor disse produkttyper og 25 års erfaring indenfor branchen. jeg beskæftiger mig med industriel produktion af tekstil, strømper, undertøj, jeans og mode generelt.

Hvis du har interesse, så skriver du bare til mig for et evt. møde el.kontakt. Mvh Claus 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)