Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang med Joomla??

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg vil gerne i gang med at lave en hjemmeside, og har hørt meget om Joomla. Så det vil jeg gerne prøve.

Hvordan kommer jeg igang med det?

Håber at få et par gode opstarts-råd.

På forhånd tak

nhm

 

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb et webhotel, kan anbefalde www.meebox.dk - kør 1 click installationen til Joomla! og så er du sådan set i gang. Prøv dig frem leg med det, og køb en bog om Joomla :)

Jeg kan godt lave et Joomal design for dig. Skriv evt. en PB for yderligere hjælp :)

 

Held og lykke ;)


Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej billigservice

Vil det sige at man ikke kan bruge det uden at ha et webhotel?

Kan man ikke øve sig inden?

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du skal have et host hvor du kan installere det på :)


Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se 3 webhoteller her: http://www.chrjohnsen.dk/hvilket-webhotel/


Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de hurtige svar.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt :)

Du skriver bare en PB hvis du skal bruge mere hjælp :)


Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du behøver ikke have et webhotel for at komme i gang med joomla.
Hvis du vil øve dig og lege med joomla kan du med fordel installere en php, mysql server på din computer helt gratis. Dette betyder dog du skal installere joomla helt selv, men det er nu ikke så svært igen.

Til windows vil jeg anbefale server programmer Wamp
og til mac Mamp

Program som virker til alle platform: xampp

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nhm

Istedet for at gå igang, med Joomla skulle du tage at kigge på CloudSprout, med det kan du lave sites og shops uden at skrive en linie kode. Du kan bruge alt din energi på hvordan dit site skal opleves af brugeren.

I forhold til Joomla, er det væsentligt hurtigere at lærer, og når man har lært det er det væsentligt hurtigere at bruge.
Det er gratis at lege og lære, det er først når dit site går live på eget domæne at der skal betales hosting.

Du kan se hvordan man bygger med CloudSprout her:
http://www.cloudsprout.dk/videoer/opretsite2.html

Og hvilket sites der er lavet med det her:
http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html

Hvis det var noget, kan du bare smide mig en mail på: plu@cloudsprout.dk så sender jeg dig et login omkring d. 1.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nhm:

Jeg vil gerne i gang med at lave en hjemmeside, og har hørt meget om Joomla. Så det vil jeg gerne prøve.

 

Lundsby:
Istedet for at gå igang, med Joomla skulle du tage at kigge på CloudSprout, med det kan du lave sites og shops uden at skrive en linie kode. Du kan bruge alt din energi på hvordan dit site skal opleves af brugeren.

No offence, Lundsby. Men når nu trådstarter spørger efter gode råd til at komme igang med Joomla, hjælper det lige så lidt at du reklamerer for dit produkt, som når Apple-forhandlere/brugere forsøger at afsætte Macs til brugere, der eksempelvis efterspørger en billig HP bærbar med Windows 7 Pro. Skype-Wink

Til trådstarter: Der ligger en masse gode vejledninger vedrørende Joomla på JoomlaTutorials.dk.

I forbindelse med din eventuelle søgning efter en dansk startguide til Joomla, vil du måske finde nyttig hjælp i denne Google søgning: http://tinyurl.com/293qtma .

Der findes adskillige Joomla eksperter på Amino, som helt sikkert vil kunne hjælpe dig med nogle nyttige tips i forbindelse med din start med Joomla. Det vil dog være for omfattende at liste dem alle her.
Hvis jeg alligevel skal driste mig til at pege på et par af dem kunne det være Rasmus Hoeks og Ronni fra redWEB.

Håber du finder det du efterspørger. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)